Skinny Pasta: Pšeničné cestoviny patria do minulosti

Kde sa bijú vaječné cestoviny s bezvaječnými, vyhráva africká tráva.

Myšlienku na výrobu cestovín Skinny Pasta odštartoval vlastný dopyt dvoch sestier z Calgary v Kanade. Sestry Gabriella a Margot Micaleffové, pôvodom z Malty, mali cestoviny vždy v obľube, ale s rastúcim trendom zdravého stravovanie nevedeli na trhu nájsť žiadne, ktoré by spĺňali ich požiadavky. Keďže sa už v potravinárskom priemysle pohybovali predtým, iba využili svoje kontakty a najali si šéfkuchára, ktorý im vytvoril celú receptúru. Neboli jediné, ktorým na trhu chýbal podobný produkt, a tak si Skinny Pasta rýchlo získali obľubu medzi vyznávačmi zdravého životného štýlu v Kanade, ale aj v USA.

Táto rodinná firma sa najprv volala Gabriella’s Kitchen. V roku 2009 začali sestry pracovať na zdravých cestovinách pod značkou Skinny Pasta. Od roku 2015 sa do popredia dostáva značka Gabriella’s Kitchen ako uctenie si pamiatky na Gabriellu, ktorá zomrela na rakovinu.

Margot Micaleffová a jej sestra nezačala Skinny Pasta bez predchádzajúcich skúseností s nulovým kapitálom ako to je bežné pre množstvo začínajúcich podnikateľov. Ešte v roku 2003 založila Margot investičnú skupinu Oliver Capital Partners, ktorá okrem iného vlastní kanadské práva pre sieť rýchleho občerstvenia Subway. Oliver Capital Partners investuje hlavne v potravinárskych firmách a v nehnuteľnostiach. Okrem tejto investičnej skupiny Margot založila Hollywood Foods v tom istom roku, ktoré sa špecializovalo na výrobu zdravých potravín. Táto spoločnosť neskôr prešla pod Gabriella’s Kitchen. Margot Micaleff sa tradične umiestňuje v rebríčku 100 najsilnejších žien v Kanade.

Vzhľadom na jej skúsenosti, naštartovanie Skinny Pasta nebol krok do neznáma. Sestry už viac ako 5 rokov pracovali na poli zdravých potravín. Motivácia pre vytvorenie zdravých cestovín je kombinácia zdravého stravovania a ich talianskeho pôvodu. Dievčatá sa nechceli vzdať konzumácie cestovín, ale rovnako boli presvedčené, že cestoviny môžu byť telu prospešnejšie ako tie, ktoré v tom období dokázali kúpiť na pultoch supermarketov.

Cestoviny Skinny Pasta obsahujú vysoký objem prírodného proteínu a majú nízky obsah kalórií. Neskôr bola ponuka Skinny Pasta rozšírená na cestoviny bez obsahu lepku. Cestoviny sa vyrábajú z rôznych druhov obilnín a tráv s exotickým pôvodom. V ponuke nájdete cestoviny z trávy s vysokým obsahom prírodného proteínu z Afriky a podobne. Ponuka bola rozšírená aj o predpripravené jedlá, ktoré stačí zohriať.

Cestoviny Skinny Pasta sa zameriavajú na zákazníkov vyznávajúcich zdravý životný štýl. Podporujú športovcov a celebrity propagujúce zdravé stravovanie. V ponuke boli aj na afterpárty po udeľovaní Oscarov v tomto roku. Tieto cestoviny sa predávajú na pultoch viac ako 700 predajní po celej Kanade a v rovnakom počte prevádzok v USA, kde Skinny Pasta rozšírilo svoje podnikanie len pred nedávnom. V roku 2015 získalo Skinny Pasta veľkú investíciu vo výške 2 milióny dolárov na ďalší rozvoj spoločnosti. Kľúčovým trhom naďalej ostáva Ontario a Quebec v Kanade a americké Los Angeles, ktoré rýchlo prijíma inovatívne produkty a žije v ňom množstvo ľudí, ktorí si potrpia na zdravý životný štýl a zovňajšok.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Biznis zameraný na deti – 5 úspešných nápadov zo zahraničia

Podnikať sa dá v rôznych oblastiach, avšak biznis cielený na deti asi nikdy nevymizne. Produkty sa totiž nemenia, len inovujú. Sladkosti bez cukru, knižky na mieru alebo bláznivé ponožky. Aj to sú biznis nápady, ktoré dokázali vo svete zarobiť milióny.

Zo školských lavíc priamo k biznisu. Veľtrh podnikateľských talentov ukázal nádejných biznismenov

Počítačová myš dobíjaná solárnym panelom, prístroj pomáhajúci zbaviť sa račkovania či špeciálne viazanie na lyže pri cestovaní. Nápady slovenských študentov môžu plnohodnotne konkurovať biznisom skúsených podnikateľov.

Subscription boxes: dobré „schránkové“ podnikanie

Tak, ako sa dá predplatiť časopis, tak sa dá predplatiť aj akýkoľvek iný druh tovaru. Takzvané „subscription boxes“ sa objavili na trhu, aby nám priniesli to, po čom pištia naše srdcia. Pravidelne každý mesiac a priamo až do našich schránok. Káva, kozmetika či knihy. Stačí si vybrať...

Bezkonkurenčné biznis nápady zo školských lavíc

Štyridsaťsedem firiem študentov stredných škôl z celého Slovenska predstavilo svoje ambiciózne podnikateľské plány na 23. ročníku súťaže JA Veľtrh podnikateľských talentov v bratislavskom Avione. Tu je výber tých najoriginálnejších so šancou preraziť.