Riadenie zamestnancov


Benefity pre zamestnancov od roku 2020 (dane a odvody)

Ako sa posudzujú benefity pre zamestnancov z pohľadu daní a odvodov? Sú daňovým výdavkom zamestnávateľa? Ktoré benefity sa doplnili alebo zmenili v zákone o dani z príjmov od roku 2020?

Práca z domu (tzv. home office) – aké pre ňu platia pravidlá?

Aké pravidlá platia pre výkon práce z domu? Na čo by si mali zamestnávatelia dávať pozor?

Riešenie sporov medzi zamestnávateľom a zamestnancom

Aké sú možnosti riešenia sporov v pracovnom práve? Ako postupovať pri riešení sporu medzi zamestnávateľom a zamestnancom?

Čo robiť, keď príde chorý zamestnanec do práce?

Najmä počas chrípkového obdobia sa stáva, že chorí zamestnanci namiesto domácej liečby prídu do práce a rozširujú nákazu na kolegov. Čo môže v takom prípade robiť zamestnávateľ?

Môžu firme počas koučingu uniknúť citlivé informácie?

Ako využiť výhody koučingu a zároveň predísť zneužitiu informácií alebo ich vyneseniu z firmy? Ako sa pripraviť na koučing tak, aby vám bol nápomocný, no zároveň ste boli dostatočne chránený?


Konflikty na pracovisku a koučing

Ako riešite vo vašej firme konflikty medzi zamestnancami? Koučing je jednou z možností, ako vytvoriť v tíme dôvernejšie vzťahy.

Zdravá firemná kultúra podrží firmu aj počas krízy

Problémy vo firemnej kultúre vyplávajú na povrch najčastejšie počas krízy. Predísť tomu môžete tak, že vašu firemnú kultúru budete pravidelne analyzovať.

Firemná kultúra nie je len o správaní zamestnancov, ale ovplyvňuje aj vaše tržby

Ako vplýva firemná kultúra na financie firmy a motiváciu zamestnancov, a prečo by sa kultúrou malo zaoberať vedenie každej firmy.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky