Kristína Lišaníková

Kristína Lišaníková Business Factory

Expertka na reklamu na Facebooku. Vedie slovenskú pobočku marketingovej agentúry Business Factory, ktorá okrem oficiálnych partnerstiev s Google, patrí aj medzi hlavných oficiálnych partnerov Facebooku pre reklamné technológie v Európe.


Online a offline marketing: ako na efektívnu reklamu?

Spôsobov, ako propagovať firmu v online prostredí, je niekoľko. Podľa čoho si vybrať tú najvhodnejšiu a ako prepojiť online marketing s offline propagáciou?

See think do care model v marketingu: čo to je a ako ho využiť v praxi?

Model SEE-THINK-DO-CARE pomáha firmám zvoliť vhodnú komunikáciu, vytvoriť efektívnu kampaň a získať zákazníkov. O čo ide a ho začať využívať?

Najnovšie trendy vo Facebook kreatíve

Dobrá kreatíva, teda vizuál reklamy, je pri online marketingu jedným z kľúčových prvkov, ako zaujať zákazníka, odlíšiť značku, ale najmä zvýšiť tržby z online predaja. Ako na to?

Výber marketingovej agentúry: výhody Facebook certifikácie pre klienta

Správna voľba marketingovej agentúry sa klientovi môže vyplatiť v podobe dlhodobého zvýšenia tržieb. V čom spočívajú výhody agentúry, ktorá má certifikáciu Facebook Marketing Partner?

Efektívna reklama na Facebooku: zasiahnuť správne publikum pomôže dynamická kreatíva

Testovanie rôznych variantov reklám je dôležitý aspekt marketingu. Facebook na testovanie využíva tzv. Dynamic Creative Optimization alebo dynamickú kreatívu. Ako nástroj funguje a kedy sa ho oplatí využiť?


Reklama na TikToku

Sociálnu sieť TikTok čoraz viac používajú najmä mladšie generácie, ale aj influenceri. Vďaka čomu je TikTok obľúbený a aké reklamné príležitosti a formáty ponúka inzerentom?

Facebook Business Suite: novinka na správu sociálnych médií

Ak spravujete viacero business účtov na Facebooku či Instagrame, nová aplikácia Facebook Business Suite vám môže ušetriť čas. Čo novinka prináša podnikateľom?

Reklama na Facebooku v čase krízy: áno alebo nie?

Ako sa zmenilo správanie používateľov sociálnych sietí počas koronakrízy a aké príležitosti táto zmena priniesla podnikateľom? Ako pristupovať k online reklame v čase krízy?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky