Z pivnice do vlastných prevádzok, kaviarní či hotelov. Ako funguje 80-členný kolektív, ktorého štvrtinu tvoria príbuzní zakladateľov a čo by im uľahčilo podnikanie?
Skúsenosť so záťažovými prikrývkami Andreja Bobáka presvedčila, aby s nimi podnikal. Ako si firma získava zákazníkov a prečo sa Nidū napriek globálnemu potenciálu zatiaľ nepredáva aj v zahraničí?
Ako sa im podarilo napriek nedôvere okolia preraziť vo svete, naučiť ľudí bez obáv nakupovať barefoot-y online a pritiahnuť zahraničných kolegov do Žiliny?
Mário Potoček prišiel s inovatívnym riešením, ktorým zaujal aj v podnikateľskej súťaži. Aký problém rieši, vďaka čomu sa jeho zamestnanci tešia do práce a ako funguje predaj cez obchodných zástupcov?
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Gabriel sa v zahraničí inšpiroval, vrátil sa a spolu s bratom začal podnikať. Ako sa rozhodli odlíšiť od konkurencie, ako sa vynašli, keď im chýbali financie a na čo by mali myslieť všetci „začiatočníci“?
Manželia z Ukrajiny presťahovali na Slovensko nielen svoju rodinu, ale aj firmu. Prečo sa rozhodli začať od nuly v inej krajine, s čím sa museli popasovať a ako si získali slovenských zákazníkov?
Dôkazom je enológ Vladimír Hronský, zakladateľ butikovej značky EnoVia, ktorého vína sa tešia obľube aj v USA. Čo pomohlo dostať jeho firmu do povedomia ľudí a ako sa vynašiel v období pandémie?
Tomáš Halgaš je jedným z prvých Slovákov, ktorému sa podarilo svoju startupovú ideu rozvinúť a predať veľkej technologickej firme. Čo pre projekt a jeho tím znamená taký zásadný krok?
Na 15. ročníku súťaže Mladý inovatívny podnikateľ bolo predstavených viacero slovenských biznis nápadov. Kto porotu zaujal najviac a aké ocenenia vyhral?
Začiatky vydavateľstva E. J. Publishing sa spájali s troškou naivity aj nesprávnymi rozhodnutiami. Čo je na vydávaní kníh náročné a ako vyzerá spolupráca s autormi?
Pracovať v domácom prostredí je pre niekoho rozptyľujúce, niekto sa cíti príliš opustene a niekomu zasa vadí, že nie je na vzduchu. Problém vyriešil zábavný park v Japonsku a zákazníkom ponúkol možnosť pracovať priamo pri bazéne či na ruskom kolese.
Martina Kráľová si chcela splniť sen a spolu s mamou vlastnými silami vydala dve netradičné detské knihy. Ako si poradili s financovaním, marketingom a prečo vynechali distribútora a kníhkupectvá zásobujú priamo?
Ako sa vlastnosti Tomáša Baťu odrazili v budovaní a úspechu jeho podniku?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.
Nastala neznáma chybaFormulár úspešne odoslaný
Žiaľ, formulár sa nám nepodarilo potvrdiť. Skúste to prosím znovaĎakujeme, vašu správu evidujeme a v krátkom čase na ňu odpovieme
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky
Najdôležitejšie informácie, ktoré potrebujete pre vaše podnikanie.
Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.