Manažment a marketing

Elektronický podpis vo firme: postup implementácie a spôsoby využitia

Odporúčame Technológie Libuša Removčíková

Elektronický podpis vo firme: postup implementácie a spôsoby využitia

Kde je možné vo firme využiť e-podpis? Uplatnenie nájde nielen v personalistike, ale aj v marketingu firmy. Na čo myslieť, ak chce podnikateľ začať elektronicky podpisovať?


Skladové hospodárstvo – automatizácia nákupného procesu a optimalizácia množstiev

Čo v praxi znamená automatizácia skladového hospodárstva a aké problémy prevádzkovateľom e-shopov pomáhajú riešiť moderné technológie?

Automatizácia logistiky pomáha e-shopom rásť: ako na to?

Podnikatelia a odborníci z praxe o automatizácii logistiky – ako prepojiť e-shop so skladom či kuriérskou spoločnosťou, v čom sú prínosy a akú rolu v automatizácii má ERP systém?

Odporúčame – Marketing
Matej Janiga

Stories na sociálnych médiách a ich využitie v marketingu firmy

Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?

Agilný kouč – investícia, ktorá podporí vo firme veľké zmeny

Agilné princípy môže využiť akákoľvek firma a s ich uplatnením pomáha agilný kouč. Čo je jeho úlohou a aký prínos má pre konkrétnu spoločnosť?

Ako vybrať ERP systém pre e-shop

Aké parametre zvažovať pri výbere nového informačného systému pre e-shop, na čo nezabudnúť a ako môže zmena ERP ovplyvniť sledovanie KPI?



UX dizajn mobilnej aplikácie: praktické tipy, ako vyriešiť prázdne položky

Prázdne miesta v aplikácii môžu používateľov odradiť. Ako sa tomu vyhnúť a na čo dať pozor?

Odporúčame – E-commerce
Očami biznisu

Automatizácia e-shopu vďaka ERP systému: ako pomáha firmám rásť?

Odborníci a prevádzkovatelia e-shopov prezradili, kedy začať uvažovať o prepojení e-shopu s ERP systémom, na čo dať pozor a čo tým môže firma získať.

Digitalizácia vo firme: ako využívať technológie a udržať krok s dobou

Odborníci o tom, aké dokumenty možno mať len elektronicky, kde všade je možné využiť e-podpis či ako funguje digitálne bankovníctvo a čo môže podnikateľ vybaviť cez smartfón.

KPI v e-commerce: aké ukazovatele sledovať v e-shope?

Každý e-shop sa môže sústrediť na sledovanie iných ukazovateľov výkonnosti. Podľa čoho si ich vybrať, ako stanoviť ich hodnotu a prostredníctvom čoho ich analyzovať? Radia odborníci z praxe.

Kúpa auta do firmy: DACIA ako praktický pomocník

Automobily značky DACIA majú čo ponúknuť aj podnikateľom. Ako ich efektívne využiť vo firme a aké výhody ponúkajú autorizované servisy?

User onboarding bez testovania: pomôžu štyri overené modely

Vypracovanie user onboardingovej stratégie si vyžaduje dostatok času, personálnych aj finančných kapacít. Pokiaľ nič z toho podnikateľ nemá, pri tvorbe onboardingového sprievodcu sa môže riadiť štyrmi overenými modelmi.

Novela zákona o elektronických komunikáciách a zmeny v priamom marketingu

Pravidlá priameho marketingu sa budú meniť. Na čo by si firmy mali dať pozor a odkedy novinky budú platiť?

Cloud vo firme: prečo dáta zálohovať aj iným spôsobom?

Až 75 % firiem zálohuje dáta iba v cloude, čo je chyba. IT odborník upozorňuje, že cloud nie je „neprestrielný“. Akým rizikám sa takto firmy vystavujú a ako sa im vyhnúť?

Chatboti v user onboardingu: na čo si dať pozor?

Častou chybou chatbota je nepripravenosť na základné otázky či zlá formulácia odpovedí. Ako ho pripraviť tak, aby bol v user onboardingu pre používateľov prínosný?

Mikulášske prekvapenie od inovatívnej čokolatiérky: rozprávkové lízanky na stromoch

Janka Sebíňová deťom spríjemnila tohtoročného Mikuláša – čokoládové lízanky vďaka nej „rástli“ na stromoch. Inšpiratívny nápad IT-čkárky, ktorá sa rozhodla tešiť ľudí originálnymi sladkosťami.



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky