Nízkonákladový marketing

Ako byť v oblasti marketingu za málo peňazí čo najviac efektívny? Ako sa dá urobiť veľa aj s nízkym rozpočtom? Rady a praktické príklady.

Ján Grinvalský: Výrobkovo orientované firmy bez vízie majú sklady plné tovaru

Ján je marketingový špecialista, ktorý na svojom know-how pracoval posledných 13 rokov. Rozhovor o jeho skúsenostiach a úspešných projektoch zvládnete za 13 minút.

Mobilný marketing ako ďalší “sexy” názov?

Google označil rok 2015 ako rok video reklamy a mobilného marketingu. Nie je divu, veď príjmy z reklám v klasickom vyhľadávaní na stolných počítačoch začali stagnovať a ďalšie možnosti expanzie a finančného rastu sú hlavne vo video reklame na YouTube a reklamách zobrazovaných na mobilných zariadeniach.

Ako pristúpiť k marketingu začínajúcej firmy?

Myslíte si, že kvalitný marketing stojí tisíce eur a môžu si ho dovoliť iba veľké firmy a korporácie? Nie vždy musí byť marketing drahý a náročný na realizáciu.

Hľadáte efektívny spôsob propagácie vašej firmy?

Ste podnikateľ a hľadáte efektívny spôsob propagácie vašej firmy a zviditeľnenia vášho podnikania?

Ako ľudia spoznávajú nové značky

Povedomie, znalosť a dôvera sú všetky základné prvky značky, ktorá úspešne predáva. Ako však dosiahneme povedomie zákazníkov o našej značke? Odpoveď spočíva v PR, dobrom zákazníckom servise a SEO.


Pravidlá efektívneho marketingu

Aby bol váš marketing efektívny je potrebné poznať (a dodržiavať) základné pravidlá marketingu:

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky