Čoraz viac zákazníkov chce nakupovať online. Preto stačí svoje výrobky predávať cez Kaufland trhovisko a tržby výrazne porastú. Čo ponúka a ako využiť jeho potenciál?
Black Friday už dávno nie je len americký fenomén. Aj slovenskí spotrebitelia si zvykli, že na konci novembra môžu nakupovať s výraznými zľavami. Minulý rok sa počas tohto obdobia objavilo na Kaufland online trhovisku viac než 300-tisíc zľavnených produktov a obchodníci zaznamenali výrazný nárast predaja najmä v kategóriách kuchyňa, elektronika či vybavenie do domácnosti. Zákazníci v tomto týždni vkladajú vybrané produkty do nákupných košíkov skutočne naplno. Black Friday je už za dverami a predajcovia, ktorí chcú z koncoročnej nákupnej horúčky vyťažiť čo najviac, na to majú ideálnu príležitosť. Ako? Vďaka Kaufland online trhovisku, kde môžu rozšíriť svoje predaje a ponúknuť produkty miliónom zákazníkov v Európe.
Prečo sa cez Black Friday oplatí predávať na Kaufland online trhovisku?
- OBROVSKÝ DOSAH
Platforma Kaufland online trhoviska dokáže osloviť až 139 miliónov kupujúcich.
- SEDEM TRHOV, JEDINÁ REGISTRÁCIA
Stačí si na platforme založiť jeden účet, ktorý vám umožní vstúpiť na sedem rôznych trhov v rámci Európy. Všetky ponuky, objednávky aj dáta pritom podnikateľ spravuje prehľadne z jedného miesta.
- DÔVERYHODNÁ ZNAČKA
Značku Kaufland pozná v jednotlivých krajinách, kde pôsobí, až 99 % spotrebiteľov, tak prečo nevyužiť jej silu a veľkú dôveru zákazníkov aj pre vaše podnikanie?
- VIDITEĽNOSŤ, KTORÁ ROZHODUJE
Počas Black Friday je konkurencia medzi predajcami obrovská. Kaufland online trhovisko však ponúka množstvo marketingových nástrojov, ktoré možno využiť na zviditeľnenie produktov. Obchodníkovi umožnia dostať svoju ponuku na popredné priečky vo vyhľadávaní či v predajných kategóriách, pretože byť na očiach je v tomto období základom úspešných tržieb.
- JEDNODUCHÉ A EFEKTÍVNE KAMPANE
Sponzorované produkty či poukazy na zľavy si registrovaný predajca dokáže vytvoriť sám, len pomocou niekoľkých klikov.
Ako zaujať zákazníkov v období Black Friday?
Aby sa obchodník svojou ponukou presadil medzi silnou konkurenciou, potrebuje zákazníka zaujať rýchlo, jasne a presvedčivo. Nástroje, ktoré to umožňujú, poskytuje Kaufland online trhovisko aj predajcom, ktorí nemajú veľké marketingové rozpočty.
Poukazy nám pomohli okamžite zvýšiť predaje, pretože zákazníci reagujú na zľavy veľmi rýchlo. Vďaka onsite marketingu sa nám počas Black Week počet objednávok zvýšil niekoľkonásobne.
— Jasmin, prevádzková manažérka Fliekshopu
Poukazy: efektívny spôsob, ako upútať zľavou
Počas predvianočnej nákupnej horúčky v období Black Friday zákazníci cielene očakávajú výrazné a nápadné zľavy. Práve poukazy sú jednou z ciest, ako ich ponúknuť. Zobrazujú sa priamo na produktovej stránke, vo vyhľadávaní aj v odporúčaniach. Pomáhajú zvýšiť viditeľnosť ponuky, podporujú predaje a zároveň môžu zlepšiť aj pozíciu v Buy Boxe, čiže v prednostnom umiestnení výrobku. A vytvoriť si ich je naozaj „hračka“, trvá to pár sekúnd.
Reklamy na sponzorované produkty: platíte len za klik
Tento spôsob dokáže ponuku obchodníka rýchlo dostať do hornej časti kategórie či vo výsledkoch vyhľadávania. Funguje na princípe - zaplatím len vtedy, keď zákazník na ponuku klikne (cost-per-click), preto sú vhodné aj pre menších predajcov. Tí, ktorí tento spôsob využívajú, zaznamenali pri svojich ponukách nárast návštevnosti až 170 % a v priemere im do troch mesiacov vzrástli predaje až o 30 %.*
Smart pricing plus: inteligentná úprava cien
Predajcovia, ktorí využívajú Smart Pricing Plus, dosahujú v priemere až o 28 %** vyššie tržby. Tento nástroj počas nákupného ošiaľu automaticky upravuje ceny tak, aby dokázali konkurovať v rámci trhu iným výrobkom, pričom nikdy neprekročia hranicu, ktorú si nastaví sám obchodník. Systém dokáže odporučiť optimálnu výšku zľavy, ktorú môže podnikateľ prijať alebo upraviť podľa vlastného uváženia. Inteligentný algoritmus sa v reálnom čase postará o dynamickú optimalizáciu cien, aj bez námahy obchodníka. Počas silných nákupných období je to výhoda, ktorá môže rozhodnúť o tom, či zákazník nakúpi u neho alebo prejde ku konkurencii.
Využitie reklám na sponzorované produkty je ideálne v období Black Friday, kedy spotrebitelia aktívne vyhľadávajú výhodné ponuky a reklamy im pomáhajú nájsť práve tie, ktoré im ponúkate vy.
— Prem Ramchand, výkonný riaditeľ spoločnosti Clic-Trade
Sezónne kampane: bezplatná viditeľnosť navyše
Ponuka produktov obchodníka sa v období pred Black Friday môže ocitnúť na špeciálnej pozícii Kaufland online trhoviska, kde ju posunie sezónna kampaň, a to bez ďalších poplatkov. Úvodné stránky jednotlivých trhov patria k najnavštevovanejším a predajca tak získa dodatočnú viditeľnosť, podporu v newslettroch, ktoré si prezerajú milióny zákazníkov, aj vyššiu návštevnosť i bez platenej reklamy. Ide o jednoduchý spôsob, ako svoje produkty posunúť do centra pozornosti.
Prečo je ten správny čas začať práve teraz?
Black Friday patrí v oblasti e-commerce medzi najvýnosnejšie obdobia roka. Zákazníci aktívne nakupujú, porovnávajú ponuky a hľadajú výhodné ceny. Pre predajcov je to ideálna príležitosť, ako otestovať nové produkty, zvýšiť obrat, vstúpiť na zahraničné trhy alebo naštartovať predaj na novej platforme bez veľkého rizika. Kaufland online trhovisko navyše ponúka jednoduchú registráciu, minimálne technické nároky a podporu pri rozširovaní na európske trhy. Nie je to ten najlepší čas pridať sa k tým, ktorí sa už na jeho výhody spoliehajú a naplno využiť Black Friday, kedy vrcholí skutočná nákupná horúčka?
Zaregistrujte sa ako predajca na Kaufland online trhovisku tu a využite promokód KGM25-BLACKFRIDAY, ktorý na tri mesiace ponúka registráciu bez základného poplatku a ktorý je platný do 31.12.2025


