Manažment a marketing

Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah
Palo Hlubina | 17.12.2018

Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah

Túto chybu robia mnohé firmy. Chcú pritiahnuť zákazníkov obsahom, preto dajú na web PR správu o jedinečnosti vlastných produktov. Keď to nefunguje, na obsahovú (natívnu) reklamu zanevrú. Ako teda urobiť natívnu reklamu tak, aby fungovala?
Stres na pracovisku. Ako s ním bojovať?
Martin Žákovič | 13.12.2018

Stres na pracovisku. Ako s ním bojovať?

Stres na pracovisku môže významne ovplyvniť produktivitu a v konečnom dôsledku celý tím. So správnym prístupom však firmy môžu stres riadiť a vytvárať pre zamestnancov lepšie pracovné prostredie.
Baťovské princípy podnikania ešte nevymreli. Ako si ich osvojili český a slovenský podnikateľ?
Jana Maťková | 08.12.2018

Baťovské princípy podnikania ešte nevymreli. Ako si ich osvojili český a slovenský podnikateľ?

Stretli sme sa na podnikateľskej konferencii, ktorá približovala historický odkaz Tomáša Baťu. Slovák Rudolf Lukačka a Čech Libor Musil zanietene a s veľkým obdivom rozprávali o tom, k čomu ich velikán československého biznisu inšpiroval. Z Baťovho prístupu k podnikaniu by sa podľa nich mali učiť aj budúce generácie.
Nebezpečenstvo prirýchleho rastu malých firiem
Martin Žákovič | 06.12.2018

Nebezpečenstvo prirýchleho rastu malých firiem

Príliš rýchly rast malých firiem môže byť tak nebezpečný ako rast žiaden. Pripadáte si, že neustále fungujete v krízovom režime a zrazu detailne nepoznáte každého človeka v tíme. Firma je tá istá, ale okolnosti sa zmenili. A je nutné sa im prispôsobiť. Aké sú nebezpečenstvá prirýchleho rastu a ako sa im vyhnúť?
Ján Paciga: Lepší jeden zamestnanec z referencie, ako päť z úradu práce
Katarína Sedláčková | 30.11.2018

Ján Paciga: Lepší jeden zamestnanec z referencie, ako päť z úradu práce

Pekárne trápi nedostatok zamestnancov. Riaditeľ pekárne na východnom Slovensku radí šetriť a neobchodovať s nadnárodnými sieťami veľkých obchodov. Tým ušetrí podnikateľ na nákladoch a zostane mu viac na výplaty pre zamestnancov.
Osobné hodnoty – na čom ľuďom skutočne záleží?
Vladimíra Neuschlová | 15.11.2018

Osobné hodnoty – na čom ľuďom skutočne záleží?

Snažiť sa lepšie pochopiť správanie zákazníka, je základom marketingu. Vycítiť, čo motivuje zamestnanca k lepším výkonom, je jedným z najdôležitejších prvkov líderšipu. Človek, ktorý nepozná sám seba, ale ťažko porozumie konaniu iných. Čo osobné hodnoty sú, ako ich identifikovať, a čo by sme sa pomocou nich mohli o sebe alebo iných ľuďoch dozvedieť, si rozoberieme v tomto článku.

Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
PR článok | 13.11.2018

Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?

Ceny elektriny na burze v tomto roku zaznamenali prudký rast. O ich vývoji a tiež o tom, ako sa tento trend bude týkať firiem, hovorí Marián Ponechal, vedúci propozícií a analýz ZSE Energia.

Vyberáme kancelársku stoličku
Michal Ondruš | 08.11.2018

Vyberáme kancelársku stoličku

Väčšina z nás presedí v práci viac ako osem hodín denne. Čiže celkovo v nej „presedíme“ viac ako tretinu svojho života. Kvalita kancelárskej stoličky výrazne vplýva na náš zdravotný stav a celkový pracovný výkon. Aj preto je také dôležité vybrať si kancelársku stoličku naozaj dôkladne.

Najlepšie články do vášho mailu každý pondelok

Čítajte len to, čo vás naozaj zaujíma. Sumár vybraných článkov raz za týždeň, žiadny spam. Zasielanie newslettra si môžete kedykoľvek vypnúť.

Zvoľte si témy:

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.