Zjednodušte si evidenciu dochádzky zamestnancov

Dôkladná evidencia dochádzky zamestnancov môže zamestnávateľovi ušetriť mesačne až stovky, či tisícky eur. Množstvo podnikateľov eviduje dochádzku zamestnancov zastaraným spôsobom, pomocou papierovej knihy dochádzky. Dnešné moderné technológie prinášajú šikovné dochádzkové systémy online, bez nutnosti náročných inštalácií, školení, či hardvérového vybavenia.

Malé, stredné ale aj veľké podniky by mali dochádzku evidovať poctivo

Každý zamestnávateľ, či ide o malú, strednú či veľkú firmu, má zo zákona povinnosť evidencie pracovného času zamestnancov. Príchody, odchody, návšteva lekára, dovolenka či sumáre odpracovaných hodín. To všetko sa dá efektívne a jednoducho sledovať. Dochádzkový systém Flowii vám pomôže jednoducho a online evidovať to, kde sa vaši zamestnanci práve nachádzajú, či kontrolu dochádzky za minulý mesiac.

Evidencia dochádzky online pomocou Flowii má viacero výhod

  • Jednoduchá registrácia a nastavenie
  • Dochádzku kontrolujete online
  • Prehľadný report pre mzdárku (účtovníčku vašej spoločnosti)
  • Pekné grafické reporty pre zamestnávateľa, zamestnancov
  • 60 dní skúšobná doba ZDARMA
  • Bezplatná online konzultácia
  • Rýchla a ochotná online, telefonická podpora v rámci SR
Článok pokračuje pod reklamou

 

Odpracovaný čas môžete sledovať aj pri konkrétnych úlohách zamestnanca

CRM systém Flowii plní nielen funkciu evidencie dochádzky, ale dokáže merať aj odpracovaný čas pri konkrétnych úlohách zamestnanca. Úlohy môžu byť individuálne, skupinové, či priradené k náročnejším zákazkám alebo projektom.

Sledovanie odpracovaného času môžete využiť aj pre osobné účely – ako majiteľ väčšej spoločnosti alebo ako živnostník.

Zdroj: https://www.flowii.com

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Štvrté predĺženie podporného obdobia v nezamestnanosti do 31.8.2020

Sociálna poisťovňa predĺži podporné obdobie v nezamestnanosti o ďalší jeden mesiac, maximálne do 31. augusta 2020.

Pracovné prostredie po pandémii: aké zmeny ho čakajú?

Pandémia ochorenia COVID-19 donútila firmy prijať rýchle zmeny zaužívaných spôsobov práce. Ktoré z nich pretrvajú a ako bude vyzerať naša práca a pracoviská?

Ako vnímajú zamestnanci prácu z domu a čo táto skúsenosť prinesie?

Firmy zo dňa na deň bez prípravy húfne zaviedli home office, ktorý trvá viac ako dva mesiace. Ako táto skúsenosť zmení využívanie kancelárií a požiadavky zamestnancov?

5 týždňov dovolenky pre mladých rodičov – aké sú problémy v praxi?

Od 1.1.2020 majú mladí rodičia nárok na 5 týždňov dovolenky. Aké praktické problémy môžu vzniknúť s vyššou výmerou dovolenky a ako pri nich postupovať?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky