Marketing

Marketing je práca s trhom, ovplyvňuje dopyt po tovaroch a službách. Organizácie si definujú marketingový mix na základe porozumenia potrieb zákazníka. Cieľom marketingového výskumu je získať informácie pre riadiacich pracovníkov, manažérov a vlastníkov organizácie. Ako zapojiť zákazníkov a zamestnancov do propagácie Vašich produktov? Súčasné trendy v marketingu a komunikácii značiek. Dôležité informácie, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu.

Čo je neuromarketing a ako ho využiť v praxi?

Skúmanie ľudskej mysle prináša nové poznatky aj v oblasti marketingu. Ako môže neuromarketing pomôcť vytvoriť pútavý web či reklamu? Prečo je dôležité myslieť na správny výber fontu alebo farieb?

Valentínske darčeky a kampane: ako sa ich chopili podnikatelia tento rok?

Ako sa firmy rozhodli zaujať na sviatok sv. Valentína počas pandémie? Inšpirujte sa netradičnými darčekovými a marketingovými nápadmi.

Trendy v marketingu pre rok 2021: ako zaujať cieľovú skupinu a využívať technológie?

Posun v technológiách, presun aktivít do online aj zmena správania cieľových skupín. Pandémia ovplyvnila mnohé aspekty života, ktoré sa pretavili do trendov nasledujúcich rokov. Ako ich využiť v marketingovej stratégii?

Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Marketing podľa Tomáša Baťu - ako vytvoriť úspešnú reklamu?

Ako pristupovali k reklame vo firme Baťa? Inšpirujte sa nadčasovými princípmi úspešného baťovského marketingu, ktoré je možné uplatniť aj dnes.


Ako predávať pomocou YouTube?

YouTube je najväčšou svetovou televíziou. Oplatí sa ho preto použiť aj na propagáciu svojej značky. Ako správne nastaviť kampaň?

Novinky pre inzerentov na YouTube od 1. októbra 2020

Tri nové nástroje v rámci služby YouTube Select rozšíria možnosti slovenských inzerentov pri komunikovaní kampaní. V čom môžu byť pre firmy prínosom?

Automatizácia Google Ads: stratégie a postup

Aká automatizovaná stratégia je pre vašu kampaň vhodná a v akom prípade ju využiť? Na čo myslieť pri nastavovaní automatizovanej ponukovej stratégie?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky