Google výrazne zlacňuje cloud

Google výrazne zlacňuje cloud
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Spoločnosť Google sa v predchádzajúcich dňoch rozhodla výrazne znížiť ceny svojej cloudovej služby Google Drive.

Ku zlacnenie došlo niekoľko dní po oznámení noviniek v novom Office 365 spoločnosťou Microsoft. Pripomeňme, že Goolge drive slúži na vytváranie, upravovanie, ukladanie a zdieľanie dokumentov. Na prácu so službou je potrebné internetové pripojenie.

Dostupné miesto Pôvodná cena Aktuálna cena Rozdiel
Do 15 GB bezplatne bezplatne -
Do 100 GB 3,59 € 1,43 € 2,16 €
Do 1 TB 36,01 € 7,20 € 28,81 €
Do 10 TB - 72,02 € -
Nad 10 TB individuálna - -

Pre lepšiu predstavu, na 1 GB voľného miesta sa zmestí približne 500 fotiek nafoteným 8 megapixlovým fotoaparátom, ktorý je dnes bežne dostupný v mobilných telefónoch.

Cena je stanovená pre jedného užívateľa na jeden mesiac. Dostupné miesto budú zdieľať služby Google drive, Gmail a Google+. Ak už využívate predplatené miesto, Google automaticky upraví jeho cenu v priebehu nasledujúcich dní.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Michal Vojtyla
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.


User onboarding vo firmách: prečo sa ho stále „boja“?

Pojem user onboarding v mnohých firmách ešte stále nepoznajú alebo ich od využívania odrádzajú domnienky o vysokých nákladoch. V čom sa firmy najčastejšie mýlia?

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Aj milisekunda môže firme priniesť miliónové výnosy. Pozrite si dôvody, prečo treba myslieť na rýchlosť načítania webovej stránky či e-shopu a čo všetko to ovplyvňuje.

Funguje sprievodca aplikáciou efektívne? 3 kroky, ako to zistiť

Účinnosť user onboardingového procesu nedokazujú len dlhodobé obchodné výsledky. Z akých ďalších metrík sa dajú zistiť užitočné informácie?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky