Slobodné povolania


Čo je copywriting?

Kde sa copywriting využíva? Aký je rozdiel medzi copywritingom a content marketingom? Ako rozpoznať kvalitný copywriting?

Čo je ghostwriting a ako sa odlišuje od copywritingu?

Možno ste o ghostwritingu ešte nepočuli, ale určite ste sa s ním stretli. Netýka sa iba kníh, ale tiež postov na sociálne siete, či blogov. Čo je ghostwriting a ako prebieha spolupárca ghostwritera s klientom?

Kto je ghostwriter a kedy si ho najať na napísanie knihy?

Služby ghostwritera možno využiť nielen pri písaní kníh, ale i blogovaní či postovaní na sociálne siete. Pozrime sa na to, kto je ghostwriter a ako si nájsť toho pravého.

Prečo napísať knihu? 7 dôvodov, ktoré by vás mohli presvedčiť

Písanie kníh je náročná a zároveň naplňujúca práca. Či už chcete napísať jednu knihu, alebo sa písaniu venovať profesionálne celý život, dôvody, prečo si sadnúť za klávesnicu, môžu byť rôzne. Prečo napísať knihu?

Kedy je kniha úspešná?

Úspech má rôzne tváre. Pre jedného autora je úspechom to, že kniha nesie jeho meno, ďalší vyžaduje minimálny predaj 5 000 kusov za rok. Čo môžete od svojej knihy očakávať?


Ako napísať dobré autorské bio?

Keď sa potenciálni čitatelia dostanú k vašej knihe, budú chcieť vedieť, kto za ňou stojí. K tomu slúži váš krátky životopis – teda autorské bio. Dobre napísané bio je súčasťou vášho brandingu a pomôže nielen s budovaním kredibility a autority, ale môže i podporiť predaj.

Ako napísať pútavú knižnú anotáciu a prečo sú anotácie tlačených a elektronických kníh odlišné?

Dobrá obálka a názov knihy pritiahnu čitateľovu pozornosť, dobrá knižná anotácia vzbudí jeho zvedavosť. Spoločne rozhodujú o úspechu knihy.

Dobrá obálka knihy predáva. Ako vybrať tú správnu?

Obálka, titulok, anotácia – tri najdôležitejšie atribúty, ktoré rozhodnú o predaji vašej knihy. Váš príbeh môže byť akokoľvek skvelý, no ak obálka nezaujme dostatočne na to, aby čitateľ chytil vašu knihu do ruky, nikdy si váš príbeh neprečíta.