Internetový marketing

Ako získať klientov pomocou internetového marketingu? Ako vytvoriť internetovú stránku a prečo by ju firma mala mať? Ako expandovať do zahraničia pomocou internetového marketingu? Načo by si mal dať podnikateľ pozor pri marektignu na sociálnych sieťach? Čo na sociálnych sieťach a blogoch zverejniť a čo nie, ako komunikovať s klientom pomocou sociálnych sietí? Aké sú najnovšie trendy v internetovom marektingu, čo firmám funguje a čo naopak nie?


Hlasové vyhľadávanie valcuje západ. SEO špecialista upozorňuje, aby ho podnikatelia nepodceňovali

SEO špecialista Pavel Ungr predpokladá, že hlasové vyhľadávanie bude mať úspech aj v našom regióne. Veľkou výzvou je zložitosť slovenčiny.

Pri obsahovom marketingu zabudnite na sociálne siete

Myšlienka, že obsahový marketing a sociálne siete idú proti sebe, sa zdá byť v dnešných časoch nezmysel. Robiť content marketing a nemyslieť na sociálne siete? Najmä keď jedno s druhým súvisí? Nuž, presne tak.

Konverzačný marketing - trend, ktorý by ste nemali zmeškať

Zabudnite na kontaktné formuláre či call centrá. Svet dobíja konverzačný marketing, ktorý umožňuje zákazníkom komunikovať s firmou kedykoľvek cez chatovaciu platformu.

Čo písať do predmetu newslettra a ako si poradiť s jeho formou

Pri e-mailoch platí podobne ako pri blogových článkoch, že to, či si príjemca vašu správu otvorí a či ju aj prečíta, ovplyvňuje najmä jej názov, teda v našom prípade predmet e-mailu a po otvorení aj jeho forma.

E-mailingová kampaň šitá na mieru vášmu zákazníkovi

E-mail, predstavujúci najstaršie digitálne médium, má svoje opodstatnenie aj dnes. V niektorých prípadoch ide dokonca o najefektívnejší kanál predaja. Ako ho teda využiť vo váš prospech?


Kto je influencer a ako môže pomôcť vašej značke alebo produktu?

Výber influencera môže pre váš biznis znamenať raketový rast, ale aj prepad a zbytočne minuté prostriedky. Ako nájsť toho správneho?

Newslettere a direct maily - naučte sa z nich vyťažiť čo najviac

Existuje veľké množstvo marketérov, podľa ktorých má e-mail marketing svoje zlaté časy už dávno za sebou. Tvrdia, že budúcnosť online marketingovej komunikácie patrí sociálnym sieťam, čo sa však úplne nevylučuje.

Ako písať reklamné texty na Facebooku

Niet pochýb o tom, že nielen banner, ale aj reklamné texty dokážu ovplyvniť úspešnosť reklamy na Facebooku. Zhrnieme vám, čo nám na našich klientoch najviac fungovalo, čo má byť v texte reklamy a ako najlepšie napísať reklamný text na Facebooku.