Internetové podnikanie

Aká je právna úprava internetového podnikania? Informácie o podnikaní na internete s dôrazom na podnikanie e-shopov. Aké sú povinnosti eshopov? Čo musia obsahovať všeobecné obchodné podmienky pri predaji cez internet, resp. podnikaní na internete? Ako sa dá kontrolovať internetový predaj? Ako zapojiť podnikanie do affiliate siete a využívať inernet na rozvoj podnikania?


5 dôvodov, prečo by mal každý podnikateľ poznať pojem user onboarding

Vedeli ste, že až 75 % registrovaných používateľov opustí aplikáciu či web do jedného týždňa? Na konci tretieho mesiaca zostávajú online službe verní len štyria zo 100. Aj to je dôvod, prečo sa oplatí zoznámiť s pojmom user onboarding.

Zmeny v hazardných hrách na internete od 1. marca 2019

Od marca 2019 nastali viaceré zmeny v hazardných hrách hraných na internete. Týkajú sa zmien v upozorneniach pre hráčov a v možnosti nastaviť si sebaobmedzenie v hraní.

Kde kúpiť doménu pre firemný web a ako ju zaregistrovať

Firemný web sa nezaobíde bez dobrej webovej adresy. Pozrime sa spolu na to, čo je to internetová doména, ako a kde ju zaregistrovať a na čo si pri jej nákupe dávať pozor.

5 priorít, ktorým by ste mali pri správe e-shopu venovať pozornosť

Čím sa líšia priemerné e-shopy od top hráčov, a čo môžete spraviť pre to, aby ste sa k tým najlepším priblížili? Peter Jakuš na konferencii MastersGate Ecommerce Summit zhrnul niekoľko základných bodov, ktoré by mal spĺňať kvalitný e-shop.

Personalizácia – ako premeniť návštevníkov e-shopu na zákazníkov

Prevádzkovatelia e-shopov si často neuvedomujú, že pre nich platí to isté, čo pre obchodníka v kamennom obchode – komunikáciu treba prispôsobiť potrebám klienta, ktorý pred nimi stojí. Ako na to hovoril na MastersGate Ecommerce Summit Vlado Cintula z AdBOOOST-u v prednáške o automatizácii a personalizácii online kampaní.

8 tipov pre váš e-shop, ktoré zazneli na MastersGate Ecommerce Summit

Konferencia MastersGate Ecommerce Summit v apríli 2017 ponúkla prednášky 20 spíkrov, ktorí spoločne priniesli množstvo zaujímavých rád zameraných na rast e-shopov. My vám teraz ponúkame malú časť z obrovského množstva tipov, ktoré odborníci na e-shopy spomenuli vo svojich prednáškach.

Zmeny v slovenských doménach. Pri nepozornosti môžete prísť o svojou webovú adresu

Správca slovenskej internetovej domény najvyššej úrovne (.sk), spoločnosť SK-NIC, mení pravidlá. Od 1.9.2017 (pôvodne od 1.6.2017) môžete konečne vybavovať veci elektronicky a bez notárskeho overenia. Novinkou je aj povinnosť uvádzať názov firmy alebo meno držiteľa domény. Ľahko tak zistíte kto je vlastníkom domény.

Minimálny dostatočný produkt alebo čo (ne)potrebujete pri spúšťaní e-shopu

Veľa ľudí zakladá e-shop s predstavou, že bude od začiatku majstrovským dielom – dokonalý dizajn, špičkové služby, vernostné karty, darčekové poukážky. Možno vás to prekvapí, ale nie vždy to je najpraktickejší začiatok podnikania. Inšpirujte sa radami o minimálnom dostatočnom produkte od produktového manažéra Petra Jakuša z ui42. Všetky zazneli na konferencii MastersGate Ecommerce Summit.