Podpora podnikania

Ako posunúť e-shop o level vyššie

Odporúčame – Podpora podnikania PR článok

Ako posunúť e-shop o level vyššie

Mať vlastný e-shop je pre začínajúcich podnikateľov chytľavá idea. Nečudo, veď zriaďovacie náklady sú nízke a expanzia do sveta jednoduchá. Ako však urobiť z e-shopu ozajstnú firmu, ktorá vás bude živiť?


Začínate podnikať? Využite konzultácie, kurzy či dostupné úvery

Začať podnikať nie je jednoduché. Existujú však viaceré nástroje, ktoré môžu pri štarte podnikania pomôcť. Či už sú to programy finančnej pomoci, konzultácie s tými skúsenejšími alebo rôzne kurzy a školenia.

Obchodná špecialistka: Aktívny predaj pri pokladni môže zvýšiť tržby o pätinu

Nielen čerstvosť, pestrosť výberu a ochota personálu sú dôležité pre úspech potravinového obchodu. Svoju úlohu hrá aj logistika rozmiestnenia produktov či modernizácia predajne.

Ako sa podniká v maloobchode s potravinami? Odpovedajú ľudia naprieč Slovenskom

Podnikanie v nákupnej aliancii Môj obchod si na Slovensku overilo už viac ako 530 majiteľov menších či väčších predajní potravín. V čom sú ich podnikateľské príbehy unikátne a čo majú všetky spoločné?

Startup Sharks pomáha firmám preraziť v zahraničí

Ako v praxi funguje podporný program, ktorý využívajú stovky slovenských startupov? Slovak Business Agency podporuje v rámci iniciatívy Startup Sharks pestrú škálu inovatívnych projektov. Vyrásť pomohli výrobcovi displayov aj ručne vyrábaných prírodných sviečok.

Aké výhody má podnikanie v aliancii a pre koho je určené

Podnikatelia v maloobchode s potravinami majú na výber – môžu podnikať sami, alebo v alinacii - s partnerom, ktorý im poskytne odborné poradenstvo aj zaujímavé výhody. Ako sa rozhodnúť?



Ako začať podnikať v maloobchode a nebyť pri tom sám

Malé predajne potravín v blízkosti bydliska sú opäť „v kurze“. Ako sa pustiť do vlastného podnikania v maloobchode a zároveň mať po boku silného partnera?

Odporúčame – Podpora podnikania
Michal Ondruš

Ukážte svoj start-up svetu! SBA vám uhradí náklady

Plánujete sa zúčastniť technologického eventu? Potrebujete nadviazať kontakty pre ďalšiu expanziu? Náklady už nemusíte znášať sami, väčšinu z nich vám totiž vie preplatiť SBA z programu Startup Sharks.

Štát podporí účasť startu-pov na najväčšom ruskom stavebnom veľtrhu. Prihláste sa

Máte start-up určený pre stavbárov a plánujete expandovať do Ruska alebo strednej Ázie? SARIO ponúka preplatenie časti nákladov pri účasti na stavebnom veľtrhu MosBuild2019. Prihlásiť sa môžete do 15.1.2019.

Kreatívny voucher pomôže s novým logom alebo službami architekta

Náklady na dizajnérske služby ako aj služby architektov sú pre malých a stredných podnikateľov neraz veľkou položkou v ich malom rozpočte. Do konca tohto roka máte možnosť požiadať o priamu finančnú pomoc a získať kreatívny voucher v hodnote 5 000 alebo 10 000 eur.

Konferencia alebo workshop kdekoľvek v EÚ úplne zadarmo

Chcete svoje podnikanie posunúť dopredu a hľadať inšpiráciu v zahraničí? Stačí si vybrať medzinárodné odborné podujatie, ktoré by sa vám mohlo hodiť pre ďalší rozvoj vášho podnikania. O bezplatný vstup, letenku a ubytovanie sa postará SBA.

Prečo vznikol náš nový e-book o podnikaní

Ďalší z e-bookov pre začínajúcich podnikateľov má názov Vitajte v biznise! Poďme sa pozrieť na to, prečo sme ho vytvorili.

Ako začať podnikať

Máte skvelý nápad na vlastný biznis, každý večer zaspávate s myšlienkou na jeho rozbeh a dokonca sa vám o ňom už aj sníva? Skvelé! No na rozbeh podnikania toho potrebujete oveľa viac.

Innovation Day 2018 dopadol na výbornú!

Druhý ročník podujatia Innovation Day 2018 umožnil stretnutie perspektívnych slovenských startupov a veľkých globálnych hráčov na jednom mieste. Nadväzovanie kontaktov so zahraničnými firmami je totiž výborným prostriedkom ďalšieho rozvoja ich podnikania.

Príďte diskutovať so Sajfom a ďalšími, ako uspieť v biznise

Podnikateľov čaká nálož informácií o tom, ako nájsť zamestnancov, prečo sa zero waste oplatí a čo je nové v online biznise.

Väčšina mladých podnikateľov nevyužíva v podnikaní žiadne inovácie

Na Slovensku sa nachádza množstvo firiem, ktoré uspeli na domácom aj zahraničnom trhu. Väčšina z nich však stále nevyužíva potenciál inovácií, ktorý by im uľahčil aj vstup na nové trhy.