Marketingová komunikácia

Marketingová komunikácia so zákazníkmi je neoddeliteľnou súčasťou každej úspešnej firmy. Súčasné trendy v marketingovej komunikácii. Tipy marketingovej komunikácie s využitím smartfónu. Čo prináša najlepšie výsledky v marketingovej komunikácii? Hľadáte efektívnejší spôsob marketingovej komunikácie? Spočítajte si, či Vaša marketingová komunikácia skutočne funguje.

Komunikačné aplikácie a ich využitie v marketingu firmy

Ako osloviť zákazníkov prostredníctvom aplikácie na online komunikáciu? Porovnanie funkcií a výhod najčastejšie využívaných platforiem v Európe – Messenger a WhatsApp.

Odborníci zo sveta reklamy predstavia horúce trendy online marketingu už 22.9.2021

Jeden z „reklamných mágov“, Peter Šebo, však niečo prezradil už teraz, v rozhovore. Ako sa budú trendy v marketingu ďalej formovať, čo si myslí o propagácii cez influencerov a čo je pre neho najväčšou výzvou pri tvorbe kampaní?

E-mailingová kampaň šitá na mieru vášmu zákazníkovi

E-mail, predstavujúci najstaršie digitálne médium, má svoje opodstatnenie aj dnes. V niektorých prípadoch ide dokonca o najefektívnejší kanál predaja. Ako ho teda využiť vo váš prospech?

Newslettere a direct maily - naučte sa z nich vyťažiť čo najviac

Existuje veľké množstvo marketérov, podľa ktorých má e-mail marketing svoje zlaté časy už dávno za sebou. Tvrdia, že budúcnosť online marketingovej komunikácie patrí sociálnym sieťam, čo sa však úplne nevylučuje.

Sprievodca brandingom na sociálnych médiách pre malé firmy

Teraz, keď ste vytvorili krásne logo pre vašu spoločnosť alebo pre osobný projekt, je čas ukázať ho svetu. Alebo ešte nemáte logo? Máme riešenie!


Ako nájsť a osloviť svoju čitateľskú cieľovú skupinu

Jedna z prvých otázok, ktorú si autor kladie, je či sa bude jeho kniha niekomu páčiť. Ak práve píšete svoje dielo, alebo ste ho už dokončili, netrápte sa touto obavou. Vaši ideálni čitatelia už existujú, musíte ich len nájsť a osloviť. Pomôže vám k tomu určenie si vašej cieľovej skupiny a vytvorenie ideálneho čitateľa. Pozrime sa spoločne ako na to.

Ján Grinvalský: Výrobkovo orientované firmy bez vízie majú sklady plné tovaru

Ján je marketingový špecialista, ktorý na svojom know-how pracoval posledných 13 rokov. Rozhovor o jeho skúsenostiach a úspešných projektoch zvládnete za 13 minút.

10 krokov, ktoré aj vám pomôžu vybudovať dobrú značku

Ako sa stať z outsidera značkou, ku ktorej sa ľudia radi vracajú a ktorú nebudú chcieť vymeniť za inú.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky