Manažment a marketing

Odborníci zo Zaraguzy, Triadu a PS:Digital budú prednášať o trendoch v online marketingu
Tlačová správa | 13.09.2017

Odborníci zo Zaraguzy, Triadu a PS:Digital budú prednášať o trendoch v online marketingu

Odborníci z najoceňovanejších slovenských digitálnych agentúr sa stretnú v utorok 19. septembra v KC Dunaj na prednáške Trendy v online marketingu, aby návštevníkom prezradili, čo im najviac funguje. Pomôžu zorientovať sa v pravidlách i nových formátoch a prezradia aj zákulisné informácie o tom, čo sa chystá. Zaraguza, Triad Advertising a PS:Digital ponúknu aktuálny sumár možností a efektívnych nástrojov na dosiahnutie cieľov.

Počítačoví zločinci sa vo veľkom zameriavajú na mobilné zariadenia. Vieme, ako môžete ochrániť svoje súkromné i firemné dáta.
Michal Vojtyla | 29.07.2017

Počítačoví zločinci sa vo veľkom zameriavajú na mobilné zariadenia. Vieme, ako môžete ochrániť svoje súkromné i firemné dáta.

V mobilných zariadeniach máme uložený priam celý život. Konverzácie, SMS, e-maily, fotky rodiny, videá z dovolenky, firemné dokumenty, potvrdenia z úradov či kópie dokladov. Vedeli by ste si predstaviť stratu týchto dát? Viete, čo všetko vám hrozí a ako sa brániť?

Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok. Podnikatelia sa už môžu hlásiť
Tlačová správa | 14.07.2017

Deň súkromného podnikania sa oslavuje aj tento rok. Podnikatelia sa už môžu hlásiť

Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Opäť sa spúšťa kampaň ku Dňu súkromného podnikania, pričom ide už o druhý ročník. Veľkoobchod METRO vlani zaviedol tradíciu a vždy druhý utorok v októbri vzdáva hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí denno-denne robia všetko preto, aby naplnili potreby svojich zákazníkov. Tento rok sa Deň súkromného podnikania bude konať 10. októbra. Už teraz sa záujemcovia zo strany podnikateľov môžu hlásiť a pripraviť pre svojich zákazníkov špeciálne ponuky na tento deň.
Len 20 eur stačí na ohrozenie firemnej siete
Tlačová správa | 27.06.2017

Len 20 eur stačí na ohrozenie firemnej siete

Bezpečnostní experti zo spoločnosti Kaspersky Lab uskutočnili experiment inšpirovaný skutočným prípadom, kedy zamestnanec upratovacej spoločnosti infikoval firemnú sieť len s použitím klasického USB kľúča. Zistili, že stačí menej ako 20 eur, niekoľko hodín práce a základné programátorské znalosti na to, aby bolo možné vytvoriť veľmi silný a účinný nástroj na „hacknutie“ firemnej siete.

6 pojmov, ktoré by ste mali ovládať pri kybernetických útokoch
Michal Vojtyla | 22.06.2017

6 pojmov, ktoré by ste mali ovládať pri kybernetických útokoch

V poslednej dobe pravidelne počúvame o kybernetických útokoch. Často sa spomína malware, ransomware či phishing. Viete však čo tieto slová znamenajú a ako sa máte voči takýmto útokom brániť? Prečítajte si náš krátky výber a ochráňte nielen firemné, ale aj osobná dáta.

V IT Fitness teste 2017 sa už otestovalo viac ako 20-tisíc Slovákov, iba dvaja dosiahli 100 % úspešnosť
Tlačová správa | 20.06.2017

V IT Fitness teste 2017 sa už otestovalo viac ako 20-tisíc Slovákov, iba dvaja dosiahli 100 % úspešnosť

Veľké testovanie IT zručností národa IT Fitness test 2017 má od jeho spustenia už vyše 20-tisíc otestovaných. Priebežné štatistiky v obidvoch verziách testu odhalili niekoľko vynikajúcich výsledkov, ktoré presiahli 90-percentnú úspešnosť.

Konferencia Metro ON Line predstavila budúcnosť miest i podnikania
Monika Radošovská | 02.06.2017

Konferencia Metro ON Line predstavila budúcnosť miest i podnikania

Poprad, Nitra, Trenčín – samosprávy, ktoré prechádzajú na technológie pre smart city. Vývoj nezastavíme a už dnes je jasné, že čoskoro k týmto mestám pribudnú ďalšie. Znamená to sľubnú budúcnosť pre občanov, pretože sa s najväčšou pravdepodobnosťou zvýši kvalita ich života. Zároveň netreba zabúdať, že tento trend otvára dvere mnohým podnikateľským nápadom. Inšpiráciu mohli nádejní, ale aj súčasní podnikatelia nabrať na Metro ON Line 2017.
Návštevnosť z Google alebo zo sociálnych sietí - čo je lepšie pre váš web?
Marcela Danišová | 29.05.2017

Návštevnosť z Google alebo zo sociálnych sietí - čo je lepšie pre váš web?

Je niekoľko spôsobov ako dostať na web návštevníkov. Nie všetky sú však rovnako efektívne a prinášajú rovnaké výsledky. Ak by ste sa mali rozhodnúť, či je pre vás dôležitejšia návštevnosť z Google alebo obsah na sociálnych sieťach, vedeli by ste sa rozhodnúť správne? Ktorý z týchto kanálov je lepší? Alebo môže profitovať jeden z druhého? 

Najlepšie články do vášho mailu každý pondelok

Čítajte len to, čo vás naozaj zaujíma. Sumár vybraných článkov raz za týždeň, žiadny spam. Zasielanie newslettra si môžete kedykoľvek vypnúť.

Zvoľte si témy: