Internetové podnikanie

Aká je právna úprava internetového podnikania? Informácie o podnikaní na internete s dôrazom na podnikanie e-shopov. Aké sú povinnosti eshopov? Čo musia obsahovať všeobecné obchodné podmienky pri predaji cez internet, resp. podnikaní na internete? Ako sa dá kontrolovať internetový predaj? Ako zapojiť podnikanie do affiliate siete a využívať inernet na rozvoj podnikania?


Ako si vybrať najlepšiu doménu pre firmu (detailný návod)

Vyberáte si pre firmu alebo nový projekt doménu? Prinášame vám najdôležitejšie kritériá, ktoré by ste mali vždy zohľadniť. Doména vás bude prezentovať, a preto si na jej voľbe treba dať záležať.

Aleš Mlátilík: Zľavomat už dávno nie je o nízkej cene, ale o kvalitnej službe a zážitku

Pred zverejnením ponuky prevádzku osobne navštívia a následne finančne motivujú zákazníkov, aby o službe napísali hodnotenie. Portál Zľavomat si už nezakladá na najnižších cenách.

5 dôvodov, prečo by mal každý podnikateľ poznať pojem user onboarding

Vedeli ste, že až 75 % registrovaných používateľov opustí aplikáciu či web do jedného týždňa? Na konci tretieho mesiaca zostávajú online službe verní len štyria zo 100. Aj to je dôvod, prečo sa oplatí zoznámiť s pojmom user onboarding.

Zmeny v hazardných hrách na internete od 1. marca 2019

Od marca 2019 nastali viaceré zmeny v hazardných hrách hraných na internete. Týkajú sa zmien v upozorneniach pre hráčov a v možnosti nastaviť si sebaobmedzenie v hraní.

Kde kúpiť doménu pre firemný web a ako ju zaregistrovať

Firemný web sa nezaobíde bez dobrej webovej adresy. Pozrime sa spolu na to, čo je to internetová doména, ako a kde ju zaregistrovať a na čo si pri jej nákupe dávať pozor.


5 priorít, ktorým by ste mali pri správe e-shopu venovať pozornosť

Čím sa líšia priemerné e-shopy od top hráčov, a čo môžete spraviť pre to, aby ste sa k tým najlepším priblížili? Peter Jakuš na konferencii MastersGate Ecommerce Summit zhrnul niekoľko základných bodov, ktoré by mal spĺňať kvalitný e-shop.

Personalizácia – ako premeniť návštevníkov e-shopu na zákazníkov

Prevádzkovatelia e-shopov si často neuvedomujú, že pre nich platí to isté, čo pre obchodníka v kamennom obchode – komunikáciu treba prispôsobiť potrebám klienta, ktorý pred nimi stojí. Ako na to hovoril na MastersGate Ecommerce Summit Vlado Cintula z AdBOOOST-u v prednáške o automatizácii a personalizácii online kampaní.

8 tipov pre váš e-shop, ktoré zazneli na MastersGate Ecommerce Summit

Konferencia MastersGate Ecommerce Summit v apríli 2017 ponúkla prednášky 20 spíkrov, ktorí spoločne priniesli množstvo zaujímavých rád zameraných na rast e-shopov. My vám teraz ponúkame malú časť z obrovského množstva tipov, ktoré odborníci na e-shopy spomenuli vo svojich prednáškach.