Čo oceňujú používatelia na bezplatnej online fakturácii iKROS?

Pavlovi Živčicovi, jednému z tvorcov aplikácie iKROS online faktúry zadarmo, sme položili pár otázok a zaujímalo nás, aké sú reálne ohlasy používateľov na túto službu a čo na iKROSe najviac oceňujú?

Najskôr si priblížme online fakturáciu iKROS. Ako funguje a pre koho je určená?

iKROS online faktúry zadarmo sme vyvinuli pre malých a stredných podnikateľov. Je to online služba, takže sa stačí jednoducho zaregistrovať vašim e-mailom a ihneď môžete vystavovať faktúry bez obmedzení. Tie sú spolu s predfaktúrami, partnermi a niektorými prehľadmi zadarmo. Náročnejší používatelia si môžu dokúpiť moduly ako sú objednávky, dodacie listy, prepojenie na e-shop a podobne. iKROS tak veľmi jednoduchým spôsobom pomáha podnikateľom mať prehľad v dokladoch a obchodovaní.

Jednou z najväčších predností je asi to, že fakturácia je ZADARMO, však?

Áno, jednoznačne. Používatelia to plne oceňujú a je to určite jedna z vecí, ktorú ako prvú spomenú medzi prednosťami iKROSu. Veľkou skupinou, ktorej to pomáha, sú začínajúci podnikatelia. Píšu nám, aké je skvelé, že si aj takto môžu znížiť počiatočné náklady. Oproti podobným službám, v iKROSe používateľom jasne deklarujeme a garantujeme, že fakturácia bude NAVŽDY zadarmo! Za vytvorenie faktúr, zálohových faktúr a evidenciu partnerov u nás nikdy nezaplatíte ani cent. Prečítajte si o tom na našom blogu.

Čo ďalšie má u používateľov dobrý ohlas?

Je to jednoduchosť iKROSu. Používateľom sa páči, ako jednoducho a rýchlo vystavia doklady. Pochvaľujú si to noví aj skúsení používatelia. V iKROSe máte prakticky stále pred sebou zoznam vašich dokladov. Položky na faktúru pridáte behom pár sekúnd vďaka rýchlemu vyhľadávaniu. Všetky doklady sa ukladajú automaticky, tzn. nemusíte tak nikam klikať kvôli uloženiu faktúry. Uloží sa sama automaticky po každej vykonanej zmene. Je to veľmi komfortné.

V neposlednom rade musím spomenúť aj aktuálnu databázu živnostníkov a firiem, ktorú využijete pri tvorbe dokladov. Začnete písať meno alebo IČO partnera a iKROS vám ponúkne vhodných partnerov. Už iba vyberiete vášho partnera a všetky jeho identifikačné údaje sa ihneď doplnia do faktúry. To vám dokáže ušetriť niekoľko minút pri každej faktúre a máte istotu, že sú na faktúre aktuálne údaje partnera.

Myslím, že tento zámer jednoduchosti nám naozaj vyšiel. Zvyšok bola podľa môjho názoru intuícia, takže o niečom ani nevieme, ako sme to urobili. Ale chceme to tak udržať aj do budúcnosti (smiech).

Ako používatelia reagujú na to, že majú svoje faktúry na webe a nie u seba v počítači?

Prináša to v prvom rade flexibilitu. Odkiaľkoľvek sa dostanete k svojim dokladom. Máme zákazníkov, ktorí iKROS využívajú priamo „v teréne“ pri rozvoze tovaru. Či máte notebook, tablet alebo mobil s operačným systémom Windows, iOS alebo Android, môžete fakturovať v iKROSe bez obmedzení. V januári sme pripravili aj mobilnú aplikáciu pre Android, ktorá ešte viac zvýši komfort používania iKROSu na mobile.

Z pohľadu bezpečnosti je to trošku zložitejšie. Časť používateľov, najmä mladších, považuje za bežné a dôveryhodné, že majú svoje faktúry uložené na zabezpečenom serveri. Zaregistrujú sa a fakturujú. Iní sa zvyknú pýtať, či je to naozaj bezpečné, či sa nikto nedostane k ich údajom a podobne. Vysvetlíme im, že dáta sú zabezpečené a denne zálohované. Spôsob zabezpečenia je podobný ako pri internetovom bankovníctve, takže o svoje dáta nemusia mať strach. Používateľ si samozrejme musí zabezpečiť, aby nikomu nepovolanému nedal prihlasovacie údaje. Podstatné je, že sme zatiaľ nemali žiadny únik dát ani neoprávnené vniknutie. Napokon aj tí, ktorí sa bezpečnosti spočiatku obávajú, začnú používať iKROS. Po čase sa presvedčia, že všetko je tak, ako má byť.

Článok pokračuje pod reklamou

Mohli by sme ešte zhrnúť ďalšie výhody, ktoré oceňujú používatelia iKROSu?

Jednou z novších funkcií je prepojenie s našimi účtovnými programami OMEGA a ALFA plus. Funguje to tak, že podnikateľ v iKROSe vystavuje faktúry a keď účtovník potrebuje, stiahne si ich jedným klikom do programu a zaúčtuje. Potom je to naše API. Je to záležitosť pre programátorov pre efektívne prepojenie iKROSu a e-shopu. Programátori oceňujú ako prehľadne je naše API urobené.

Ďalšou výhodou oproti podobným službám je bezplatná HOTLINE. Zavoláte, alebo napíšete e-mail a my vám poradíme. Používatelia sa napríklad často pýtali, ako sa vystaví dobropis. Aj keď je dobropisov zanedbateľne málo oproti faktúram, pridali sme do iKROSu samostatnú funkciu „Vystav dobropis“. Sme veľmi radi za každú spätú väzbu a námety od používateľov. Nenechávame ich v šuplíku, ale aktívne s nimi pracujeme a aj vďaka nim sa nám darí iKROS vylepšovať a pridávať nové funkcie, ktoré používatelia požadujú a využívajú.

Na záver by ste mohli prezradiť niečo, čo plánujete do budúcnosti.

Toho je neúrekom a vydalo by to na nový rozhovor (smiech). V januári 2015 sme vydali novú mobilnú aplikáciu pre Android a chystáme verziu pre iOS. Veľkou novinkou blízkej budúcnosti by mal byť aj e-shop, ktorý si budú môcť založiť používatelia iKROSu, programu OMEGA a ALFA plus. Cieľom je, aby mohol používateľ bez veľkej námahy predávať svoje produkty cez e-shop. Aby sa jednoducho prenášali doklady, tovary a všetko čo je potrebné. Používateľ tak môže svoju energiu venovať na podstatné veci vo svojom podnikaní a nemusí sa starať o to, ako vyrieši fakturáciu a doklady. Vie, že v iKROSe ich bude mať automaticky vytvorené a plne pod kontrolou.

Keď to zhrnieme, prečo by mali začínajúci podnikatelia používať online fakturáciu iKROS?

Pretože je a bude navždy zadarmo. Vystavenie faktúry je jednoduché, rýchle a pohodlné. K svojim faktúram a dokladom máte prístup kedykoľvek a kdekoľvek, kde je internet. Fakturáciu v iKROSe proste zvládne naozaj každý.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


KROS Fakturácia – moderná aplikácia pre podnikateľov

Čo si všímať pri výbere fakturačnej aplikácie a aké výhody ponúka tá od spoločnosti KROS?

Faktúra platiteľa DPH a jej vzor

Aké povinné náležitosti musí obsahovať faktúra u platiteľa DPH? Vzor faktúry, ako aj pravidlá jej vystavenia vám prinášame v tomto článku.

Zmena firemných údajov od 1.6.2023: ovplyvní ich súdna mapa

Mnohí podnikatelia musia zmeniť údaje na faktúrach, webe, e-shope, či pečiatkach. Súdna mapa má zlepšiť fungovanie súdov, zatiaľ však prináša byrokratickú záťaž pre bratislavské a košické firmy.

IT bezpečnosť pri online účtovníctve: ako sa vyhnúť hrozbám?

Ako upravuje elektronické účtovníctvo legislatíva? Je klasický softvér v počítači bezpečnejší ako cloudové riešenie? Na čo myslieť z hľadiska IT bezpečnosti pri výbere softvérového riešenia, prezradili odborníci z praxe.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky