Marketing

Propagácia firmy na internete: ako začať?

Odporúčame Marketing Redakcia Podnikajte.sk

Propagácia firmy na internete: ako začať?

Prvá lekcia bezplatného vzdelávacieho programu SMB Academy od spoločnosti Google firmám približuje kroky, ako začať s propagáciou firmy na internete. Čo by ste mali vedieť?


Novinky pre inzerentov na YouTube od 1. októbra 2020

Tri nové nástroje v rámci služby YouTube Select rozšíria možnosti slovenských inzerentov pri komunikovaní kampaní. V čom môžu byť pre firmy prínosom?

Automatizácia Google Ads: stratégie a postup

Aká automatizovaná stratégia je pre vašu kampaň vhodná a v akom prípade ju využiť? Na čo myslieť pri nastavovaní automatizovanej ponukovej stratégie?

Odporúčame – Marketing
Libuša Removčíková

Zásielkové obaly pre e-shopy: Prečo sa oplatí investovať do správneho výberu?

Obal tovaru je významnou súčasťou objednávky, ktorú netreba podceňovať. Ako ho správne vybrať a v čom môže firme pomôcť?

Videoreklamy na YouTube: ako ich vytvoriť?

Zasiahnite široké publikum videokampaňami na YouTube. Aký formát pre videoreklamu vybrať a ako ju vytvoriť čo najzaujímavejšiu?

Reklama na Facebooku v čase krízy: áno alebo nie?

Ako sa zmenilo správanie používateľov sociálnych sietí počas koronakrízy a aké príležitosti táto zmena priniesla podnikateľom? Ako pristupovať k online reklame v čase krízy?



Zmyslový marketing: ako môže zmeniť nákupné rozhodovanie zákazníkov?

Prečo je dôležitá hudba, vôňa alebo správne osvetlenie v predajni? Ako nákupné prostredie vplýva na spotrebiteľské správanie?

Odporúčame – Marketing
Anna Olvecká

Mediálna agentúra – tím profíkov alebo darmožráči?

Je mediálna agentúra prínosom alebo kampaň len predraží? Prečo nakupovať médiá cez sprostredkovateľa a nie priamo? Je výhodné platiť si tím externých odborníkov si radšej vybudovať stabilný interný tím?

E-shopy ovplyvnené koronavírusom - o čo je teraz najväčší záujem?

Po akých výrobkoch v období „koronakrízy“ stúpa a naopak klesá dopyt? Porovnanie predajov v USA a na Slovensku.

E-shopy a reklama v čase pandémie - ako situáciu správne využiť?

Ako vytvoriť „chytľavú“ reklamu počas pandémie COVID-19? Ako sa v tejto situácii vynašli slovenské firmy?

Koronavírus zmenil nákupné správanie Slovákov

Výrazný nárast počtu platieb kartou a tržieb v potravinách i v lekárňach. Na druhej strane prudký prepad výdavkov na cestovanie či na oblečenie a zábavu. Ochorenie COVID-19 zmenilo životy aj finančné správanie Slovákov.

Martin Solík: Ceny respirátorov rastú rýchlejšie ako Bitcoin

Aké dôsledky majú panické nákupy a prečo môžu výkyvy cien spôsobené koronavírusom niektoré firmy položiť?

Koronavírus spôsobuje paniku - e-shopom na Slovensku priniesol nečakaný profit

Slováci majú strach z nákazy koronavírusom. Z panických nákupov ťažia niektoré eshopy.

Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou, hovoria interné štatistiky Facebooku. Ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby?

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky