Home office


Cezhraničný home office z pohľadu daní a odvodov

Práca zamestnancov v režime home-office zo zahraničia pre svojho slovenského zamestnávateľa so sebou prináša viaceré dopady a riziká. Na čo si dať pozor pri platení daní či odvodov?

Stravné a homeoffice zamestnanca

Má nárok na stravné aj zamestnanec, ktorý pracuje z domu a má tzv. homeoffice? Aké má zamestnávateľ v tomto smere povinnosti pri domáckej práci či telepráci?

Pracovné prostredie po pandémii: aké zmeny ho čakajú?

Pandémia ochorenia COVID-19 donútila firmy prijať rýchle zmeny zaužívaných spôsobov práce. Ktoré z nich pretrvajú a ako bude vyzerať naša práca a pracoviská?

Ako vnímajú zamestnanci prácu z domu a čo táto skúsenosť prinesie?

Firmy zo dňa na deň bez prípravy húfne zaviedli home office, ktorý trvá viac ako dva mesiace. Ako táto skúsenosť zmení využívanie kancelárií a požiadavky zamestnancov?

Ako ochrániť videokonferenciu cez službu Zoom

Viaceré svetové firmy zakázali používať Zoom na videokonferencie svojich zamestnancov. Čo robiť, ak sa videokonferencií cez Zoom nechcete vzdať, no zároveň chcete znížiť bezpečnostné riziká?


Video pohovor do zamestnania? Firmy sa rýchlo adaptovali na prácu z domu

Práca z domu, všade kde je to možné, pracovné pohovory len cez video alebo väčšina tréningov online by zneli ešte pred mesiacom ako sci-fi. Firmy sa museli v krátkom čase adaptovať na novú realitu karanténnych opatrení. Udržia tieto trendy aj po skončení koronakrízy?

Home-office: 5 odporúčaní pre zamestnávateľov pri práci z domu počas krízového režimu

Mnoho slovenských firiem bolo prinútených kvôli krízovej situácii prejsť so svojimi zamestnancami na home-office. Pre niektoré firmy práca na diaľku novinkou nie je, iné to skúšajú prvý krát.

Práca z domu (tzv. home office) – aké pre ňu platia pravidlá?

Aké pravidlá platia pre výkon práce z domu? Na čo by si mali zamestnávatelia dávať pozor?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky