Juraj Sasko

Juraj Sasko

Raditeľ agentúry VISIBILITY a spoluzakladateľ asociácie internetových marketingových agentúr. Prednáša na Univerzite Komenského, UCM v Trnave a odborných konferenciách. Je expertom najmä na optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO), online reputation management, online marketing a Google Analytics.


Prehľad užitočných služieb pre podnikateľov vo svete

Internet je plný nezmyselného obsahu a služieb, ktoré vôbec nedávajú zmysel. V minulosti som písal o zozname najbizardnejších online služieb. Na druhej strane je internet neuveriteľnou pomocou pri podnikaní, komunikácii a rozvoji. A aj to je dôvod, prečo som pripravil ďalší zoznam, tentokrát o užitočných službách pre podnikateľov vo svete.

3 tipy ako predať cez web viac

Ak máte biznis založený na internete, alebo je internet jednoducho dôležitý predajný kanál, určite neustále špekulujete, ako z webu vyťažiť viac.

Koľko stojí mesačne digitálna agentúra?

Podnikanie je vo väčšine prípadov o peniazoch. A to nie len tých, ktoré zarobíte, ale aj tých, ktoré utratíte.

Urobme si poriadok v pojmoch výkonnostnej online reklamy

Ak aspoň trochu riešite online reklamu a marketing, určite sa pomerne často stretávate s pojmami ako SEO, PPC či RTB. Tak formáty ako aj možnosť cielenia sa však vyvíjajú každým rokom a je preto na mieste urobiť si krátky sumár toho, čo znamená čo v súvislosti s výkonnostnou online reklamou.

9 šablón, ktoré Vám uľahčia prácu v online marketingu

Žijeme vo veľmi rýchlej dobe. Hovorí sa, že počítače a technika nám šetria čas, osobne si však myslím, že čím viac času ušetríme vďaka technológiám, tým viac úloh sa nám vytvorí inde.


Budovanie značky pomocou internetu

O budovaní a hodnotách značiek existujú stovky kníh, ktoré rozoberajú do detailu to, z čoho sa značka skladá, aké má hodnoty, atribúty a ako ju treba komunikovať či odlíšiť. Internet niektoré časti značne uľahčuje, no aj napriek tomu je to práca na dlhé roky.

Personalizácia v digitálnom marketingu v roku 2020

Niekde som sa dočítal, že vizionárske články sa tešia obľube čitateľov a tak som si povedal, že jeden taký pripravím. Personalizácia obsahu, online kampaní či komunikácie je jednou z hlavných tém pre rok 2015 v online marketingu.

Mobilný marketing ako ďalší “sexy” názov?

Google označil rok 2015 ako rok video reklamy a mobilného marketingu. Nie je divu, veď príjmy z reklám v klasickom vyhľadávaní na stolných počítačoch začali stagnovať a ďalšie možnosti expanzie a finančného rastu sú hlavne vo video reklame na YouTube a reklamách zobrazovaných na mobilných zariadeniach.