Marketing

Ako zlepšiť lokálny marketing svojho podniku pomocou Google Maps?

Odporúčame Marketing Matej Janiga

Ako zlepšiť lokálny marketing svojho podniku pomocou Google Maps?

Navigačné aplikácie sa okrem ich hlavnej funkcie, ktorou je pomoc s orientáciou, stali aj novým nástrojom pre lokálny marketing. Ako ho využiť?


Slovensko v affiliate marketingu zaostáva, inšpiráciu ponúka zahraničie

Affiliate marketing sa v zahraničí teší úspechu. V čom Slovensko zaostáva a ako by sa mohlo globálnym trhom inšpirovať?

Výber marketingovej agentúry: výhody Facebook certifikácie pre klienta

Správna voľba marketingovej agentúry sa klientovi môže vyplatiť v podobe dlhodobého zvýšenia tržieb. V čom spočívajú výhody agentúry, ktorá má certifikáciu Facebook Marketing Partner?

Samovydanie knihy: rady skúsenej autorky

Autorka Monika Sobeková sa pri samovydaní kníh učí z vlastných chýb. Prečo už nedoručuje na dobierku či nepredáva knihy v kamenných kníhkupectvách?

Online marketingová stratégia: rady z praxe na jednom mieste

Online marketing tvorí dôležitú súčasť propagačných aktivít firiem. Robiť ho efektívne pomôže kniha Uspejte v online.

Efektívna reklama na Facebooku: zasiahnuť správne publikum pomôže dynamická kreatíva

Testovanie rôznych variantov reklám je dôležitý aspekt marketingu. Facebook na testovanie využíva tzv. Dynamic Creative Optimization alebo dynamickú kreatívu. Ako nástroj funguje a kedy sa ho oplatí využiť?



Čo je neuromarketing a ako ho využiť v praxi?

Skúmanie ľudskej mysle prináša nové poznatky aj v oblasti marketingu. Ako môže neuromarketing pomôcť vytvoriť pútavý web či reklamu? Prečo je dôležité myslieť na správny výber fontu alebo farieb?

Odporúčame – Marketing
Libuša Removčíková

Valentínske darčeky a kampane: ako sa ich chopili podnikatelia tento rok?

Ako sa firmy rozhodli zaujať na sviatok sv. Valentína počas pandémie? Inšpirujte sa netradičnými darčekovými a marketingovými nápadmi.

Trendy v marketingu pre rok 2021: ako zaujať cieľovú skupinu a využívať technológie?

Posun v technológiách, presun aktivít do online aj zmena správania cieľových skupín. Pandémia ovplyvnila mnohé aspekty života, ktoré sa pretavili do trendov nasledujúcich rokov. Ako ich využiť v marketingovej stratégii?

Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Marketing podľa Tomáša Baťu - ako vytvoriť úspešnú reklamu?

Ako pristupovali k reklame vo firme Baťa? Inšpirujte sa nadčasovými princípmi úspešného baťovského marketingu, ktoré je možné uplatniť aj dnes.

LinkedIn a jeho potenciál pre firmy: čo ponúka a v čom môže pomôcť?

LinkedIn sa od iných sociálnych sietí líši už na prvý pohľad. Veľký potenciál pritom skrýva aj pre firmy a podnikateľov. Ako ho správne uchopiť a využiť prínos, ktorý ponúka?

Vianočné darčeky pre obchodných partnerov: tipy, ako vybrať správne

Čím na Vianoce obdarovať obchodných partnerov? Pomôcť môže päť jednoduchých tipov, vďaka ktorým „trafíte do čierneho“.

Doma nakupujem už s viac ako tisíckou firiem

Slovenská sporiteľňa prišla s iniciatívou, ktorou chce pomôcť domácim firmám a obchodníkom. Zapojilo sa už viac ako tisíc firiem s tržbami takmer 4 miliardy eur.

Virtuálny influencer ako nový trend v marketingu

Aj keď nie sú skutoční, sú obľúbenou súčasťou reklamných kampaní. V čom spočívajú výhody virtuálnych influencerov, ako s nimi spolupracovať a pre koho sú vhodným riešením?

7 praktických nápadov, ako sa s vaším e-shopom odlíšite

Začnite premýšľať inak a objavte nové spôsoby, ako vystúpite z radu. Spoluzakladateľ affiliate siete Affial a niekoľkých e-shopov Peter Chodelka pripravil zaujímavé nápady, ako sa s vaším e-shopom odlíšiť.



To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky