Marketing

Marketing je práca s trhom, ovplyvňuje dopyt po tovaroch a službách. Organizácie si definujú marketingový mix na základe porozumenia potrieb zákazníka. Cieľom marketingového výskumu je získať informácie pre riadiacich pracovníkov, manažérov a vlastníkov organizácie. Ako zapojiť zákazníkov a zamestnancov do propagácie Vašich produktov? Súčasné trendy v marketingu a komunikácii značiek. Dôležité informácie, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu.

Boj proti nevyžiadaným volaniam: O2 predstavilo iniciatívu Nevolajtemi.sk

Nový register telefónnych čísel pomôže obmedziť marketingové hovory. Prínosom bude pre zákazníkov, ktorí sa obávajú podvodov a obťažujúcich volaní, no tiež pre firmy.

Firemná identita: skúsenosti z praxe pri jej tvorbe a zmene

Čo podnikateľov najčastejšie vedie k zmene firemnej identity, ako tento proces prebieha a čo firmám priniesol?

Marketingové telefonáty a ochrana spotrebiteľa: neférové praktiky môže vyriešiť úprava legislatívy

Nevyžiadaným telefonátom ľudia nedôverujú, neznáme čísla mnohí nezdvíhajú, čo je problém aj počas pandémie, napríklad keď sa vyhľadávajú kontakty nakazených. Ako situáciu riešiť, aby bola zachovaná ochrana spotrebiteľa?

Čo je neuromarketing a ako ho využiť v praxi?

Skúmanie ľudskej mysle prináša nové poznatky aj v oblasti marketingu. Ako môže neuromarketing pomôcť vytvoriť pútavý web či reklamu? Prečo je dôležité myslieť na správny výber fontu alebo farieb?

Valentínske darčeky a kampane: ako sa ich chopili podnikatelia tento rok?

Ako sa firmy rozhodli zaujať na sviatok sv. Valentína počas pandémie? Inšpirujte sa netradičnými darčekovými a marketingovými nápadmi.


Trendy v marketingu pre rok 2021: ako zaujať cieľovú skupinu a využívať technológie?

Posun v technológiách, presun aktivít do online aj zmena správania cieľových skupín. Pandémia ovplyvnila mnohé aspekty života, ktoré sa pretavili do trendov nasledujúcich rokov. Ako ich využiť v marketingovej stratégii?

Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Marketing podľa Tomáša Baťu - ako vytvoriť úspešnú reklamu?

Ako pristupovali k reklame vo firme Baťa? Inšpirujte sa nadčasovými princípmi úspešného baťovského marketingu, ktoré je možné uplatniť aj dnes.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky