E-commerce

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Odporúčame E-commerce Matej Janiga

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Aj milisekunda môže firme priniesť miliónové výnosy. Pozrite si dôvody, prečo treba myslieť na rýchlosť načítania webovej stránky či e-shopu a čo všetko to ovplyvňuje.


Funguje sprievodca aplikáciou efektívne? 3 kroky, ako to zistiť

Účinnosť user onboardingového procesu nedokazujú len dlhodobé obchodné výsledky. Z akých ďalších metrík sa dajú zistiť užitočné informácie?

Preclievanie zásielok z tretích krajín: najčastejšie chyby a otázky

Finančná správa upozornila na nejasnosti pri nových pravidlách pre clo a DPH. Kto určuje výšku poplatkov za manipuláciu s tovarom a zastupovanie v colnom konaní? Ako správne uhradiť DPH?

Odporúčame – E-commerce
Libuša Removčíková

Dizajn web stránok a aplikácií: chyby pri spolupráci s odborníkmi

Ako ovplyvňuje firmu, ak podnikateľ kladie svoje predstavy o vzhľade webovej stránky či aplikácie nad odporúčania dizajnérov?

Platba kartou online: povinnosti obchodníka pri ukladaní údajov

Pri platbe kartou v online priestore prichádza k výmene dát kupujúceho a obchodníka. Čo všetko o zákazníkovi prezrádza platba kreditnou kartou a čo s údajmi môže a nemôže robiť obchodník?

Personalizácia v user onboardingu: ako na to?

Päť krokov a príkladov, ktoré sú dôkazom, že vytvoriť osobný user onboarding nemusí byť zložité.



Clo a DPH pri zásielkach z tretích krajín: začali platiť nové e-commerce pravidlá

Vo všetkých krajinách Európskej únie už platia nové pravidlá pre preclievanie. Do platnosti vstúpil projekt e-commerce. Čo sa mení?

Odporúčame – E-commerce
Peter Šimún

Úspešný user onboarding: základom je pochopenie potrieb používateľov

Pátrate po tom, ako zaujať aplikáciou alebo web stránkou už pri user onboardingu? Kľúčom je pochopenie potrieb cieľovej skupiny – poradíme ako na to.

Tvorba textu do user onboardingu: 7 princípov, vďaka ktorým zaujmete používateľov

Ako čo najrýchlejšie zorientovať používateľov v aplikácii alebo na webovej stránke? Pomôžu vám tieto zásady tvorby textov do user onboardingu.

Ako na user onboarding: 6 najčastejších chýb, o ktorých treba vedieť

Čomu sa vyhnúť, aby nástroj, ktorý má pomôcť užívateľom naučiť sa orientovať na webe či v aplikácii, nebol skôr na škodu ako na úžitok?

User onboarding ako základný pilier rastu v online podnikaní

Čo znamená user onboarding a v čom môže byť pre firmu prínosný?

Tržby e-shopov prudko rastú, vytvoriť si svoj vlastný môžete za pár eur a jeden víkend

Záujem o online nákupy rastie. Prečo je najvyšší čas chopiť sa príležitosti založiť e-shop a ako sa to dá rýchlo a lacno?

Ako rozbehnúť vlastný e-shop?

Ako postupovať pri tvorbe e-shopu a s akými nákladmi treba počítať? Poradili obchodníci z praxe.

Platobná brána, dobierka, splátky či prevod: ako vybrať možnosti platby pre e-shop?

Spôsobov, ako zákazník môže zaplatiť svoju objednávku v e-shope je mnoho. Na čo musí obchodník pri výbere myslieť?

Prevádzka e-shopu a možnosti prepravy: z čoho a ako si vybrať?

Preprava kuriérom, osobný odber či pošta? Na čo musia zakladatelia e-shopu myslieť pri výbere možností prepravy tovaru k zákazníkom a s akými náležitosťami sa jednotlivé možnosti spájajú?

Poškodené zásielky pri preprave z e-shopu

Čo robiť ak príde balík s tovarom zakúpeným v e-shope poškodený? Kto zodpovedá za škodu na zásielke? Aké možnosti má kupujúci?



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky