Zákazník a trh


Nevybavenie neoprávnenej reklamácie do 30 dní

Má spotrebiteľ právo na vrátenie kúpnej ceny v prípade nevybavenia neoprávnenej reklamácie v 30 dňovej lehote? Podľa najnovšej judikatúry nemá.

Zlepšite svoje obchodné výsledky! Jednoduchá analýza predaja, ktorú zvládne každá firma

Blížiaci sa koniec roka býva výbornou príležitosťou na vytýčenie nových vyšších cieľov. Ako v tom budúcom roku presvedčiť viac zákazníkov, vybaviť viac objednávok a zlepšiť tak vaše obchodné výsledky?

Chcete predávať viac? Zamerajte pozornosť na existujúcich zákazníkov

Nová objednávka sa väčšine podnikateľov spája so získaním nového zákazníka. Zvýšiť tržby z predaja sa však dá aj inak. Predtým, než začnete vo firme brainstormovať, ako a kde získať nových zákazníkov, všimnite si tých existujúcich.

Ako zvládnuť predaj?

Aký je recept na to, aby ste sa stali dobrým obchodníkom? Ponúkame niekoľko praxou overených rád, vďaka ktorým bude vaše podnikanie rásť.

Zákaznícky servis – základ spokojnosti zákazníkov

Zákaznícky servis je služba zákazníkom spočívajúca v poskytovaní rád a riešení akýchkoľvek problémov alebo podnetov, ktoré zákazníci majú. Zákaznícky servis by mala poskytovať každá dobrá spoločnosť, ktorá si chce svoju klientelu udržať.

Reklamácia tovaru

Viete ako postupovať pri reklamácii tovaru a poznáte svoje nároky? Ak nie, venujte pozornosť tomuto článku.

Zodpovednosť za vady a druhy vád

Viete, čím sa zodpovednosť za vady odlišuje od záruky? Poznáte svoje práva a vyznáte sa v reklamácii? Ak nie, venujte pozornosť tomuto článku.

Spravte z návštevníkov vašej stránky platiacich zákazníkov

Veľa podnikateľov sa v dnešnej dobe internetovej reklamy zameriava na SEO. Avšak málokto myslí na to, že prilákanie návštevníkov na svoju web stránku je len prvým krokom. Dôležité je vedieť ich zmeniť na platiacich zákazníkov.