Internetový marketing

Ako získať klientov pomocou internetového marketingu? Ako vytvoriť internetovú stránku a prečo by ju firma mala mať? Ako expandovať do zahraničia pomocou internetového marketingu? Načo by si mal dať podnikateľ pozor pri marektignu na sociálnych sieťach? Čo na sociálnych sieťach a blogoch zverejniť a čo nie, ako komunikovať s klientom pomocou sociálnych sietí? Aké sú najnovšie trendy v internetovom marektingu, čo firmám funguje a čo naopak nie?

Ako zlepšiť lokálny marketing svojho podniku pomocou Google Maps?

Navigačné aplikácie sa okrem ich hlavnej funkcie, ktorou je pomoc s orientáciou, stali aj novým nástrojom pre lokálny marketing. Ako ho využiť?

Výber marketingovej agentúry: výhody Facebook certifikácie pre klienta

Správna voľba marketingovej agentúry sa klientovi môže vyplatiť v podobe dlhodobého zvýšenia tržieb. V čom spočívajú výhody agentúry, ktorá má certifikáciu Facebook Marketing Partner?

Online marketingová stratégia: rady z praxe na jednom mieste

Online marketing tvorí dôležitú súčasť propagačných aktivít firiem. Robiť ho efektívne pomôže kniha Uspejte v online.

Efektívna reklama na Facebooku: zasiahnuť správne publikum pomôže dynamická kreatíva

Testovanie rôznych variantov reklám je dôležitý aspekt marketingu. Facebook na testovanie využíva tzv. Dynamic Creative Optimization alebo dynamickú kreatívu. Ako nástroj funguje a kedy sa ho oplatí využiť?

Čo je neuromarketing a ako ho využiť v praxi?

Skúmanie ľudskej mysle prináša nové poznatky aj v oblasti marketingu. Ako môže neuromarketing pomôcť vytvoriť pútavý web či reklamu? Prečo je dôležité myslieť na správny výber fontu alebo farieb?


Trendy v marketingu pre rok 2021: ako zaujať cieľovú skupinu a využívať technológie?

Posun v technológiách, presun aktivít do online aj zmena správania cieľových skupín. Pandémia ovplyvnila mnohé aspekty života, ktoré sa pretavili do trendov nasledujúcich rokov. Ako ich využiť v marketingovej stratégii?

Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Virtuálny influencer ako nový trend v marketingu

Aj keď nie sú skutoční, sú obľúbenou súčasťou reklamných kampaní. V čom spočívajú výhody virtuálnych influencerov, ako s nimi spolupracovať a pre koho sú vhodným riešením?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky