Prevádzka eshopu

Prevádzka eshopu si ako každé iné podnikanie vyžaduje dôslednú prípravu. Načo si treba dať pri prevádzke eshopu pozor, aké povinnosti treba dodržať a aké hrozia sankcie? 10 tipov pre naplánovanie prevádzky eshopu. Najdôležitejšie zmeny pri prevádzke eshopu. Prevádzka eshopu na Slovensku - aká je realita?

Tvorba textu do user onboardingu: 7 princípov, vďaka ktorým zaujmete používateľov

Ako čo najrýchlejšie zorientovať používateľov v aplikácii alebo na webovej stránke? Pomôžu vám tieto zásady tvorby textov do user onboardingu.

Záujem o social commerce rastie – ako predávať cez sociálne siete?

Vplyvom pandémie sa nákupné správanie zákazníkov výrazne zmenilo, nakupujúci sa presunuli do online priestoru. Ožil aj trend social commerce – ako ho využiť?

Tržby e-shopov prudko rastú, vytvoriť si svoj vlastný môžete za pár eur a jeden víkend

Záujem o online nákupy rastie. Prečo je najvyšší čas chopiť sa príležitosti založiť e-shop a ako sa to dá rýchlo a lacno?

Zmeny v režime MOSS od 1.7.2021 (prechod na OSS)

K akým zmenám dochádza v režime MOSS (resp. OSS) od 1. júla 2021? Ako ovplyvnia zmeny v zákone o DPH pri režime OSS aj malé firmy, najmä e-shopy?

Ako rozbehnúť vlastný e-shop?

Ako postupovať pri tvorbe e-shopu a s akými nákladmi treba počítať? Poradili obchodníci z praxe.


Platobná brána, dobierka, splátky či prevod: ako vybrať možnosti platby pre e-shop?

Spôsobov, ako zákazník môže zaplatiť svoju objednávku v e-shope je mnoho. Na čo musí obchodník pri výbere myslieť?

Prevádzka e-shopu a možnosti prepravy: z čoho a ako si vybrať?

Preprava kuriérom, osobný odber či pošta? Na čo musia zakladatelia e-shopu myslieť pri výbere možností prepravy tovaru k zákazníkom a s akými náležitosťami sa jednotlivé možnosti spájajú?

Poškodené zásielky pri preprave z e-shopu

Čo robiť ak príde balík s tovarom zakúpeným v e-shope poškodený? Kto zodpovedá za škodu na zásielke? Aké možnosti má kupujúci?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky