Marketingová komunikácia

Marketingová komunikácia so zákazníkmi je neoddeliteľnou súčasťou každej úspešnej firmy. Súčasné trendy v marketingovej komunikácii. Tipy marketingovej komunikácie s využitím smartfónu. Čo prináša najlepšie výsledky v marketingovej komunikácii? Hľadáte efektívnejší spôsob marketingovej komunikácie? Spočítajte si, či Vaša marketingová komunikácia skutočne funguje.


Sprievodca brandingom na sociálnych médiách pre malé firmy

Teraz, keď ste vytvorili krásne logo pre vašu spoločnosť alebo pre osobný projekt, je čas ukázať ho svetu. Alebo ešte nemáte logo? Máme riešenie!

Ako nájsť a osloviť svoju čitateľskú cieľovú skupinu

Jedna z prvých otázok, ktorú si autor kladie, je či sa bude jeho kniha niekomu páčiť. Ak práve píšete svoje dielo, alebo ste ho už dokončili, netrápte sa touto obavou. Vaši ideálni čitatelia už existujú, musíte ich len nájsť a osloviť. Pomôže vám k tomu určenie si vašej cieľovej skupiny a vytvorenie ideálneho čitateľa. Pozrime sa spoločne ako na to.

Ján Grinvalský: Výrobkovo orientované firmy bez vízie majú sklady plné tovaru

Ján je marketingový špecialista, ktorý na svojom know-how pracoval posledných 13 rokov. Rozhovor o jeho skúsenostiach a úspešných projektoch zvládnete za 13 minút.

10 krokov, ktoré aj vám pomôžu vybudovať dobrú značku

Ako sa stať z outsidera značkou, ku ktorej sa ľudia radi vracajú a ktorú nebudú chcieť vymeniť za inú.

Zlepšite svoju komunikáciu so zákazníkmi vďaka 15 jednoduchým radám

Pätnástka rád a tipov priamo ako zákazníka zaujať, získať ho na svoju stranu a robiť lepší B2C biznis, ktoré odzneli na podujatiach v rámci Globálneho týždňa podnikania 2015.


Chcete predávať viac? Zamerajte pozornosť na existujúcich zákazníkov

Nová objednávka sa väčšine podnikateľov spája so získaním nového zákazníka. Zvýšiť tržby z predaja sa však dá aj inak. Predtým, než začnete vo firme brainstormovať, ako a kde získať nových zákazníkov, všimnite si tých existujúcich.

Hľadáte efektívny spôsob propagácie vašej firmy?

Ste podnikateľ a hľadáte efektívny spôsob propagácie vašej firmy a zviditeľnenia vášho podnikania?

Spočítajte si, či vaša reklama skutočne funguje

Mnohí podnikatelia často netušia, či sa im prostriedky vložené do reklamy a marketingových kampaní vrátia a privedú im zákazníkov. Vieme vám poradiť, ako si to jednoducho spočítať.