Ako uspieť so známou značkou na Slovensku. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a ďalšími.
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád a skúseností slovenských podnikateľov, ktorí podnikajú pod známou značkou alebo využili franchising na rast siete svojich prevádzok. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a mnohými ďalšími.
Lucia Stefansky, Veronika Rezáková
Pevná väzba
224 strán
240x170 mm
Ak uvažujete nad vlastným podnikaním a chcete si založiť kaviareň, máte pred sebou návod vo forme ebooku. Ebook vám pomôže zorientovať sa v reguláciach ovplyvňujúcich tento typ podnikania a upozorní na legislatívne povinnosti. Zároveň obsahuje praktické podnikateľské tipy a rady, ktoré pomôžu vybudovať úspešné podnikanie. Ebook zohľadňuje právny stav účinný k 1.1.2016.
Kniha plná inšpiratívnych nápadov z celého sveta, ktoré sú príkladom toho, že podnikateľskú príležitosť možno nájsť kedykoľvek a kdekoľvek. Nemusí ísť o prevratný vynález, inovatívny môže byť biznis model či prístup k zákazníkom. No keďže mať dobrý nápad na podnikanie nestačí, autorky v knihe približujú aj to, ako boli projekty financované, čím si podnikatelia získali zákazníkov a ako sa niektorí popasovali s nedôverou okolia.
Príbehy a skúsenosti slovenských firiem, ktoré rástli s pomocou investora (venture kapitálu).