Predávať na online trhovisku - áno či nie?

Výhody vs nevýhody predaja cez online trhovisko – oplatí sa zvážiť takýto obchodný model? Čo predajcom prináša?

Predaj cez online trhovisko ponúka rýchly a jednoduchý spôsob, ako osloviť nových zákazníkov a dlhodobo zvýšiť svoje tržby. Predajcovia však musia počítať s tým, že ich ponuka sa bude porovnávať s konkurenciou a majú aj menšiu voľnosť ako pri vlastnom e-shope. Otázka teda znie - naozaj sa to oplatí? Odpoveď je jednoduchá. Áno. Stačí si vybrať to správne trhovisko.

1 registrácia, 7 trhov a milióny zákazníkov - to je Kaufland online trhovisko

Príležitosť, ako si zjednodušiť svoj rast a vstup na nové trhy, kde môžete osloviť zákazníkov nielen doma, ale aj v zahraničí, to všetko ponúka Kaufland online trhovisko. Stačí na to jediná registrácia, ktorá vám otvorí prístup na sedem rôznych trhovísk, od Slovenska či Česka cez Poľsko, Nemecko a Rakúsko až po Francúzsko a Taliansko. Potenciálne tak svojou ponukou viete osloviť až 139 miliónov online zákazníkov.

Aktuálne na platforme pôsobí 13 000 predajcov, ktorí ponúkajú až 45 miliónov produktov vo viac než 6 400 kategóriách. Moderná multikanálová technológia navyše umožňuje spravovať produkty, ale aj riešenie objednávok a ponúk z jedného systému. Obchodníci tak môžu jednoducho rozšíriť svoje predajné kanály a vstupovať na nové trhy bez náročných investícií. Veľkou výhodou online trhoviska je aj silná znalosť značky Kaufland, ktorá v krajinách, kde pôsobí, dosahuje až 99 %. A keďže Kaufland má viac než 1 600 kamenných predajní v ôsmich krajinách Európy, zákazníci mu dôverujú a túto dôveru prenášajú aj na online nákupy. Kaufland online trhovisko každý mesiac navštívi až 43 miliónov spotrebiteľov. Pre obchodníkov to znamená výraznú úsporu času aj financií, pretože nemusia budovať vlastnú značku a marketing úplne od nuly.

Viac než predajná platforma

Kaufland online trhovisko však nie je len o predaji, obchodníkom ponúka aj doplnkové služby, ktoré dokážu fungovanie služieb zjednodušiť. Predaj cez túto platformu môžu prepojiť s vlastným e-shopom, čím získajú kombináciu výhod - silu značky Kaufland a zároveň využijú jeho dosah na budovanie vlastnej značky. Súčasťou podpory je osobná starostlivosť pre predajcov aj marketingové riešenia, kam patrí SEO optimalizácia, PPC reklama, porovnávače cien, sociálne siete, ale aj reklama na sponzorované produkty či poukazy použiteľné priamo na trhovisku.

Medzinárodný predaj uľahčujú obchodníkom bezplatné služby:

  • Automatizovaný preklad produktových údajov a právnych textov
  • Komunikačný nástroj na zákaznícku podporu v miestnom jazyku
  • Lokálne platobné metódy

Jednoducho a pohodlne

Ak chcete ako predajca rozšíriť svoj biznis, osloviť nových zákazníkov a vstúpiť aj na okolité trhy, Kaufland online trhovisko je jednoduchou cestou, ktorá to dokáže rýchlo a bez veľkých investícií. Platforma je navrhnutá tak, aby zodpovedala potrebám online obchodníkov a pomáhala im rozširovať svoje podnikanie aj za hranicami. Vďaka možnosti prepojiť svoj e-shop s Kaufland online trhoviskom tak posilnia vlastnú značku, môžu budovať silnú zákaznícku základňu a zároveň využívajú silné renomé Kauflandu, pohodlný servis aj široký dosah online trhoviska. Tak už viete, prečo sa na otázku, či sa takýto predaj oplatí, odpovedá jednoznačným áno?

Zaregistrujte sa na Kaufland online trhovisku TU

Využite pri registrácii promokód PREDAVAJTESKGM25 - ponúka prvé tri mesiace bez základného poplatku. Je platný do 31.10. 2025.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Umelá inteligencia vo vyhľadávači: nová výzva aj príležitosť

Google zavádza odpovede vytvorené umelou inteligenciou priamo do vyhľadávania vo forme AI prehľadov. Ako ovplyvnia e-shopy a ako ich využiť vo svoj prospech?

Kaufland.fr odštartoval: Vstúpte na francúzsky e-commerce trh v 5 krokoch

Vďaka Kaufland online trhovisku majú aj obchodníci zo Slovenska príležitosť predávať svoje výrobky v krajinách naprieč Európou. Ako na to?

Poštovné od 1.1.2025: nový cenník

Ako sa zmenili ceny listových a balíkových zásielok či použitia poštových poukazov? Prehľad cien platných od 1. januára 2025.

Minimálna výška hodnoty objednávky v e-shope

Môže si podnikateľ stanoviť najnižšiu sumu, za ktorú u neho smú zákazníci nakúpiť? Čo hovorí legislatíva?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky