Kozmetické krabičky, ktoré svojich predplatiteľov vždy prekvapia

Výber toho najlepšieho zo svetovej kozmetiky v jednom balíčku a navyše vždy niečo iné. Predplatiteľov služby od firmy Abiby každý mesiac čakajú kozmetické prekvapenia.

Nákup kozmetiky cez internet rastie – podľa výskumu spoločnosti Cosmetica Italia v roku 2018 narástol o 22 %. Práve v tejto oblasti objavili svoju podnikateľskú príležitosť dvaja priatelia, Mario Parteli a Luca Della Croce, ktorí založili taliansky startup Abiby. Dôkladne zanalyzovali trh, vymysleli biznis model a vytvorili spoločnosť, ktorá ponúka predplatné kozmetických boxov.

Do spoločného projektu vložili vlastné úspory, neskôr im pomohli investori

Mario pred založením spoločnosti Abiby pracoval ako výkonný riaditeľ najväčšieho talianskeho sprostredkovateľa poistenia všetkého druhu, Facile.it, a Luca ako manažér pre technologickú spoločnosť zo skupiny Alibaba – Lazadu. Dvojica spočiatku vložila do projektu vlastné úspory, neskôr však doň zainvestovali podnikateľskí anjeli aj spoločnosti spravujúce venture kapitál. Celková výška investície bola 1,5 milióna eur.

Svojim predplatiteľom prinášajú exkluzívne produkty z celého sveta

Abiby, v preklade z arabčiny „moja láska“, je taliansky poskytovateľ predplatných kozmetických boxov. Vyberá najlepšie rozvíjajúce sa značky z celého sveta, ktoré majú potenciál uspieť na talianskom trhu. Každý mesiac tak svojim predplatiteľom prináša prémiový výber exkluzívnych kozmetických výrobkov, pričom spolupracuje so značkami, ktoré vynikajú v oblasti inovácií v starostlivosti o pleť, ako napríklad Dr. Botanicals, Euroterme Bio, Organic Shop a podobne.

V Abiby kozmetiku vyberajú starostlivo – musí dodržiavať špičkové výrobné štandardy, absolvovať prísne kontroly a obsahovať kvalitné prísady. Abiby spolupracuje s vegánskymi a tzv. no cruelty značkami (značky netestované na zvieratách), ktoré minimalizujú použitie plastov a uprednostňujú krátky dodávateľský reťazec.

Čo krabička obsahuje?

Každá krabička je výsledkom dôkladnej štúdie analýzy trhových trendov. Každý mesiac odborníci do balíčka vyskladajú obsah tak, aby mohli zákazníci objavovať tie najlepšie novinky v starostlivosti o pleť, telo a vlasy. Obsah boxov od spoločnosti Abiby je vždy tajomstvom, aby bol zachovaný moment prekvapenia. Pravidelne však obsahuje 3 až 5 produktov, každý zameraný na inú oblasť starostlivosti, ako aj 3 až 5 cestovných balení týchto produktov.

Pre nových zákazníkov ponúkajú tzv. „skúšobnú krabičku“ za cenu 19,90 eur. Ak sa im zapáči, môžu si následne objednať štvrťročné alebo polročné predplatné. Ak zákazníkov skúšobná krabička neosloví, môžu spoločnosť požiadať o vrátenie peňazí.

Obchodný model spoločnosti stojí na dvoch pilieroch – predplatné a elektronický obchod. Predplatné stojí od 24,99 eur mesačne. Ak sa zákazníkom zapáčia niektoré predmety z mesačného boxu, môžu si ich jednotlivo zakúpiť cez e-shop.

Zdroje: abiby.it, startupitalia.eu, millionaire.it, startupgeeks.it, ilsole24ore.com

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Podnikanie vo dvojici: keď sa zo životných partnerov stanú partneri aj v biznise

Inšpiratívne príklady z praxe, kedy rozhodnutie podnikať s partnerom/partnerkou či manželom/manželkou bolo tým správnym.

Unloc rieši problém s kľúčmi a zlepšuje mobilitu aj logistiku v Nórsku

Mnohým ľuďom sa už stalo, že si zabudli kľúče a museli čakať, kým sa domov niekto vráti. Nórska spoločnosť Unloc našla riešenie pre situácie, kedy by bola vítaná možnosť zdieľať kľúč s inými ľuďmi.

Parížsky startup Heuritech dokáže vďaka umelej inteligencii predpovedať módne trendy

Inovatívny nápad, inšpirovaný svetoznámym módnym návrhárom Louisom Vuittonom - čo sa bude nosiť o pár mesiacov, vie umelá inteligencia už dnes.

Filmy o biznise, pri ktorých načerpáte inšpiráciu

Cesty, skúsenosti aj pády úspešných podnikateľov či geniálne nápady, ktoré dokazujú silu reklamy. Výber filmov z oblasti podnikania, ktoré sa oplatí pozrieť.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky