Manažment a marketing

Blog je živý aj vďaka vašim čitateľom. Poskytnite im priestor

Odporúčame – Marketing Redakcia Podnikajte.sk

Blog je živý aj vďaka vašim čitateľom. Poskytnite im priestor

Pri písaní blogových článkov, by ste nemali zabúdať na to, že vaši čitatelia sa možno budú chcieť o zaujímavý článok podeliť so svojimi známymi alebo vám na neho budú chcieť zanechať svoj názor vo forme komentára.


Diana Kosová: Mentálny koučing pomáha nielen športovcom

Športový psychológ alebo mentálny kouč pomáhajú na Slovensku už nielen v športe, ale aj v biznise. Čo môže športová psychológia naučiť podnikateľa?

Dobrá obálka knihy predáva. Ako vybrať tú správnu?

Obálka, titulok, anotácia – tri najdôležitejšie atribúty, ktoré rozhodnú o predaji vašej knihy. Váš príbeh môže byť akokoľvek skvelý, no ak obálka nezaujme dostatočne na to, aby čitateľ chytil vašu knihu do ruky, nikdy si váš príbeh neprečíta.

Odporúčame – Marketing
Kristína Hoštáková

Ako cieliť reklamu na Facebooku

Ako nastaviť reklamu na sociálnej sieti Facebook tak, aby sa zobrazovala správnemu publiku?

4 tipy, ktoré pomôžu vášmu blogovému článku

Blogový článok nie je iba titulok, perex a telo článku doplnené o podnadpisy a prípadný obrázok či GIF na oživenie. Ak chcete váš text na blogu dotiahnuť k dokonalosti, nemali by ste zabudnúť na tieto veci.

11 rád ako urobiť efektívnu pracovnú poradu

V dobe, keď všetci bojujeme s časom, sú neefektívne porady pre firmu hotovou katastrofou. Namiesto toho, aby sa zamestnanci zaoberali riešením problémov, pre ktoré ste ich zamestnali, strácajú na nich čas. Ako mať vo firme efektívnejšie porady?



Kryptomeny, altcoiny a tokeny – čo je čo?

Kryptomenový svet a jeho definície sú pre bežného človeka často španielskou dedinou. Prinášame informácie, ktoré vám pomôžu sa zorientovať.

Odporúčame – Marketing
Vladimíra Šebová

Ako zvoliť názov knihy, ktorý predáva?

Správny názov knihy je pravdepodobne ten najkritickejší parameter, ktorý rozhodne o predaji vašej knihy. Skvelý titulok zabezpečí záujem čitateľov, a tým pádom zvýši úspešnosť knihy. Pri jeho výbere by ste mali brať do úvahy niekoľko kritérií.

Ako napísať dobrý článok

Aby vaše články čitateľov zaujali nielen témou, ale aj jej spracovaním, nemali by ste podceňovať správnu skladbu textu, jeho formu ani vizuál. Ak totiž i tie najlepšie a najzaujímavejšie informácie podáte čitateľom v nesprávnej forme, aj výborný text môže zostať úplne nepovšimnutý.

3 tipy ako motivovať zamestnancov bez zvyšovania platov

Aké majú malé firmy možnosti na zvyšovanie motivácie a angažovanosti zamestnancov aj bez zvyšovania mzdy? A akými spôsobmi môžu zabrániť ich odchodu?

12 najkreatívnejších náborových kampaní

Firmy hľadajú nových zamestnancov obvyklými spôsobmi, no tie niekedy nestačia. Všeobecné inzercie, alebo prvoplánové kampane tých najtalentovanejších kandidátov často obídu. Kreatívne náborové kampane však prinášajú firmám možnosť priblížiť sa kandidátom vskutku originálnymi spôsobmi.

10 tipov ako zvládnuť generačnú výmenu v rodinnej firme

Výmenu lídra rodinnej firmy nemusí podľa štatistík prežiť až 70 % podnikov. Generačné zmeny sa týkajú celej spoločnosti a ovplyvňujú odchádzajúceho lídra, nástupníka, zamestnancov aj zákazníkov.

Prečo tvoriť blogové články

V súčasnosti stále viac firiem a podnikateľov na celom svete začína chápať obrovské benefity, ktoré im blogovanie prináša. Blogovanie totiž nie je mŕtve. Naopak, je na vzostupe a rozhodne urobíte správny krok, ak s ním začnete aj vy.

Influenceri – moderný marketingový nástroj

Niektorí ľudia sa mylne domnievajú, že ide len o osoby s veľkým počtom sledovateľov. Ale keď hovoríme o influenceroch, nemusíme nevyhnutne hovoriť o ľudských bytostiach a nemusia ich ani sledovať milióny ľudí. Tento pojem sa často zamieňa s popularitou.

Ako školia zamestnancov svetoznáme technologické firmy? Inšpirujte sa od najlepších

Nedávna štúdia spoločnosti PwC potvrdzuje, že kvalifikácia a rozvoj zručností sú pre mileniálov pri výbere zamestnávateľa dôležitými faktormi. Ako si ich teda získať a udržať vo firme? Inšpirujte sa procesom vzdelávania tých najlepších.

Ako udržať pozornosť pri natívnom obsahu

Natívny obsah by mal meniť čitateľov na zákazníkov. Ako to ale urobiť, aby to naozaj fungovalo?