Matej Janiga

Matej Janiga

Som študentom na Fakulte managementu Univerzity Komenského. Popri štúdiu pracujem ako Event manažér v študentskej neziskovke Digital Marketing Club, kde organizujem webináre a konferencie zamerané na oblasť digitálneho marketingu. Okrem toho už druhý rok stážujem v spoločnosti Dell na marketingovom oddelení v oblasti pricingu.


Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?

Záujem o social commerce rastie – ako predávať cez sociálne siete?

Vplyvom pandémie sa nákupné správanie zákazníkov výrazne zmenilo, nakupujúci sa presunuli do online priestoru. Ožil aj trend social commerce – ako ho využiť?

Ako zlepšiť lokálny marketing svojho podniku pomocou Google Maps?

Navigačné aplikácie sa okrem ich hlavnej funkcie, ktorou je pomoc s orientáciou, stali aj novým nástrojom pre lokálny marketing. Ako ho využiť?

Čo je neuromarketing a ako ho využiť v praxi?

Skúmanie ľudskej mysle prináša nové poznatky aj v oblasti marketingu. Ako môže neuromarketing pomôcť vytvoriť pútavý web či reklamu? Prečo je dôležité myslieť na správny výber fontu alebo farieb?

LinkedIn a jeho potenciál pre firmy: čo ponúka a v čom môže pomôcť?

LinkedIn sa od iných sociálnych sietí líši už na prvý pohľad. Veľký potenciál pritom skrýva aj pre firmy a podnikateľov. Ako ho správne uchopiť a využiť prínos, ktorý ponúka?


Virtuálny influencer ako nový trend v marketingu

Aj keď nie sú skutoční, sú obľúbenou súčasťou reklamných kampaní. V čom spočívajú výhody virtuálnych influencerov, ako s nimi spolupracovať a pre koho sú vhodným riešením?

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky