Copywriting – kreatívna textová tvorba

Úspešná mladá freelancerka - copywriterka Ivica Ďuricová, ktorá si zo svojej záľuby spravila povolanie, Vám prezradí niekoľko základných informácií a tipov zo sveta copywritingu. Obsahom videoprezentácie je definovanie pojmu copywriting v ľudskej reči, aké druhy písania kreatívnych textov poznáme, čo si predstaviť pod pojmom headline, tvorba obchodného mena, slogan či tvorba samotných webových textov.

Ďalej sa môžete dozvedieť, čo obnáša byť copywriterom-freelancerom, ako funguje písanie kreatívnych textov z hľadiska ich štruktúry a obsahu. Obsahom videoprezentácie je aj definovanie hlavných pojmov, ktoré sú spojené s copywritingom a mnohé iné informácie, ktoré by ste mali vedieť, ak si chcete vybrať povolanie copywritera.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google Shopping (Nákupy Google) na Slovensku

Google spustil na Slovensku novinku, ktorá má pomôcť prevádzkovateľom e-shopov a ich zákazníkom. Aké výhody a nevýhody majú reklamy Google Shopping?

Ako si vybrať najlepšiu doménu pre firmu (detailný návod)

Vyberáte si pre firmu alebo nový projekt doménu? Prinášame vám najdôležitejšie kritériá, ktoré by ste mali vždy zohľadniť. Doména vás bude prezentovať, a preto si na jej voľbe treba dať záležať.

Aleš Mlátilík: Zľavomat už dávno nie je o nízkej cene, ale o kvalitnej službe a zážitku

Pred zverejnením ponuky prevádzku osobne navštívia a následne finančne motivujú zákazníkov, aby o službe napísali hodnotenie. Portál Zľavomat si už nezakladá na najnižších cenách.

5 dôvodov, prečo by mal každý podnikateľ poznať pojem user onboarding

Vedeli ste, že až 75 % registrovaných používateľov opustí aplikáciu či web do jedného týždňa? Na konci tretieho mesiaca zostávajú online službe verní len štyria zo 100. Aj to je dôvod, prečo sa oplatí zoznámiť s pojmom user onboarding.