BLOG: 15 dôvodov prečo by vaša firma mala mať webovú stránku

Pár hypotéz: Keďže čítate tento článok, je celkom pravdepodobné, že ste sa s internetom už stretli. A nie len to! Viete ho už aj používať. Pridajte k tomu ešte záujem podnikať na dnešných trhoch. To je už celkom dostatočný základ na to, aby ste sa začali zamýšľať nad vlastnou webovou stránkou. V tomto článku si rozoberieme 15 dôvodov, prečo je to nutné, aby mal váš biznis aj internetovú podporu.

  1. Vaša konkurencia už vlastný web má. Možno si vravíte, že je z toho cítiť závisť, ale prečo by ste mali dávať svojím konkurentom výhody, ak nemusíte?
  2. Vaši zákazníci web používajú. Súčasní veľmi pravdepodobne, ale vaši budúci zákazníci už na sto percent. A cieľom vašej firmy zrejme nie je fungovať len do konca roka.
  3. Pomocou vlastnej webovej stránky môžete zistiť viac o tom, akí sú vaši zákazníci, o čo sa zaujímajú, z akých stránok k vám prichádzajú, kde sa nachádzajú a najmä o aký z vašich produktov majú najväčší záujem.
  4. Môžete rozšíriť svoje pole pôsobnosti tým, že si vychováte svojich budúcich zákazníkov alebo oslovíte nové segmenty trhu – či už lokálne, národne, medzinárodne. A neplatíte nič navyše.
  5. Web vášho podniku môže nájsť takmer každý, vždy a všade.
  6. Firemný web je reklama dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni pre viac ako 50 miliónov ľudí pričom môžete kedykoľvek meniť obsah aj formu a za veľmi nízku cenu.
  7. Vaši zákazníci môžu kupovať vaše produkty bez toho, aby museli vôbec vstať zo stoličky. Šetríte ich čas a to vedia naozaj oceniť. A pritom vy rozhodujete v akej podobe a svetle uvidia produkt, ktorý im ponúkate.
  8. Váš podnik získa neplateného zamestnanca – internetová stránka môže automaticky posielať ľubovoľné správy a odkazy na ponuku a akcie vášho podniku vašim zákazníkom, ale aj zamestnancom.
  9. Získate vlastný e-mail pre každého zamestnanca alebo oddelenie a nestane sa vám, že vami zvolená adresa bude obsadená. Veď [email protected]y.sk pôsobí omnoho dôveryhodnejšie ako [email protected]
  10. Webovou stránku si váš biznis buduje profesionálny imidž. A zákazník nezistí, či zamestnávate jedného zamestnanca, alebo stovky, ani že pracujete z obývačky v čase keď sú deti v škôlke. Dobre nadizajnovanou webovou stránkou vyvoláte ohromný prvý dojem.
  11. Vaši zákazníci vás môžu osloviť kedykoľvek. Nie len 5 hodín denne, 4 dni v týždni, ale nie v stredu a už vôbec nie v auguste. KEDYKOĽVEK.
  12. Webová stránka zvyšuje šance na impulzívny nákup. Porovnajte si to sami, je väčšia šanca že zákazník klikne na tlačidlo kúpiť, alebo že nasadne do auta, prejde cez polovicu mesta (medzitým asi natankuje, alebo minie časť svojich peňazí inde) vojde k vám do obchodu a kúpi si ten istý tovar?
  13. Ušetríte peniaze vyhodené na väčšinu tlačených ponúk a dokumentov, tiež náklady na poštovné – používate profesionálne znejúci mail, amätáte?
  14. Získate omnoho viac kontaktov na vašich zákazníkov a môžete si s nimi vybudovať dlhodobý vzťah. A dokonca aj pozitívny.
  15. Vaši zákazníci vidia odporúčania na vaše produkty od iných zákazníkov.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Videomarketing na sociálnych sieťach: prečo a ako ho využiť?

Vývoj používateľského správania na internete naznačuje, že na sociálnych sieťach zaujmú skôr jednoduchšie a kratšie formáty obsahu. Populárne sú najmä videá. Ako ich využiť v prospech podniku?

Odborníci zo sveta reklamy predstavia horúce trendy online marketingu už 22.9.2021

Jeden z „reklamných mágov“, Peter Šebo, však niečo prezradil už teraz, v rozhovore. Ako sa budú trendy v marketingu ďalej formovať, čo si myslí o propagácii cez influencerov a čo je pre neho najväčšou výzvou pri tvorbe kampaní?

Najnovšie trendy vo Facebook kreatíve

Dobrá kreatíva, teda vizuál reklamy, je pri online marketingu jedným z kľúčových prvkov, ako zaujať zákazníka, odlíšiť značku, ale najmä zvýšiť tržby z online predaja. Ako na to?

Dizajn web stránok a aplikácií: chyby pri spolupráci s odborníkmi

Ako ovplyvňuje firmu, ak podnikateľ kladie svoje predstavy o vzhľade webovej stránky či aplikácie nad odporúčania dizajnérov?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky