Internetový marketing

Ako získať klientov pomocou internetového marketingu? Ako vytvoriť internetovú stránku a prečo by ju firma mala mať? Ako expandovať do zahraničia pomocou internetového marketingu? Načo by si mal dať podnikateľ pozor pri marektignu na sociálnych sieťach? Čo na sociálnych sieťach a blogoch zverejniť a čo nie, ako komunikovať s klientom pomocou sociálnych sietí? Aké sú najnovšie trendy v internetovom marektingu, čo firmám funguje a čo naopak nie?


Blog je živý aj vďaka vašim čitateľom. Poskytnite im priestor

Pri písaní blogových článkov, by ste nemali zabúdať na to, že vaši čitatelia sa možno budú chcieť o zaujímavý článok podeliť so svojimi známymi alebo vám na neho budú chcieť zanechať svoj názor vo forme komentára.

Ako cieliť reklamu na Facebooku

Ako nastaviť reklamu na sociálnej sieti Facebook tak, aby sa zobrazovala správnemu publiku?

Ako vymyslieť názov domény pre firmu

Ak si chcete pre svoju firemnú webstránku kúpiť doménu, najprv potrebujete vymyslieť skvelý názov. V dnešnej dobe sa to môže zdať ako veľmi náročná úloha, keďže mnoho názvov domén už je dávno registrovaných a vám väčšinou neostáva nič iné, len si vymyslieť iný.

4 tipy, ktoré pomôžu vášmu blogovému článku

Blogový článok nie je iba titulok, perex a telo článku doplnené o podnadpisy a prípadný obrázok či GIF na oživenie. Ak chcete váš text na blogu dotiahnuť k dokonalosti, nemali by ste zabudnúť na tieto veci.

Ako napísať dobrý článok

Aby vaše články čitateľov zaujali nielen témou, ale aj jej spracovaním, nemali by ste podceňovať správnu skladbu textu, jeho formu ani vizuál. Ak totiž i tie najlepšie a najzaujímavejšie informácie podáte čitateľom v nesprávnej forme, aj výborný text môže zostať úplne nepovšimnutý.


Prečo tvoriť blogové články

V súčasnosti stále viac firiem a podnikateľov na celom svete začína chápať obrovské benefity, ktoré im blogovanie prináša. Blogovanie totiž nie je mŕtve. Naopak, je na vzostupe a rozhodne urobíte správny krok, ak s ním začnete aj vy.

Influenceri – moderný marketingový nástroj

Niektorí ľudia sa mylne domnievajú, že ide len o osoby s veľkým počtom sledovateľov. Ale keď hovoríme o influenceroch, nemusíme nevyhnutne hovoriť o ľudských bytostiach a nemusia ich ani sledovať milióny ľudí. Tento pojem sa často zamieňa s popularitou.

Ako udržať pozornosť pri natívnom obsahu

Natívny obsah by mal meniť čitateľov na zákazníkov. Ako to ale urobiť, aby to naozaj fungovalo?