Zvoľte vhodný kancelársky nábytok

Máte pocit, že sú vaši zamestnanci unavení, nemotivovaní a nepodávajú pracovný výkon, ako by ste si predstavovali? Možno by postačila malá zmena v podobe nábytku, či kancelárskych doplnkov. Správne zariadenie kancelárie vám môže pomôcť k zvýšeniu výkonnosti vašich zamestnancov.

Ľudia strávia v kancelárii väčšinu svojho dňa. Preto je prirodzené, že od svojho pomyselného druhého domova, očakávajú istý štandard. To, ako sa vaši zamestnanci v práci cítia (a nemáme namysli vzájomné pracovné vzťahy), má značný vplyv aj na ich pracovný výkon.

Prvý dojem robí biznis

Vzhľad kancelárie, či priestorov recepcie ovplyvňuje nielen zamestnancov, ale i návštevníkov firmy. Kancelársky nábytok a celkový dizajn priestorov veľa vypovedá o samotnej spoločnosti. Aj na základe toho si klient vytvára prvý dojem.

Na čo nezabúdať:

  • Typ firmy a jej služby.

Dizajn kancelárií bude iný pre mladú vznikajúcu spoločnosť IT technológií, než v prípade firmy predávajúcej liečivá. 

  • Veľkosť priestorov.

Zariadenie, ktoré vyberáte, musíte prispôsobiť nie len veľkosti a tvaru miestnosti, ale takisto tomu na aký účel daná miestnosť slúži a pre koľkých ľudí má byť určená.

Nábytok v kancelárii by mal predovšetkým spĺňať potreby zamestnanca - byť funkčný, vyrobený z kvalitných materiálov a v neposlednom rade by mal ladiť s celkovým vzhľadom interiéru. Ak zariaďujete kanceláriu od nuly, základom je vybrať vhodné stoly a stoličky.

Kancelársky stôl:  Kritériom č.1 je predovšetkým veľkosť pracovnej dosky. Mala by byť priestranná a poskytovať dostatok priestoru pre klávesnicu, monitor i ďalšie príslušenstvo. Stôl by mal byť nastaviteľný a obsahovať otvory na PC káble. Praktickým riešením je zaobstarať si k stolu tzv. kontajner s kolieskami.

Náš tip: Písací stôl Oracle

 

K stolu nesmie chýbať vhodné kancelárske kreslo.  Pokiaľ chcete svojim zamestnancom dopriať komfort pri práci, investujte do kvality. Samozrejme, aj dizajn tu má svoje miesto. Všímajte si ergonomické vlastnosti kresiel – nastaviteľné operadlo, opierky chrbta a hlavy a pod. Poťah kresla nie  je len otázkou štýlu, ale i pohodlia. Vhodné čalúnenie zabezpečí primeranú teplotu a správne rozloženie tlaku.

Otázka financií

Ak máte istú predstavu o vzhľade kancelárie, dôležité je stanoviť si rozpočet. Rozdeľte si financie, ktoré chcete investovať do nového zariadenia kancelárskych priestorov. Okrem známeho hľadania v klasických obchodoch môžete využiť rýchlosť a pohodlie, ktoré poskytuje internet.

Na www.nabytok-aldo.sk nájdete v špecializovaných kategóriách celé série, ale aj jednotlivé kusy nábytku.
Moderná a elegantná kancelária vhodná napr. pre vedúceho oddelenia.

 

Toto riešenie je vhodné do menších kancelárií, ale i do „open-space“

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Povinnosti pri zrušení prevádzkarne

Ktorým inštitúciám a dokedy musí podnikateľ oznámiť zrušenie (zatvorenie) svojej prevádzkarne? Prehľadný postup oznamovacích povinností pred a po zatvorení predajne.

Ako sa vysporiadať s prerušením prevádzky či dočasným zatvorením podniku

Praktické rady a odporúčania od odborníkov z poisťovne Groupama, ktoré pomôžu podnikateľom zvládnuť súčasnú situáciu.

Ako zverejňovať pôvod mäsa v reštauráciách?

Zákon platí, no štát nepripravil vyhlášku, ktorá by reštauráciám povedala pôvod mäsa zverejňovať. Akým spôsobom sa s touto situáciou vysporiadali reštaurácie v praxi?

Ako označovať pôvod mäsa v reštauráciách? Nový zákon je stále bez vyhlášky

Reštaurácie nevedia ako majú v praxi uvádzať krajinu pôvodu mäsa. Dôvodom je chýbajúca vyhláška. Ako prebiehajú kontroly plnenia zákona bez vyhlášky? Čo na to hovoria odborníci?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky