Riadenie zamestnancov


8 rád ako správne komunikovať zmeny vo firme zamestnancom

Ak vlastníte firmu, dobre viete, že malé i väčšie zmeny sú nevyhnutnou súčasťou firemného života. Vaši zamestnanci však môžu mať odlišný názor a zmeny akceptovať nemusia.

Obchodná špecialistka: Aktívny predaj pri pokladni môže zvýšiť tržby o pätinu

Nielen čerstvosť, pestrosť výberu a ochota personálu sú dôležité pre úspech potravinového obchodu. Svoju úlohu hrá aj logistika rozmiestnenia produktov či modernizácia predajne.

Baťovské desatorá. Heslá, ktorými Tomáš Baťa motivoval ľudí byť lepšími

Baťovské desatorá (heslá) boli jedným zo základných komunikačných nástrojov firmy Baťa – plne totiž vystihovali komunikačnú stratégiu firmy, ktorá musela byť jasná, stručná a výstižná.

Stres na pracovisku. Ako s ním bojovať?

Stres na pracovisku môže významne ovplyvniť produktivitu a v konečnom dôsledku celý tím. So správnym prístupom však firmy môžu stres riadiť a vytvárať pre zamestnancov lepšie pracovné prostredie.

Osobné hodnoty – na čom ľuďom skutočne záleží?

Snažiť sa lepšie pochopiť správanie zákazníka, je základom marketingu. Vycítiť, čo motivuje zamestnanca k lepším výkonom, je jedným z najdôležitejších prvkov líderšipu. Človek, ktorý nepozná sám seba, ale ťažko porozumie konaniu iných. Čo osobné hodnoty sú, ako ich identifikovať, a čo by sme sa pomocou nich mohli o sebe alebo iných ľuďoch dozvedieť, si rozoberieme v tomto článku.


5 zásad efektívnej spätnej väzby

Dostali ste už niekedy spätnú väzbu, ktorú ste si zobrali k srdcu a boli ochotní ju prijať? Pokiaľ sa tak stalo, pravdepodobne bolo dodržaných 5 zásad, ktoré ovplyvňujú či a ako prijmeme spätnú väzbu. Zistite, či tieto zásady dodržujete, keď dávate spätnú väzbu vy. Ich účinok vás môže prekvapiť.

Ako dávať spätnú väzbu (feedback)?

Nedostatok spätnej väzby je najčastejší dôvod, prečo ľudia z firiem odchádzajú. Ako podať spätnú väzbu tak, aby pomáhala zlepšovať produktivitu a vzťahy v tíme, aby posúvala dopredu a nebola považovaná za útok?

Problémy so sústredením? Tieto rady vám pomôžu zlepšiť výkonnosť

Rýchla doba, narastajúce množstvo pracovných úloh a neustály stres ovplyvňujú našu schopnosť koncentrovať sa na prácu a podávať čo najlepší výkon. Chcete vedieť, ako zlepšiť svoje sústredenie?