Najsilnejšia predvianočná sezóna: 5 krokov k vyšším tržbám

Adventné obdobie, predvianočné nákupy či zľavy počas Black Friday sú už za dverami a obchodníci majú príležitosť zvýšiť tržby. Predaj cez Kaufland online trhovisko prináša šancu až na 7-násobne väčší úspech. Ako na to?

Nezáleží na tom, či ste v online obchodovaní len nováčikom, alebo v tejto oblasti ako skúsený predajca pôsobíte roky, Kaufland online trhovisko otvára dvere k novým zákazníkom doma aj v zahraničí všetkým. A čo je najdôležitejšie, firmám aj značkám pomáha dostať sa na nové trhy a vyťažiť maximum z najsilnejšej obchodnej sezóny. Chcete sa spoľahnúť na jej potenciál a premeniť predvianočné týždne na úspech spojený s vysokými predajmi? Začnite s Kaufland online trhoviskom a stavte na týchto 5 jednoduchých krokov.

1. Oslovte milióny zákazníkov a predávajte cez Kaufland online trhovisko

Kaufland online trhovisko je platforma all-in-one, ktorá obchodníkom ponúka príležitosť preniknúť aj na medzinárodné  trhy. Ak sa na nej zaregistrujete, potenciálne dokážete osloviť až 139 miliónov zákazníkov. Jej obrovskou výhodou je znalosť značky. Kaufland, ktorý pôsobí v 8 krajinách a prevádzkuje viac než 1 600 predajní, pozná množstvo spotrebiteľov. Vďaka vernostnému programu Kaufland Card a mobilnej aplikácii si platforma získala ich dôveru aj v online svete, čo sa prenieslo taktiež do internetových nákupov. Online trhoviská Kaufland zaznamenávajú až 43 miliónov návštev mesačne.

2. Predávajte aj za hranicami: využiť môžete všetkých 7 trhov

Kaufland online trhovisko má veľký predajný potenciál, ktorý môžete naplno využiť vtedy, ak budete svoje produkty ponúkať súčasne na všetkých siedmich trhoch - nielen na Slovensku a v Česku, ale aj v Nemecku, Rakúsku, Poľsku, Taliansku a Francúzsku. Vstup na ďalšie trhy mimo vašej domovskej krajiny je nielen bezplatný, ale tiež jednoduchý. Vďaka špeciálnej multi-marketplace technológii sa všetky ponuky, produkty a objednávky dajú spravovať z jedného miesta. Predaj naprieč Európu tak zvládnete s minimálnou námahou, no s o to väčším efektom v podobe vyšších tržieb. Aj  bez veľkých finančných nákladov.

3. Expandujte ľahko a rýchlo: trhovisko ponúka aj ďalšie služby

Kaufland online trhovisko rozumie náročným výzvam, ktorým čelia medzinárodní online predajcovia, aj preto im ponúka množstvo doplnkových služieb, ktoré šetria čas a energiu. Vďaka nim množstvo krokov nemusíte riešiť, pretože to platforma urobí za vás. A úplne zadarmo.

  • Automatický a bezplatný preklad produktových dát a právnych textov
  • Osobná podpora pre predajcov (telefonicky aj mailom)
  • Zákaznícka podpora 1. úrovne, ktorú zabezpečuje Kaufland online trhovisko
  • Pomoc pri spracovaní platieb - v miestnej mene a s použitím lokálnych platobných metód
Článok pokračuje pod reklamou

4. Zaraďte do predaja celý sortiment, ponúknite zákazníkom široký výber

Návštevníci Kaufland online trhovísk majú v ponuke viac ako 6 400 produktových kategórií, kde svoje produkty môže nahrávať každý zaregistrovaný obchodník. Robí to manuálne, pomocou CVS súboru, cez API alebo prostredníctvom jedného zo 150 externých softvérových partnerov, pričom nahrávanie je bezplatné a bez obmedzení.

Prečítajte si tiež

Náš tip: Poskytnite zákazníkom čo najviac informácií o produktoch, ktoré im ponúkate. Kvalitné fotografie či podrobné popisy k výrobkom zvyšujú spotrebiteľskú dôveru, uľahčujú rozhodovanie a zároveň znižujú počet reklamácií či vrátenie tovaru. 

5. Dajte o sebe vedieť: zviditeľnite sa pomocou marketingových nástrojov

Marketingové nástroje umožňujú predajcom viac sa zviditeľniť v širokej ponuke výrobkov a v silnej konkurencii na ne upriamiť pozornosť. Ktoré z nich môžete využiť?

Sponzorované reklamy:

Zvýraznite svoju ponuku alebo značku pomocou reklamy, ktorá sa postará o lepšiu viditeľnosť. Vaše produkty sa vďaka nej zobrazia na exkluzívnych plochách Kaufland online trhoviska ako stránky kategórií, výsledky vyhľadávania či produktové stránky. Umožní vám to vyniknúť v prostredí iných predajcov, pričom platíte iba za klik (CPC – cost-per-click).

Zľavové poukazy:

Pozornosť zákazníkov, najmä tých, ktorí sú citliví na ceny, môžete získať aj tak, že im ponúknete zľavu na produktovej stránke, vo výsledkoch vyhľadávania či v odporúčaniach. Poukazy si nastavujete sami a máte tak plnú kontrolu nielen nad cenou, ale aj nad kampaňou na zľavy.

Ste teda pripravení rásť a zvýšiť svoje predaje počas najsilnejšej nákupnej sezóny, ktorá už obchodníkom klope na dvere? Ak áno, stačí urobiť prvý krok a zaregistrovať sa ako predajca na Kaufland online trhovisku pomocou kódu 5KROKOVSKGM. Získajte 3 mesiace bez základného poplatku na všetkých Kaufland online trhoviskách. Akcia trvá do 30. novembra 2025. Prihlásiť sa môžete TU.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Reklamácia/vrátenie kúpeného použitého tovaru: e-shop vs bazár

Kto nesie zodpovednosť za vady pri kúpe použitého výrobku, ako sa môže kupujúci domáhať svojich práv a v čom je rozdiel, ak nakupuje od podnikateľa a ak od fyzickej osoby cez inzerát?

Predávať na online trhovisku - áno či nie?

Výhody vs nevýhody predaja cez online trhovisko – oplatí sa zvážiť takýto obchodný model? Čo predajcom prináša?

Umelá inteligencia vo vyhľadávači: nová výzva aj príležitosť

Google zavádza odpovede vytvorené umelou inteligenciou priamo do vyhľadávania vo forme AI prehľadov. Ako ovplyvnia e-shopy a ako ich využiť vo svoj prospech?

Poskytovatelia logistických služieb v medzinárodnej preprave

V čom sa líši dopravca od zasielateľa, čo (ne)majú na starosti a za čo (nie) sú zodpovední? Praktické informácie aj ukážka priebehu medzikontinentálnej dopravy tovaru.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky