Riadenie zamestnancov


Fluktuácia zamestnancov: prečo pracovníci opúšťajú firmu a ako to riešiť?

Vysoká fluktuácia je pretrvávajúcim problémom väčších aj menších firiem. Čo je dôvodom a ako jej predchádzať?

Školenie zamestnancov s pomocou umelej inteligencie

Umelá inteligencia sa postupne sa dostáva aj do oblasti ľudských zdrojov, kde prinesie významné zmeny v tom, ako budú firmy nových zamestnancov hľadať, prijímať, školiť a manažovať.

Plánovanie nástupníctva: ako nahradiť kľúčového zamestnanca

Nástupníctvo sa spája najmä s rodinnými podnikmi. Týka sa ale aj ostatných firiem, napr. pri odchode pracovníkov zo strategických pozícií. Ako vtedy postupovať?

Ako používať podnikové KPI

Čo sú to podnikové KPI, prečo sú potrebné pre riadenie firmy a užitočné tipy, ako ich správne vybrať a nastaviť.

Súčasné trendy v riadení ľudských zdrojov: toto nezanedbajte

Ak namiesto umelej inteligencie a robotov ešte stále využívate vo firme zastarané spôsoby manažovania, riadenia a vzdelávania zamestnancov, je ideálny čas to zmeniť.


Manažment zamestnancov pri home office: technológie a dôvera sú kľúčové

Väčšina riadiacich pracovníkov považuje nástroje na spoluprácu za dôležité, no len polovica ich aj skutočne využíva. Práve technológie sú pritom pre prácu z domu kľúčovou záležitosťou.

Trendy v HR pre rok 2021: toto by ste nemali podceniť

Online pohovory budú bežnou rutinou a ešte viac bude treba prihliadať na zručnosti zamestnancov. Ako ľudské zdroje a adaptáciu nových zamestnancov ovplyvnia nové trendy?

Práca z domu (tzv. home office) – aké pre ňu platia pravidlá?

Aké pravidlá platia pre výkon práce z domu? Na čo by si mali zamestnávatelia dávať pozor?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky