Zapojte sa do marketingového prieskumu 2015

Akým výzvam čelia slovenské firmy v on-line marketingu, ako sa im darí sledovať najnovšie trendy a zavádzať ich do praxe? Investujte minútu svojho času a pomôžte nám to zistiť. Odmenou pre vás budú informácie, ako ste na tom v porovnaní s konkurenciou a trhovými lídrami.

Ako prieskum prebieha

Prieskum digitálnej agentúry HYPE je rozdelený na dve etapy:

  • počas leta prebiehal VIP štýlom – ľudia z HYPE oslovili vytipované spoločnosti, ktoré pozývali do prieskumu. Takýmto spôsobom sa podarilo získať niekoľko top spoločností z finančného, telekomunikačného či sektora FMCG (rýchloobrátkový spotrebný tovar).
  • v septembri sa do prieskumu môžu zapojiť všetci podnikatelia, ktorí by chceli vedieť, ako sú na tom v porovnaní s trhovým priemerom či lídrami odvetvia.

Zaujíma vás, či iné spoločnosti outsourcujú marketingové aktivitiy? Aký majú na marketing rozpočet? Investujte minútu svojho času a zapojte sa do prieskumu. Zapojiť sa môžete anonymne, ale ak vyplníte svoj e-mail, dostanete po skončení prieskumu štatisticky spracované výsledky.

Kto za prieskumom stojí

Prieskum realizuje agentúra HYPE - agentúra s nadšením pre kreatívny marketing a dosahovanie výsledkov. HYPE pracuje s klientmi od začínajúcich startupov až po medzinárodné korporácie. HYPE je agentúra, ktorá vie, aké dôležité je nadšenie zákazníkov pre váš produkt.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Tvorte kvalitný obsah a váš biznis sa vám poďakuje

Doba sa posúva veľmi rýchlo dopredu a aj marketing sa presunul z offline priestoru do vôd internetu. Latka sa neustále zvyšuje a dnes už nestačí iba „byť“ online.

Ako tvorba obsahu nahradí prieskum trhu

Či už rozbiehate novú firmu alebo nový projekt, potrebujete si urobiť prieskum trhu. Na tieto účely môže poslúžiť aj natívny obsah. Ukážeme vám ako.

O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?