19 príbehov podnikania formou franchisingu
19,90 € 18,70 €
DO KOŠÍKA

19 príbehov podnikania formou franchisingu

Ako uspieť so známou značkou na Slovensku. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a ďalšími.

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád a skúseností slovenských podnikateľov, ktorí podnikajú pod známou značkou alebo využili franchising na rast siete svojich prevádzok. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a mnohými ďalšími.


Zoznam autorov

Lucia Stefansky, Veronika Rezáková

Väzba

Pevná väzba

Počet strán

224 strán

Rozmery

240x170 mm

Ukážka

Ukážka v PDF


19,90 € 18,70 €

Mohlo by vás zaujímať

39 rád, ako budovať svetovú firmu s investorom

39 rád, ako budovať svetovú firmu s investorom

Príbehy a skúsenosti slovenských firiem, ktoré rástli s pomocou investora (venture kapitálu).

Učebnica podnikateľského vzdelávania Kvalitní v škole-úspešní v živote

Učebnica podnikateľského vzdelávania Kvalitní v škole-úspešní v živote

Pochopte súvislosti v podnikaní vďaka učebniciam, ktoré vznikli v rámci projektu „Kvalitní v škole – úspešní v živote“. Ide o elektronickú verziu sady šiestich učebníc určených pre učiteľov stredných škôl, ktoré slúžia v pedagogickom procese pri výučbe podnikateľsky orientovaných predmetov. K dispozícii sú na stiahnutie bezplatne.

89 inšpiratívnych podnikateľských nápadov

89 inšpiratívnych podnikateľských nápadov

Kniha plná inšpiratívnych nápadov z celého sveta, ktoré sú príkladom toho, že podnikateľskú príležitosť možno nájsť kedykoľvek a kdekoľvek. Nemusí ísť o prevratný vynález, inovatívny môže byť biznis model či prístup k zákazníkom. No keďže mať dobrý nápad na podnikanie nestačí, autorky v knihe približujú aj to, ako boli projekty financované, čím si podnikatelia získali zákazníkov a ako sa niektorí popasovali s nedôverou okolia.




Obchodné podmienky Doručenie a platba Reklamácie
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky