Zapojte sa do marketingového prieskumu 2015

Akým výzvam čelia slovenské firmy v on-line marketingu, ako sa im darí sledovať najnovšie trendy a zavádzať ich do praxe? Investujte minútu svojho času a pomôžte nám to zistiť. Odmenou pre vás budú informácie, ako ste na tom v porovnaní s konkurenciou a trhovými lídrami.

Ako prieskum prebieha

Prieskum digitálnej agentúry HYPE je rozdelený na dve etapy:

  • počas leta prebiehal VIP štýlom – ľudia z HYPE oslovili vytipované spoločnosti, ktoré pozývali do prieskumu. Takýmto spôsobom sa podarilo získať niekoľko top spoločností z finančného, telekomunikačného či sektora FMCG (rýchloobrátkový spotrebný tovar).
  • v septembri sa do prieskumu môžu zapojiť všetci podnikatelia, ktorí by chceli vedieť, ako sú na tom v porovnaní s trhovým priemerom či lídrami odvetvia.

Zaujíma vás, či iné spoločnosti outsourcujú marketingové aktivitiy? Aký majú na marketing rozpočet? Investujte minútu svojho času a zapojte sa do prieskumu. Zapojiť sa môžete anonymne, ale ak vyplníte svoj e-mail, dostanete po skončení prieskumu štatisticky spracované výsledky.

Kto za prieskumom stojí

Prieskum realizuje agentúra HYPE - agentúra s nadšením pre kreatívny marketing a dosahovanie výsledkov. HYPE pracuje s klientmi od začínajúcich startupov až po medzinárodné korporácie. HYPE je agentúra, ktorá vie, aké dôležité je nadšenie zákazníkov pre váš produkt.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Odborníci zo sveta reklamy predstavia horúce trendy online marketingu už 22.9.2021

Jeden z „reklamných mágov“, Peter Šebo, však niečo prezradil už teraz, v rozhovore. Ako sa budú trendy v marketingu ďalej formovať, čo si myslí o propagácii cez influencerov a čo je pre neho najväčšou výzvou pri tvorbe kampaní?

Najnovšie trendy vo Facebook kreatíve

Dobrá kreatíva, teda vizuál reklamy, je pri online marketingu jedným z kľúčových prvkov, ako zaujať zákazníka, odlíšiť značku, ale najmä zvýšiť tržby z online predaja. Ako na to?

Dizajn web stránok a aplikácií: chyby pri spolupráci s odborníkmi

Ako ovplyvňuje firmu, ak podnikateľ kladie svoje predstavy o vzhľade webovej stránky či aplikácie nad odporúčania dizajnérov?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky