Zvoľte vhodný kancelársky nábytok

Máte pocit, že sú vaši zamestnanci unavení, nemotivovaní a nepodávajú pracovný výkon, ako by ste si predstavovali? Možno by postačila malá zmena v podobe nábytku, či kancelárskych doplnkov. Správne zariadenie kancelárie vám môže pomôcť k zvýšeniu výkonnosti vašich zamestnancov.

Ľudia strávia v kancelárii väčšinu svojho dňa. Preto je prirodzené, že od svojho pomyselného druhého domova, očakávajú istý štandard. To, ako sa vaši zamestnanci v práci cítia (a nemáme namysli vzájomné pracovné vzťahy), má značný vplyv aj na ich pracovný výkon.

Prvý dojem robí biznis

Vzhľad kancelárie, či priestorov recepcie ovplyvňuje nielen zamestnancov, ale i návštevníkov firmy. Kancelársky nábytok a celkový dizajn priestorov veľa vypovedá o samotnej spoločnosti. Aj na základe toho si klient vytvára prvý dojem.

Na čo nezabúdať:

  • Typ firmy a jej služby.

Dizajn kancelárií bude iný pre mladú vznikajúcu spoločnosť IT technológií, než v prípade firmy predávajúcej liečivá. 

  • Veľkosť priestorov.

Zariadenie, ktoré vyberáte, musíte prispôsobiť nie len veľkosti a tvaru miestnosti, ale takisto tomu na aký účel daná miestnosť slúži a pre koľkých ľudí má byť určená.

Nábytok v kancelárii by mal predovšetkým spĺňať potreby zamestnanca - byť funkčný, vyrobený z kvalitných materiálov a v neposlednom rade by mal ladiť s celkovým vzhľadom interiéru. Ak zariaďujete kanceláriu od nuly, základom je vybrať vhodné stoly a stoličky.

Kancelársky stôl:  Kritériom č.1 je predovšetkým veľkosť pracovnej dosky. Mala by byť priestranná a poskytovať dostatok priestoru pre klávesnicu, monitor i ďalšie príslušenstvo. Stôl by mal byť nastaviteľný a obsahovať otvory na PC káble. Praktickým riešením je zaobstarať si k stolu tzv. kontajner s kolieskami.

Náš tip: Písací stôl Oracle

 

K stolu nesmie chýbať vhodné kancelárske kreslo.  Pokiaľ chcete svojim zamestnancom dopriať komfort pri práci, investujte do kvality. Samozrejme, aj dizajn tu má svoje miesto. Všímajte si ergonomické vlastnosti kresiel – nastaviteľné operadlo, opierky chrbta a hlavy a pod. Poťah kresla nie  je len otázkou štýlu, ale i pohodlia. Vhodné čalúnenie zabezpečí primeranú teplotu a správne rozloženie tlaku.

Otázka financií

Ak máte istú predstavu o vzhľade kancelárie, dôležité je stanoviť si rozpočet. Rozdeľte si financie, ktoré chcete investovať do nového zariadenia kancelárskych priestorov. Okrem známeho hľadania v klasických obchodoch môžete využiť rýchlosť a pohodlie, ktoré poskytuje internet.

Na www.nabytok-aldo.sk nájdete v špecializovaných kategóriách celé série, ale aj jednotlivé kusy nábytku.
Moderná a elegantná kancelária vhodná napr. pre vedúceho oddelenia.

 

Toto riešenie je vhodné do menších kancelárií, ale i do „open-space“

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Prevádzkový poriadok

Niektorí podnikatelia majú povinnosť mať vypracovaný prevádzkový poriadok. V rámci kontrol je jeho absencia častokrát dôvodom na uloženie pokuty.

Uvedenie podnikateľského priestoru do prevádzky

Mnoho podnikateľov zabúda na povinnosť získať súhlas regionálneho úradu verejného zdravotníctva s uvedením priestorov do prevádzky. Táto povinnosť sa pritom týka každého.

Rozrastá sa vám biznis? Dajte svojej firme vianočný darček

Väčšina malých a stredných firiem vôbec nevyužíva firemný server, pretože nepozná výhody, ktoré takéto riešenie ponúka. Oboznámte sa s malými servermi od spoločnosti Hewlett Packard.

Ako zvládnuť upratovanie firemných priestorov?

Čistota pracovného priestoru má veľký vplyv na pracovnú pohodu aj produktivitu práce. Aké zásady pri upratovaní dodržovať, aby sme pracovný priestor udržali dlhodobo čistý?