Manažment a stratégia

Hnev a empatia – časté emócie v krízovom manažmente

Odporúčame Manažment a stratégia Vladimíra Neuschlová

Hnev a empatia – časté emócie v krízovom manažmente

Väčšinu rozhodnutí robia ľudia emotívne, nie logicky. Ak má šéf previesť firmu náročným obdobím, musí najskôr pochopiť svoje emócie. Hnev môže premeniť na hnací motor, empatia pomôže so vzťahmi.


Ako prepustiť zamestnanca a na čo nezabudnúť

Praktické rady ako sa pripraviť na prepustenie zamestnanca a postup krokov, aby prebehlo profesionálne a bez traumatizujúcich zážitkov.

Ceny v čase pandémie – chamtivosť podnikateľov alebo nevyhnutné zdražovanie?

Sú za rastom cien ochranných pomôcok, dezinfekcií či liekov proti horúčke v čase pandémie koronavírusu objektívne faktory alebo chamtivosť podnikateľov?

Ako rozdávať výpovede zamestnancom ľudsky

Ako sa na rozdávanie výpovedí vo firme pripraviť, ak vám na vašich zamestnancoch záleží?

Ktoré odvetvia podnikania najviac zasiahla koronakríza

Ktoré odvetvia v Európe sú najviac postihnuté situáciou v dôsledku šírenia ochorenia COVID-19, ktoré spôsobuje koronavírus.

Pozitívny ekonomický vývoj v Číne ako povzbudenie pre nás

Ako sa vyvíja ekonomika v Číne po skončení karantény, aké trendy vidno v maloobchode a čím sa môžu inšpirovať slovenské firmy?



Ako kríza automobilového priemyslu ovplyvní slovenské firmy

V Európe a USA sa v apríli vyrobí najmenej áut od skončenia druhej svetovej vojny. Aké sú predpoklady vývoja automotive trhu a aké trendy možno vidieť na čínskom trhu po návrate do nového normálu?

Odporúčame – Manažment a stratégia
PR článok

Ako sa vysporiadať s prerušením prevádzky či dočasným zatvorením podniku

Praktické rady a odporúčania od odborníkov z poisťovne Groupama, ktoré pomôžu podnikateľom zvládnuť súčasnú situáciu.

Príležitosti na podnikanie počas korona krízy - ktoré odvetvia rastú?

Ktoré odvetvia zažívajú zlaté časy a nevídaný rast napriek tomu, že ekonomika čelí recesii v dôsledku celosvetovej pandémie? Čo majú spoločné odvetvia, kde sú najväčšie podnikateľské príležitosti?

Príležitosti počas korona krízy: Ako ich vyňuchať, identifikovať a správne chytiť za pačesy

Podnikatelia zažívajú najrýchlejšiu zmenu podmienok na trhu v histórii. Ako uchopiť nové príležitosti, ktoré korona kríza prináša?

Z myšlienky prevziať rodinný podnik mladšou generáciou urobila koronakríza nevyhnutnosť

Ekonomická kríza sa ešte len rozbieha. Napriek tomu je už teraz v rodinných firmách vidieť rozdielne reakcie na vzniknutú situáciu, ale aj na to, ako sa s ňou vysporiadať.

Korona kríza: Ktoré firmy môžu na koronavírus najviac doplatiť?

Ktoré odvetvia sú najviac ohrozené? Aký počet živnostníkov a obchodných spoločností v nich na Slovensku podniká a aké dosahujú tržby?

Lídri na krízu reagujú rôzne – ako premýšľajú tí najlepší?

Niektorých lídrov kríza paralyzuje, iní urobia hneď prvé dni rozhodnutia, na ktoré treba mať odvahu. Čo odlišuje tých najlepších lídrov od priemeru?

Podnikanie počas korona krízy: Debakel v druhej tretine. Ale zápas sa hrá 60 minút

To, čo zažíva segment malých a stredných firiem v týchto dňoch, je naozaj veľmi ťažký zápas. Netreba však zabúdať na to, že aj keď dostaneme veľa gólov v druhej tretine, zápas sa hrá ďalej. A vôbec to neznamená že je prehratý. A už vôbec nie, že vypadávame z ligy.

Ako Taiwan obmedzil koronavírus a čo sa z jeho krízového manažmentu môžu naučiť podnikatelia

Taiwan je aktuálne vo svete jedinou krajinou, ktorá bola pripravená na epidémiu COVID-19 vyvolanú koronavírusom. Aj preto naň v tomto čase upínajú zrak odborníci a vlády mnohých štátov.

Košele a šaty zavesili na klinec. Prioritou slovenskej firmy Favab sú teraz rúška

V boji proti koronavírusu pomôže slovenská textilná firma Favab. V čom sú ich rúška výnimočné, prečo o ich spoločnosti nepočuť denne v médiách a ako zvládajú nápor objednávok?



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky