BLOG: 15 dôvodov prečo by vaša firma mala mať webovú stránku

BLOG: 15 dôvodov prečo by vaša firma mala mať webovú stránku

Absolventka študijného odboru Aplikovaná matematika na STU v Bratislave. Medzi jej záujmy patrí okrem matematiky aj politika, ekonómia a ekológia. Momentálne pôsobí v Amsterdame, kde pracuje ako konzultant pre technológiu blockchain a kryptomeny, klientmi sú finančné inštitúcie, právnické kancelárie, poisťovne, štát a komerčné spoločnosti rôzneho druhu. Tiež podniká v oblasti organizovania podujatí venovanej tejto technológii. V jej sieti kontaktov sa nachádzajú mnohí svetoví odborníci pre túto technológiu, s ktorými úzko spolupracuje. Rada cestuje, číta a stále hľadá spôsob, akým môže zlepšiť svet okolo seba.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Pár hypotéz: Keďže čítate tento článok, je celkom pravdepodobné, že ste sa s internetom už stretli. A nie len to! Viete ho už aj používať. Pridajte k tomu ešte záujem podnikať na dnešných trhoch. To je už celkom dostatočný základ na to, aby ste sa začali zamýšľať nad vlastnou webovou stránkou. V tomto článku si rozoberieme 15 dôvodov, prečo je to nutné, aby mal váš biznis aj internetovú podporu.

  1. Vaša konkurencia už vlastný web má. Možno si vravíte, že je z toho cítiť závisť, ale prečo by ste mali dávať svojím konkurentom výhody, ak nemusíte?
  2. Vaši zákazníci web používajú. Súčasní veľmi pravdepodobne, ale vaši budúci zákazníci už na sto percent. A cieľom vašej firmy zrejme nie je fungovať len do konca roka.
  3. Pomocou vlastnej webovej stránky môžete zistiť viac o tom, akí sú vaši zákazníci, o čo sa zaujímajú, z akých stránok k vám prichádzajú, kde sa nachádzajú a najmä o aký z vašich produktov majú najväčší záujem.
  4. Môžete rozšíriť svoje pole pôsobnosti tým, že si vychováte svojich budúcich zákazníkov alebo oslovíte nové segmenty trhu – či už lokálne, národne, medzinárodne. A neplatíte nič navyše.
  5. Web vášho podniku môže nájsť takmer každý, vždy a všade.
  6. Firemný web je reklama dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni pre viac ako 50 miliónov ľudí pričom môžete kedykoľvek meniť obsah aj formu a za veľmi nízku cenu.
  7. Vaši zákazníci môžu kupovať vaše produkty bez toho, aby museli vôbec vstať zo stoličky. Šetríte ich čas a to vedia naozaj oceniť. A pritom vy rozhodujete v akej podobe a svetle uvidia produkt, ktorý im ponúkate.
  8. Váš podnik získa neplateného zamestnanca – internetová stránka môže automaticky posielať ľubovoľné správy a odkazy na ponuku a akcie vášho podniku vašim zákazníkom, ale aj zamestnancom.
  9. Získate vlastný e-mail pre každého zamestnanca alebo oddelenie a nestane sa vám, že vami zvolená adresa bude obsadená. Veď jan.mrkva@ovocnestavy.sk pôsobí omnoho dôveryhodnejšie ako mrkvicka123@stranka-pre-deti.sk
  10. Webovou stránku si váš biznis buduje profesionálny imidž. A zákazník nezistí, či zamestnávate jedného zamestnanca, alebo stovky, ani že pracujete z obývačky v čase keď sú deti v škôlke. Dobre nadizajnovanou webovou stránkou vyvoláte ohromný prvý dojem.
  11. Vaši zákazníci vás môžu osloviť kedykoľvek. Nie len 5 hodín denne, 4 dni v týždni, ale nie v stredu a už vôbec nie v auguste. KEDYKOĽVEK.
  12. Webová stránka zvyšuje šance na impulzívny nákup. Porovnajte si to sami, je väčšia šanca že zákazník klikne na tlačidlo kúpiť, alebo že nasadne do auta, prejde cez polovicu mesta (medzitým asi natankuje, alebo minie časť svojich peňazí inde) vojde k vám do obchodu a kúpi si ten istý tovar?
  13. Ušetríte peniaze vyhodené na väčšinu tlačených ponúk a dokumentov, tiež náklady na poštovné – používate profesionálne znejúci mail, amätáte?
  14. Získate omnoho viac kontaktov na vašich zákazníkov a môžete si s nimi vybudovať dlhodobý vzťah. A dokonca aj pozitívny.
  15. Vaši zákazníci vidia odporúčania na vaše produkty od iných zákazníkov.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Jana Petkaničová

Absolventka študijného odboru Aplikovaná matematika na STU v Bratislave. Medzi jej záujmy patrí okrem matematiky aj politika, ekonómia a ekológia. Momentálne pôsobí v Amsterdame, kde pracuje ako konzultant pre technológiu blockchain a kryptomeny, klientmi sú finančné inštitúcie, právnické kancelárie, poisťovne, štát a komerčné spoločnosti rôzneho druhu. Tiež podniká v oblasti organizovania podujatí venovanej tejto technológii. V jej sieti kontaktov sa nachádzajú mnohí svetoví odborníci pre túto technológiu, s ktorými úzko spolupracuje. Rada cestuje, číta a stále hľadá spôsob, akým môže zlepšiť svet okolo seba.


O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

Zavádzajúca ponuka na registráciu domény chce z podnikateľov vytiahnuť peniaze

Špekulanti sa snažia využiť nevedomosť podnikateľov aj pri registrácii domén pre webstránky. Poplašnou správou chcú od firiem vymámiť stovky eur.

Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?

Natívna reklama: Kedy bude váš obsah inšpirovať

Šírenie pozitívnych informácií je zmysluplná aktivita. Preto aj komunikačná stratégia postavená na šírení pozitívneho, inšpiratívneho obsahu má zvyčajne väčší zásah. Často však môže zlyhať. Zostane na povrchu a čitateľom je skôr na smiech. Pozrime sa, prečo je to tak a ako inšpiratívny obsah urobiť správne.