E-commerce

Reklamácia/vrátenie kúpeného použitého tovaru: e-shop vs bazár

Odporúčame E-commerce Libuša Kuníková

Reklamácia/vrátenie kúpeného použitého tovaru: e-shop vs bazár

Kto nesie zodpovednosť za vady pri kúpe použitého výrobku, ako sa môže kupujúci domáhať svojich práv a v čom je rozdiel, ak nakupuje od podnikateľa a ak od fyzickej osoby cez inzerát?


Predávať na online trhovisku - áno či nie?

Výhody vs nevýhody predaja cez online trhovisko – oplatí sa zvážiť takýto obchodný model? Čo predajcom prináša?

Umelá inteligencia vo vyhľadávači: nová výzva aj príležitosť

Google zavádza odpovede vytvorené umelou inteligenciou priamo do vyhľadávania vo forme AI prehľadov. Ako ovplyvnia e-shopy a ako ich využiť vo svoj prospech?

Odporúčame – E-commerce
PR článok

Kaufland.fr odštartoval: Vstúpte na francúzsky e-commerce trh v 5 krokoch

Vďaka Kaufland online trhovisku majú aj obchodníci zo Slovenska príležitosť predávať svoje výrobky v krajinách naprieč Európou. Ako na to?

Poštovné od 1.1.2025: nový cenník

Ako sa zmenili ceny listových a balíkových zásielok či použitia poštových poukazov? Prehľad cien platných od 1. januára 2025.

Minimálna výška hodnoty objednávky v e-shope

Môže si podnikateľ stanoviť najnižšiu sumu, za ktorú u neho smú zákazníci nakúpiť? Čo hovorí legislatíva?



Garancia doručenia do Vianoc: dokedy objednať/poslať tovar, aby prišiel včas?

V akých termínoch doručovatelia ešte garantujú dodanie zásielok do Vianoc, aké alternatívne spôsoby doručenia možno využiť počas sviatkov a ďalšie informácie pre spotrebiteľov aj firmy.

Odporúčame – E-commerce
Libuša Kuníková

Poštovné od 1. 7. 2024: zmeny v cenníku poštových služieb

Ako sa zmenia ceny zaslania listov, balíkov či za použitie poštových poukazov? Prehľad aktuálne platného aj nového cenníka.

Informačné povinnosti e-shopu

Čo musí obsahovať webová stránka online obchodu a na aké informácie nezabudnúť v prípade obchodných podmienok či reklamačného poriadku?

Odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v praxi

Kedy spotrebiteľ (ne)môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu? Aké sú podmienky vrátenia tovaru a peňazí? Praktické informácie a príklady.

Vedenie skladu online

Viesť sklady online je dnes často využívanou možnosťou, predovšetkým v e-shopoch. O povinnosti, potrebe aj možnostiach vedenia skladu či jeho výhodách, sa dočítate v článku.

Podvodné e-shopy: napodobenín webových stránok pribúda

Podvodníci kopírujú stránky e-shopov a zákazníkov oberajú o peniaze. Ako falošné e-shopy rozpoznať? Čo môžu robiť oklamaní spotrebitelia či prevádzkovatelia odkopírovaných stránok?

Nedôveryhodné e-shopy: spotrebiteľov oberajú o peniaze aj čas

Slovenská obchodná inšpekcia upozorňuje na rizikové e-shopy. Čo pri nákupe z nich zákazníkom hrozí, ako ich rozpoznať a čo robiť, ak sú porušené práva nakupujúceho?

Nové povinnosti pre e-shopy na českom trhu

Zmeny v reklamáciách, zákaz dvojitej kvality, overovanie recenzií. Čo priniesla česká novela zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorá sa týka aj slovenských e-shopov?

Ako založiť e-shop a rozbehnúť online podnikanie?

Ako sa pripraviť na prevádzku internetového obchodu, ako by mal e-shop vyzerať a čo všetko obsahovať? Ako si získať zákazníkov a ako pristupovať k marketingu?

Ako kúpiť e-shop a na čo všetko pri kúpe myslieť?

Kúpa hotového e-shopu so sebou môže podnikateľovi priniesť rad výhod, no zároveň hrozí nemálo rizík. Čo si všímať a overiť? A aké povinnosti má kupujúci?



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky