Internetový marketing

Ako získať klientov pomocou internetového marketingu? Ako vytvoriť internetovú stránku a prečo by ju firma mala mať? Ako expandovať do zahraničia pomocou internetového marketingu? Načo by si mal dať podnikateľ pozor pri marektignu na sociálnych sieťach? Čo na sociálnych sieťach a blogoch zverejniť a čo nie, ako komunikovať s klientom pomocou sociálnych sietí? Aké sú najnovšie trendy v internetovom marektingu, čo firmám funguje a čo naopak nie?


Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?

Natívna reklama: Kedy bude váš obsah inšpirovať

Šírenie pozitívnych informácií je zmysluplná aktivita. Preto aj komunikačná stratégia postavená na šírení pozitívneho, inšpiratívneho obsahu má zvyčajne väčší zásah. Často však môže zlyhať. Zostane na povrchu a čitateľom je skôr na smiech. Pozrime sa, prečo je to tak a ako inšpiratívny obsah urobiť správne.

Ako redizajnovať web bez straty pozícií kľúčových slov vo vyhľadávačoch

Takmer každá firma, ktorá sa snaží držať krok s dobou, zažije raz za niekoľko rokov redizajn webu. Je to pomerne náročný a zdĺhavý proces. Množstvo spoločností však zabúda na to, ako si udržať pozície vo vyhľadávačoch aj po zmene/úpravách webu. Aké riziká predstavuje zmena webu pre SEO a ako ich minimalizovať či eliminovať?

Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah

Túto chybu robia mnohé firmy. Chcú pritiahnuť zákazníkov obsahom, preto dajú na web PR správu o jedinečnosti vlastných produktov. Keď to nefunguje, na obsahovú (natívnu) reklamu zanevrú. Ako teda urobiť natívnu reklamu tak, aby fungovala?

Akú reklamu si platia firmy a celebrity na Facebooku? Odteraz to viete zistiť aj vy!

Reklama na Facebooku za posledné mesiace prešla veľkými zmenami. Najnovšie je možné vyhľadať na stránke konkrétnej firmy jej všetky aktívne reklamy. Môžete tak „špehovať“ konkurenciu ako aj sledovať akú reklamu má na vás daná spoločnosť nachystanú.

Novinky zo sveta online marketingu v KC Dunaj

Aktuálny prehľad o efektívnych nástrojoch, pravidlách, stratégiách a chystaných trendoch v digitálnych médiách predstavia v utorok 10. apríla v KC Dunaj odborníci z popredných slovenských reklamných agentúr Istropolitana Ogilvy, Pizza SEO a Made by Vaculík.

Vyskakovacie okná (pop-ups) ničia váš biznis. Zistili sme, aké sú najlepšie a najhoršie formáty reklamy

Google a jeho partneri si nechali vypracovať štatistiku o reklame. Podľa nej až 50 % opýtaných nenavštívi alebo neodporučí stránku, ktorá obsahuje vyskakovacie okno s reklamou.

Ako funguje a koľko stojí Google AdWords reklama?

Reklama v inzertnej sieti Google AdWords sa považuje za najefektívnejší spôsob cielenia reklamy. Pri správne nastavenej kampani môžete dramaticky zvýšiť svoje tržby. Na druhej strane môžete investovať nemalé prostriedky a výsledky budú sklamaním. Pozrime sa spolu na to, ako funguje a koľko stojí „Google reklama“.