Lucia Stefansky

Mgr. Lucia Stefansky Performics

Senior account manažérka v spoločnosti Performics, online marketing stratég a spoluautorka knihy 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Marketingu sa venuje viac ako 12 rokov, v minulosti pôsobila ako segmentový manažér v spoločnostiach Telekom a O2. Je absolventkou medzinárodných vzťahov Univerzity Komenského a práva na Paneurópskej vysokej škole v Bratislave.


Digitálny marketing ako kľúčový prvok pre rast vášho biznisu

Možno ste sa aj vy zamýšľali pri tvorbe marketingovej stratégie nad tým, akú rolu by v nej mal zohrávať digitálny marketing. Aké sú jeho výhody? Dať mu prednosť pred tradičnými formami marketingu?

Rudolf Lukačka, Jana Hronská (Best Western): Najväčšia motivácia pre franchising bola konkurenčne sa odlíšiť

Fungovanie franchisingovej hotelovej siete Best Western z pohľadu Ruda Lukačku a jeho dcéry Jany Hronskej z bojnického hotelu Belassi.

Tomáš Török: Franchising naše podnikanie naštartoval natoľko, že pôvodne parciálny projekt sa premenil na samostatnú spoločnosť s viac ako 70 licenčnými partnermi

Spoločnosť EMPIRE Slovensko pozná už od roku 2004. Kým spočiatku sa inovatívnou metódou v rámci nej cudzie jazyky vyučovali iba v trojici miest – v Bratislave, Prahe a Košiciach – 12 rokov od jej založenia má vybudovanú sieť 70 licenčných partnerov na Slovensku i v Čechách.

Marian Paták (Directreal): Všetky rozhodnutia, ktoré robím, robím tak, aby sme sa približovali k nášmu cieľu

Directreal je najväčšia slovenská franchisingová sieť realitných kancelárií. Na trhu s realitami pôsobí už od roku 2007 a za tú dobu sa jej podarilo v rámci Slovenska otvoriť 33 kancelárií a osloviť tisícky klientov.

Richard Churý (RE/MAX): Najväčšie čaro na franchisingu je, že máte možnosť modelovať veci a tvoriť

O rozšírenie siete realitných kancelárií RE/MAX na Slovensku sa postaral Richard Churý – aké sú jeho skúsenosti a názory na franchisingové podnikanie?


Róbert Šarina (Deaf Kebab): Keď sme začínali, nemali sme ani na kávu

Deaf Kebab je jedinečným konceptom predaja rýchleho občerstvenia, ktorý dnes môžete nájsť vo viacerých mestách na Slovensku. Nejde však len o obyčajnú predajňu kebabu – túto obľúbenú pochúťku vám totiž pripraví nepočujúci personál.

Jozef Šétaffy (Pizza Mizza): Pri franchisingu ponúkate svoje podnikanie ako produkt

Príbeh franchisingovej siete Pizza Mizza, ktorá je dnes najväčšou sieťou svojho druhu na Slovensku s 10 prevádzkami u nás aj v susednom Česku.

Ako vybudovať franchisingovú sieť

Každý nový franchisor si musí uvedomiť, že franchising je nielen modelom expanzie na domácich a zahraničných trhoch, ale tiež aj spôsobom marketingu, ktorý je spojený s podnikateľskou činnosťou ako takou. Predtým, ako začnete s procesom budovania franchisingovej siete, potrebujete vedieť ako zostaviť funkčnú franchisingovú zmluvu s franchisantmi, ako vyberať a školiť vašich franchisantov a ako obchodovať nielen s výrobkami alebo službami, ktoré franchisant bude predávať, ale aj s franchisingovým konceptom samotným voči potenciálnym franchisantom. Prinášame prehľad praktických rád, ktoré by ste mali vedieť predtým, ako sa do budovania franchisingovej siete pustíte.


Videonávod na zápis konečného užívateľa výhod

Ako zvládnete zápis svojpomocne krok po kroku.

Zistiť viac
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky