Inšpirácia

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka
Katarína Sedláčková | 18.02.2018

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka

Je zakladateľkou kozmetickej značky Navia a vďaka aromaterapii sa naučila spoznávať účinky esenciálnych olejov. Je trpezlivá a do práce odbieha aj o druhej v noci, aby pre svojich zákazníkov namiešala tie najkvalitnejšie produkty z čistej prírody.

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby
Katarína Sedláčková | 11.02.2018

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby

Kto chce nakupovať ,,bez obalu“ môže zájsť k lokálnym farmárom alebo navštíviť mestský trh, ale hrsť šošovice či tri odmerky kakaa kúpite iba v obchodíku ZeroWaste.

Milan Zoričák: Pri bare som robil „kňaza“, aby som našiel dieru na trhu
Katarína Sedláčková | 04.02.2018

Milan Zoričák: Pri bare som robil „kňaza“, aby som našiel dieru na trhu

Chlapec z podnikateľskej rodiny odmalička túžil po vlastnom penzióne. Keď vyrástol, zamestnal sa v hoteli ako čašník, aby zistil, čo hostia potrebujú.

Bratia Velitsovci: Chceli sme, aby značka ISADORE žila vlastným životom
Katarína Sedláčková | 14.01.2018

Bratia Velitsovci: Chceli sme, aby značka ISADORE žila vlastným životom

Peter a Martin Velitsovci sú bývalí slovenskí profesionálni cyklisti a okrem súrodeneckého vzťahu ich spája aj spoločné podnikanie s cyklo-oblečením. V rozhovore s Petrom sme sa dozvedeli, že spolu s bratom ich fascinovali príbehy ľudí, ktorí dokázali vybudovať biznis s minimom peňazí. Za najdôležitejšie ingrediencie podnikania považujú práve peniaze a čas. Známi cyklisti sa netaja tým, že s počiatočnými nákladmi nemali problém, horšie to bolo s ich voľným časom. Biznis budovali v hotelových izbách počas prestávok medzi jazdami a dnes sa môžu pýšiť tým, že stoja za cyklistickou značkou oblečenia ISADORE, ktorá im za posledný rok priniesla zisk v hodnote 130 000 eur.

Ako sa nezblázniť, keď začínate podnikať?
Katarína Sedláčková | 01.12.2017

Ako sa nezblázniť, keď začínate podnikať?

O svoju nedávnu skúsenosť pri rozbehu firmy sa s nami podelila Vladi Neuschlová, ktorá sa dobrovoľne vzdala manažérskej kariéry v medzinárodnej spoločnosti a rozhodla sa začať podnikať.

Jakub Lajmon (IN Solutions):  Ukazujeme, ako IT dokáže zefektívniť čas vo firme
Monika Radošovská | 12.11.2017

Jakub Lajmon (IN Solutions): Ukazujeme, ako IT dokáže zefektívniť čas vo firme

Začal programovať ako dvanásťročný, dnes má dvadsaťpäť a rozbehnutú úspešnú IT firmu. Jakub Lajmon nám v rozhovore porozprával, ako ju vybudoval.

Osobnosťou Slovenský Goodwill 2017 sa stal rezbár s veľkým srdcom Milan Krajňák
Tlačová správa | 11.11.2017

Osobnosťou Slovenský Goodwill 2017 sa stal rezbár s veľkým srdcom Milan Krajňák

V zrkadlovej sále Zichyho paláca boli odovzdané prvé ocenenia Slovenský Goodwill. Zo 17 finalistov, ktorí boli nominovaní do premiérového ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2017, verejnosť 555 hlasmi zvolila Milana Krajňáka, ktorý sa stal prvým nositeľom titulu OSOBNOSŤ Slovenský Goodwill. 
Alexandra Račková: V dnešnej dobe je dôležité, mať v podnikaní svoj vlastný podpis
Katarína Sedláčková | 05.11.2017

Alexandra Račková: V dnešnej dobe je dôležité, mať v podnikaní svoj vlastný podpis

Spoločnosť RAK si už takmer štvrťstoročie drží slovenské prvenstvo vo výrobe kvalitnej detskej obuvi. Papučky s nezameniteľným dizajnom si mnohí z nás pamätajú ešte na vlastných nohách a dodnes si kupujú svojim deťom. Za touto úspešnou značkou stoja sympatickí manželia Račkovci, ktorí sa obuvníckemu remeslu venujú už od vysokej školy. Za ten čas si vybudovali klientelu po celom svete, ich topánočky putovali na Nový Zelánd, do Ruska i Afriky, čo je dôkazom toho, že poctivé remeslo má zlaté dno aj v 21. storočí. 

Najlepšie články do vášho mailu každý pondelok

Čítajte len to, čo vás naozaj zaujíma. Sumár vybraných článkov raz za týždeň, žiadny spam. Zasielanie newslettra si môžete kedykoľvek vypnúť.

Zvoľte si témy: