Google

Google ako internetový gigant vytvára množstvo vlastných produktov a služieb, ktoré uľahčia prácu podnikateľom. Ktoré produkty a služby Google ponúka aj Vám? Aké sú výhody produktov prípadne služieb spoločnosti Google v porovnaní s konkurenčnými produktami alebo službami? Ako Google podporuje mladých európskych podnikateľov a ich nápady? 

Data-Driven atribučný model: aký má prínos a kedy ho využiť?

Voľba atribučného modelu je pri vyhodnocovaní výkonu marketingových aktivít veľmi dôležitá. Google ponúka aj atribúciu na základe údajov (Data-Driven). Aký je jej význam, ako funguje a kedy ju využiť?

Spolupráca počas home office: ako naučiť pracovať tím na diaľku?

Home office bude častejšou súčasťou mnohých zamestnaní aj po pandémii. Ako efektívne spolupracovať a zvýšiť produktivitu, keď zamestnanci pracujú z domu, približujú odborníci zo spoločnosti Google.

Export do zahraničia: Ako objaviť nové obchodné príležitosti?

Nákup zo zahraničia je čoraz obľúbenejší aj u spotrebiteľov na európskych trhoch. Ako exportovať do iných krajín a ktoré nástroje vám s tým môžu pomôcť?

Ako predávať pomocou YouTube?

YouTube je najväčšou svetovou televíziou. Oplatí sa ho preto použiť aj na propagáciu svojej značky. Ako správne nastaviť kampaň?

Ako na internetový obchod? Nové spôsoby predaja produktov a služieb

Druhá lekcia bezplatného vzdelávacieho programu spoločnosti Google nesie názov „Predávajte online“. Odborníci radia, ako si nastaviť ciele a stratégiu online kampane, ako využiť reklamu v Nákupoch Google a vysvetľujú prínos nástroja Smart Bidding.


Propagácia firmy na internete: ako začať?

Prvá lekcia bezplatného vzdelávacieho programu SMB Academy od spoločnosti Google firmám približuje kroky, ako začať s propagáciou firmy na internete. Čo by ste mali vedieť?

Novinky pre inzerentov na YouTube od 1. októbra 2020

Tri nové nástroje v rámci služby YouTube Select rozšíria možnosti slovenských inzerentov pri komunikovaní kampaní. V čom môžu byť pre firmy prínosom?

Automatizácia Google Ads: stratégie a postup

Aká automatizovaná stratégia je pre vašu kampaň vhodná a v akom prípade ju využiť? Na čo myslieť pri nastavovaní automatizovanej ponukovej stratégie?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky