Gastronómia

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

Odporúčame Gastronómia Tlačová správa

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.


Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ľudia si obľúbili kebab, "kebaboví" podnikatelia zas franchising

Máte radi kebab? Ak áno, máme pre vás dobrú správu. Slovenské franchisingové "kebabové" koncepty rastú ako huby po daždi. Niektoré vám predstavíme a uvedieme dôvody, prečo sú pre franchising zaujímavé.

Odporúčame – Gastronómia
Tlačová správa

Domino's Pizza - celosvetový líder v donáške pizze už aj na Slovensku

Domino’s Pizza - overený globálny franchisingový koncept so 60-ročnou tradíciou otvoril svoju prvú prevádzku v Bratislave. Sieť tvorí viac než 14 tisíc prevádzok v 85 krajinách a na slovenský trh chce prinášať svetové inovácie.

Róbert Šarina (Deaf Kebab): Keď sme začínali, nemali sme ani na kávu

Deaf Kebab je jedinečným konceptom predaja rýchleho občerstvenia, ktorý dnes môžete nájsť vo viacerých mestách na Slovensku. Nejde však len o obyčajnú predajňu kebabu – túto obľúbenú pochúťku vám totiž pripraví nepočujúci personál.

Jozef Šétaffy (Pizza Mizza): Pri franchisingu ponúkate svoje podnikanie ako produkt

Príbeh franchisingovej siete Pizza Mizza, ktorá je dnes najväčšou sieťou svojho druhu na Slovensku s 10 prevádzkami u nás aj v susednom Česku.



Ladislav Ambrovics (MINIT): Dôležité pre zákazníka je cítiť sa niekde dobre

Pekárničky predávajúce malé chrumkavé koláčiky snáď netreba nikomu predstavovať. Veď kto by nepoznal ikonické MINI pizzové či marhuľové? A nielen tie, pojem „fornetky“ sa stal synonymom predaja malých koláčikov v stánkoch rozvoniavajúcich v uliciach našich miest. Od novembra 2015 zmenili svoje meno a dizajn na novú značku MINIT. Výrobky však zostávajú nezmenené, nakoľko tie sa už viac ako 18 rokov vyrábajú podľa vlastných receptúr na Slovensku, v Dunajskej Strede.

Odporúčame – Gastronómia
Veronika Rezáková

Roman Fridrich (Coffee Brothers): Až keď sme mali produkt hodný franchisingu, pustili sme sa do budovania siete

Konceptom pojazdných predajničiek kávy v unikátnom dobovom štýle chceli Roman Friedrich a Filip Demeter obohatiť predaj kávy o nevšedný zážitok s nostalgickým charakterom a možnosťou sledovať baristu priamo pri výrobe. Vďaka franchisingovému konceptu privážajú dobrú kávu aj do ďalších slovenských, ale aj rakúskych, českých, chorvátskych či dokonca amerických miest.

Michal Pollák (Štrbské Presso): Príbeh unikátnej značky slovenskej kávy, ktorá sa dostala na EXPO 2015 v Miláne

Počuli ste už o Štrbskom Presse? Unikátna slovenská franšíza dnes expanduje po celom Slovensku – a vy môžete byť pri tom!

Matej Varga (Subway): Veľa ľudí si mylne myslí, že ak si kúpia nejakú značku a dajú si logo nad reštauráciu, začnú sa im sypať peniaze

Subway je v súčasnosti so svojimi viac ako 45 000 reštauráciami najväčším franchisingovým reťazcom na svete. Jeho ambície však pri tomto počte zďaleka nekončia - do roku 2030 Subway plánuje obsluhovať svojich zákazníkov v 100 000 reštauráciách na celom vo svete. Na Slovensku tento koncept rozvíja Matej Varga. Čo stojí za úspechom svetovej značky, ktorú na Slovensku rozvíja mladý absolvent právnickej fakulty?

Košičan Ľubor Lelovits sám navrhol franšízový projekt Mr. KEBAB. O slovenské kebaby je záujem dokonca aj v ich „rodnej“ krajine – Turecku

Ako krkolomne si Mr. KEBAB prerážal svoju cestu na nové trhy, aké dôležité je (nielen) v gastronómii robiť veci systematicky alebo koľko práce, peňazí a úsilia stojí vytvorenie vlastnej franšízy.

Franchisingová ponuka Bageterie Boulevard

Snívate o vlastnej bagetérii, ale neviete, kde začať a ako na to? Rozbehnúť vlastné podnikanie môžete aj v spolupráci s franchisingovým systémom Bageterie Boulevard. Investície do prevádzky sa v priemere vracajú už do 5 rokov.

Subway - franchisingová príležitosť

Neviete, v čom podnikať? Reštaurácia SUBWAY® môže byť aj Vaším podnikaním. Prinášame zaujímavý prehľad o tomto populárnom franchisingovom koncepte.

Gloria Jean´s Coffees hľadá záujemcu o franchise master licenciu pre SR!

Popredná austrálska spoločnosť Gloria Jean´s Coffees International hľadá franchisingového partnera pre Slovenskú republiku, ktorý by mal záujem o franchise master licenciu, t.j. o partnerstvo pri budovaní siete prevádzok kaviarní tejto značky na slovenskom trhu. Spoločnosť pôsobí v 36 krajinách sveta prostredníctvom svojich viac ako 1000 prevádzok. Značka je synonymom nielen vysokokvalitnej kávy, ale tiež kvality franchisingového konceptu, o čom svedčia mnohé ocenenia..

Pizza Mizza - franchisingová príležitosť

Milí čitatelia, v rámci novej franchisingovej rubriky vám predstavujeme úspešný slovenský franchisingový koncept Pizza Mizza. Víziou značky Pizza Mizza je vydobyť si na Slovensku imidž pizzérie s najzvučnejším menom, ktoré už na prvé počutie evokuje hodnoty kvality, tradície a jedinečnosti. Značka Pizza Mizza sa chce ďalej rozrastať a jej ambíciou je otvoriť prevádzku v nákupných centrách v mestách nad 50 000 obyvateľov s rozvozom zadarmo. Ak rozmýšľate o podnikaní v gastronómii, franchisingová spolupráca so značkou Pizza Mizza môže byť pre vás tou ideálnou voľbou!


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky