E-commerce

Ako založiť e-shop a rozbehnúť online podnikanie?

Odporúčame E-commerce Očami biznisu

Ako založiť e-shop a rozbehnúť online podnikanie?

Ako sa pripraviť na prevádzku internetového obchodu, ako by mal e-shop vyzerať a čo všetko obsahovať? Ako si získať zákazníkov a ako pristupovať k marketingu?


Ako kúpiť e-shop a na čo všetko pri kúpe myslieť?

Kúpa hotového e-shopu so sebou môže podnikateľovi priniesť rad výhod, no zároveň hrozí nemálo rizík. Čo si všímať a overiť? A aké povinnosti má kupujúci?

Koľko stojí e-shop?

S akými nákladmi rátať pri zakladaní e-shopu a jeho prevádzke? Do čoho investovať od začiatku a čomu sa vyhnúť, aby sa rozbehnutie e-shopu nepredražilo?

Odporúčame – E-commerce
Očami biznisu

Sklad pre e-shop: čo musí spĺňať a ako na efektívne skladové hospodárstvo?

Aké kritériá musí spĺňať sklad v prípade e-shopu? Ako môžu podnikatelia urýchliť vyskladňovanie tovaru a kedy sa obrátiť na externú firmu, ktorá zabezpečí sklad aj logistiku?

Sklad v e-shope: čo musí spĺňať podľa zákona?

Je rozdiel, či ide o predaj a skladovanie potravinového alebo nepotravinového tovaru. Aké legislatívne náležitosti treba pri skladovaní spĺňať a je rozdiel, či ide o kamennú prevádzku, alebo e-shop?

Ako posunúť svoje podnikanie? Založením e-shopu

Založenie vlastného e-shopu nemusí byť ani drahé, ani náročné. Ako si vytvoriť online obchod na pár klikov a čo nepodceniť?



Rozbeh e-shopu: 10 krokov, ktoré treba urobiť

Rozbehnúť úspešne online obchod nie je len tak. Ako ho založiť, na čo dať pozor pri tvorbe domény či mailovej adresy a ako si získať prvých zákazníkov?

Odporúčame – E-commerce
Očami biznisu

Ako si vybrať kuriéra (prepravnú spoločnosť) pre e-shop?

Aké faktory by mali prevádzkovatelia e-shopov brať do úvahy pri výbere kuriéra a čo si všímať pri uzatváraní prepravných zmlúv? Poradili podnikatelia a odborníci z praxe.

Ako zvýšiť predaj na e-shope a udržať si zákazníkov?

Ako môže webová stránka, sociálne siete či vhodný ERP systém zvýšiť šancu, že e-shop na trhu zaujme a získa zákazníkov? Na čo by mali podnikatelia myslieť, radia odborníci z praxe.

Ako sa stať výdajným miestom a aké sú benefity pre podnikateľa?

Ktoré prevádzky sa môžu stať výdajným miestom zásielok, s akými nákladmi počítať a ako sa rieši nedostatok miesta počas návalu objednávok? Prezradil Milan Golský zo spoločnosti Packeta.

Fulfillment: čo to je, ako funguje a koľko stojí?

Fulfillment môže byť vhodnou voľbou najmä, no nielen, pre e-shopy. Kedy túto službu využiť, ako postupovať pri výbere poskytovateľa a ako funguje takéto doručovanie zásielok zákazníkom?

55 tipov a návodov na úspešný e-shop: to najpodstatnejšie v jedinej knihe

Viac ako 50 expertov zdieľalo svoje skúsenosti v e-commerce (nielen) so začínajúcimi podnikateľmi. Čo v knihe možno nájsť a „ochutnávku“ niekoľkých rád, ponúkol jeden z autorov Štefan Polgári.

Povinnosti e-shopu: legislatíva a právne náležitosti

Aké zákony upravujú činnosť e-shopu? Čo všetko musia obsahovať obchodné podmienky či reklamačný poriadok a ako si poradiť s daňovými povinnosťami, radia odborníci z praxe.

SOI a kontrola e-shopov: aké sú časté porušenia a aké sú drahé?

Na čo sa v súvislosti s e-shopmi sťažujú zákazníci, aké porušenia sa stali častejšími počas pandémie a koľko môžu „prešľapy“ firmy stáť, prezradila Slovenská obchodná inšpekcia.

Online trhoviská: budovanie perspektívnej predajnej stratégie s Kaufland Global Marketplace

Popularita e-commerce rastie, no podnikatelia nemusia zakladať len vlastný e-shop. Využiť môžu online trhovisko spoločnosti Kaufland. Ako funguje?

Firmy môžu prísť o cookies: poskytovateľ cookie líšt čelí žalobe

Belgický dozorný orgán rozhodol, že cookie lišta od IAB Europe je v rozpore s GDPR, čo môže ovplyvniť aj slovenských prevádzkovateľov webov. Ako sa vyhnúť problémom?



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky