Spôsobov, ako propagovať firmu v online prostredí, je niekoľko. Podľa čoho si vybrať tú najvhodnejšiu a ako prepojiť online marketing s offline propagáciou?
Ako sa registrovať do Zoznamu telefónnych čísel pre zamedzenie nevyžiadaných marketingových volaní, čo to znamená pre firmy a čo robiť, ak hovory neprestávajú?
Čo sa zmenilo v pravidlách pre telemarketingové hovory? Čo je Robinsonov zoznam, ako často ho musia firmy kontrolovať a kto musí používať predvoľbu 0888?
Vylepiť plagát o premietaní filmu v kine už v súčasnosti nestačí. Ako v iných odvetviach, aj v tom filmovom sa treba prispôsobiť trendom. Čím sa snažia tvorcovia divákov zaujať a vyniknúť medzi konkurenciou?
PPC reklama vo vyhľadávači či na sociálnych sieťach, alebo e-mail marketing – aké sú ich výhody a nevýhody a ako hlboko musí podnikateľ pri nich siahnuť do vrecka?
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Fyzický leták, ochutnávka, digitálny out of home či guerilla marketing - aké sú výhody a nevýhody jednotlivých druhov offline reklamy a ako ju využiť vo firme?
Od februára 2022 je účinný nový zákon o elektronických komunikáciách, ktorý prináša zmeny týkajúce sa aj tzv. nevyžiadanej komunikácie. Aké pravidlá platia pre priamy marketing?
Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?
Janka Sebíňová deťom spríjemnila tohtoročného Mikuláša – čokoládové lízanky vďaka nej „rástli“ na stromoch. Inšpiratívny nápad IT-čkárky, ktorá sa rozhodla tešiť ľudí originálnymi sladkosťami.
Ako osloviť zákazníkov prostredníctvom aplikácie na online komunikáciu? Porovnanie funkcií a výhod najčastejšie využívaných platforiem v Európe – Messenger a WhatsApp.
Pandémia koronavírusu núti prejsť do online sveta aj gastro prevádzky. Sociálne siete im pritom ponúkajú mnohé benefity – aké to sú a vďaka čomu prilákajú nových zákazníkov?
Kedy využiť e-mailové správy v user onboardingu a čo všetko majú obsahovať, aby firma získala nových zákazníkov alebo ich pritiahla k opätovnému používaniu aplikácie?
Vývoj používateľského správania na internete naznačuje, že na sociálnych sieťach zaujmú skôr jednoduchšie a kratšie formáty obsahu. Populárne sú najmä videá. Ako ich využiť v prospech podniku?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.