Inšpirácia

Talianske manželstvo značky Choralis
Katarína Sedláčková | 08.04.2018

Talianske manželstvo značky Choralis

Pre nedostatok pracovných príležitostí na východnom Slovensku začala pracovať v Taliansku, kde našla manžela a popri výchove syna objavila čaro hand made práce. Dnes vlastní najväčšiu firmu na Slovensku zameranú na výrobu ručne robených dekorácií z dreva.

Miloš Gregor (GreMi KLIMA): Počas krízy sme odmietli hromadne prepúšťať. Po nej raketovo rastieme
Peter Zavacký | 06.04.2018

Miloš Gregor (GreMi KLIMA): Počas krízy sme odmietli hromadne prepúšťať. Po nej raketovo rastieme

Miloš Gregor vybudoval od nuly rýdzo slovenskú firmu, ktorá minulý rok dosiahla obrat vyše 13 miliónov eur. Dnes si podmaňujú európske trhy a budujú značku, na ktorú chcú byť hrdí.

Andrea Kováčová: Ženy, buďte v pohode! Nikto sa tu nehrá na supermana
Katarína Sedláčková | 01.04.2018

Andrea Kováčová: Ženy, buďte v pohode! Nikto sa tu nehrá na supermana

Počas materskej dovolenky založila facebookovú skupinu pre všetky šikovné mamy a za jedinú noc sa do nej pridalo 500 žien z celého Slovenska. Prečítajte si príbeh Andrey Kováčovej, matky a podnikateľky, ktorá pri prechádzke s dcérkou pochopila, že život na materskej nemusí byť len čierno-biely a pokojne môže znamenať aj začiatok podnikateľskej kariéry.

Dana Hamarová: Práca v korporáte mi pomohla spoznať samú seba
Katarína Sedláčková | 24.03.2018

Dana Hamarová: Práca v korporáte mi pomohla spoznať samú seba

Vďaka dlhoročným skúsenostiam s korporátnym manažmentom, dokáže dnes úspešne viesť malú firmu a pomáhať ľuďom v ich osobnostnom rozvoji.

Bohuš Zach: Podnikáme s adrenalínom
Michal Ondruš | 18.03.2018

Bohuš Zach: Podnikáme s adrenalínom

Prevádzkovateľ dopravnej spoločnosti si s kamarátom vytvorili pre vlastné potešenie escape hru. Dnes patria medzi najväčších prevádzkovateľov únikových hier na Slovensku. Bohuš Zach zo zazito.ooo hovorí, že podnikanie so zábavou má na slovenskú budúcnosť.

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka
Katarína Sedláčková | 18.02.2018

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka

Je zakladateľkou kozmetickej značky Navia a vďaka aromaterapii sa naučila spoznávať účinky esenciálnych olejov. Je trpezlivá a do práce odbieha aj o druhej v noci, aby pre svojich zákazníkov namiešala tie najkvalitnejšie produkty z čistej prírody.

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby
Katarína Sedláčková | 11.02.2018

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby

Kto chce nakupovať ,,bez obalu“ môže zájsť k lokálnym farmárom alebo navštíviť mestský trh, ale hrsť šošovice či tri odmerky kakaa kúpite iba v obchodíku ZeroWaste.

Milan Zoričák: Pri bare som robil „kňaza“, aby som našiel dieru na trhu
Katarína Sedláčková | 04.02.2018

Milan Zoričák: Pri bare som robil „kňaza“, aby som našiel dieru na trhu

Chlapec z podnikateľskej rodiny odmalička túžil po vlastnom penzióne. Keď vyrástol, zamestnal sa v hoteli ako čašník, aby zistil, čo hostia potrebujú.

Najlepšie články do vášho mailu každý pondelok

Čítajte len to, čo vás naozaj zaujíma. Sumár vybraných článkov raz za týždeň, žiadny spam. Zasielanie newslettra si môžete kedykoľvek vypnúť.

Zvoľte si témy: