Na Podnikateľskej fieste sa nudiť nebudete. Nové trendy v podnikaní predstaví Michael Szatmary

Aj taká legenda, ako je stand-up komik Michael Szatmary vie, že stáť na mieste sa neoplatí. Snaží sa v sebe objaviť podnikateľský talent a sledovať trendy. Príďte diskutovať o inováciách v biznise na podujatie Podnikateľská fiesta, ktoré moderuje.

Podnikateľská fiesta

Ako využiť inovácie na rast svojho biznisu? Čo je nové vo svete podnikania online a offline? To sú témy dvoch panelových diskusií tretieho ročníka Podnikateľskej fiesty, ktorá sa uskutoční vo štvrtok 26. septembra 2019 na pôde Slovak Business Agency v Bratislave. Príďte a nudiť sa určite nebudete. Postará sa o to nielen moderátor, ale najmä zaujímavé témy a kvalitní speakri.

Hlavným rečníkom podujatia je Jaro Zacko, kreatívec, podnikateľ a spoluzakladateľ TRIAD Advertising - reklamnej agentúry roka 2018. Prezradí, že robiť chyby pri štarte podnikania je normálne, ale aj to, že dnes sa dá rozbehnúť marketing aj bez veľkých peňazí.

Čo vás na Podnikateľskej fieste čaká?

Prvá časť panelových diskusií sa bude venovať biznis inováciám vo svete online. Od odborníkov z praxe sa dozviete, aké príležitosti priniesli podnikateľom e-kasy, ako môžete inovovať platobné možnosti pre svojich zákazníkov, alebo ako sa u nás darí platbám mobilmi. Na otázky bude odpovedať aj Martin Dolejš zo spoločnosti MasterCard alebo odborník na digitálne bankovníctvo Peter Ivanka zo spoločnosti Softec. Spýtať sa ich môžete napríklad aj to, do akej miery sú tieto novinky vlastne bezpečné.

Jaro Zacko. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia
Jaro Zacko. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia

Druhá časť diskusií priblíži trendy v tom reálnom, offline svete. Presvedčíte sa, že trvalá udržateľnosť už dávno nie je len vzdialená téma určená pre vedcov či eko-nadšencov, ale reálny trend, z ktorého môžete urobiť svoju konkurenčnú výhodu. Príde o tom porozprávať „Zero waste nadšenec“ Igor Losman zo spoločnosti METRO Cash & Carry, dvojica Martina Novotová a Martin Gajdoš, ktorí prevádzkujú predajňu potravín BEZOBALIS, a majiteľka cukrárne Mandlove Martina Grňová, ktorá napríklad rozváža svoje zero-waste koláče po Bratislave elektromobilom.

Príďte sa inšpirovať, ako robiť biznis ešte lepšie, a budete môcť ochutnať napríklad aj špeciality v podaní šéfkuchára spoločnosti METRO Vojta Artza pripravené podľa najnovších trendov. Stretneme sa 26. septembra 2019 o 13.00 hod. v Slovak Business Agency na Karadžičovej ulici 2 v Bratislave. Vstup na podujatie je voľný.

Okrem fiesty aj vzdelávanie pre podnikateľov

Podnikateľskú fiestu už tretí rok organizuje Slovak Business Agency spolu so spoločnosťou METRO, Združením mladých podnikateľov Slovenska, Združením podnikateľov Slovenska a agentúrou AMI Communications Slovakia. Podujatie je súčasťou kampane ku Dňu súkromného podnikania, ktorý pripadá v tomto roku na 8. októbra. Je preto takisto oslavou kreatívnej, no zároveň veľmi náročnej práce všetkých podnikateľov na Slovensku.

„Podpora obchodníkov a súkromných podnikateľov je pre spoločnosť METRO jednou z kľúčových aktivít. Sme preto veľmi radi, že Podnikateľská fiesta a Deň súkromného podnikania vstupujú v tomto roku už do svojho štvrtého ročníka, a prinášajú aj také aktuálne témy, ako je udržateľné podnikanie. Veríme, že nielen naša skúsenosť s filozofiou Zero Waste, ale aj skúsenosti iných podnikateľov presvedčia, že nové trendy prinášajú aj nové obchodné príležitosti,  vysvetľuje riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji Igor Losman.

Michael Szatmary. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia
Michael Szatmary. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia

V priebehu septembra a októbra zároveň organizátori pripravujú zaujímavé vzdelávacie podujatia aj pre podnikateľov v regiónoch.

„Vzdelávanie, sledovanie trendov a v neposlednom rade aj networking – to všetko musí podnikateľ obsiahnuť nad rámec svojich každodenných povinností. Naším cieľom je podporiť prácu podnikateľov aj tým, že im prinesieme naše aktivity čo najbližšie. Veríme, že sa Podnikateľskej fiesty aj podujatí v regiónoch zúčastnia v čo najväčšom počte,“ dodáva Marián Letovanec, riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Michelinská hviezda nie je jediné ocenenie, ktoré môže reštaurácia získať

Prestíž gastro prevádzkam zabezpečí aj Bib Gourmand či Green Star. O čo ide a aké sú kritériá hodnotenia pri jednotlivých michelinovských oceneniach?

Patrí Slovensko na gastronomickú mapu Michelin Guide?

Zaradenie do sprievodcu môže mať prínos pre náš cestovný ruch aj ekonomiku. Od čoho spolupráca s Michelinom závisí, aký význam by mala pre neocenené prevádzky a čo môže Slovensko ponúknuť?

Roztočte to na Online festivale vzdelávania

Štvrtý ročník prinesie skúsenosti podnikateľov, cenné rady a zaujímavé diskusie o digitalizácii či nových zákonoch. Čo všetko je pripravené a ako sa zúčastniť?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky