Poznáte offline Outlook pre deti Easy Daysies? Je magnetický a milujú ho deti aj rodičia

Nechajte svoje deti, nech si svoj deň naplánujú samy. Pomôže im magnetický kalendár s dennou rutinou.

Easy Daysies je súbor kartičiek, ktoré vizualizujú bežné denné činnosti. Dieťa ich prilepí na magnetickú tabuľu, vyskladá si tak a naplánuje činnosti na celý deň. Tento produkt pomáha deťom s organizáciou ich času a povinností v rámci domácnosti. Magnetický rozvrh obsahuje kartičky s domácimi úlohami, umývaním zubov či ustlaním si postele. Tento podnikateľský nápad priniesol zakladateľke Easy Daysies Elaine Tan Comeau v roku 2014 celonárodné ocenenie top podnikateľka -mama v Kanade.

Ak dieťa nepočúva, chyba je v štýle zvolenej komunikácie

Podľa Easy Daysies sa iba 20 % detí najlepšie učí na základe počutých vnemov. Majoritná väčšina detí sa učí pomocou vizuálneho vnemu alebo odžitej skúsenosti. Easy Daysies chce preto uľahčovať život deťom aj ich rodičom. Deti na tabuli vidia, aká činnosť nasleduje, vďaka čomu dochádza k zníženiu stresu z prechodu z jednej aktivity do druhej. Produkt je určený pre deti staršie ako tri roky a má za úlohu viesť deti k nezávislosti a k efektívnej organizácii času a denných aktivít.

Korene nápadu Easy Daysies siahajú do zamestnania Elaine. Na základnej škole ako učiteľka pripravovala rozvrhy pre deti úplne bežne. Deti sa podľa nich vedeli jednoducho orientovať. Otázkou ostalo, či takýto model môže fungovať aj mimo školy a deti si naň zvyknú napríklad aj doma. Elaine investovala do rozvoja svojho podnikania 1 400 kanadských dolárov z vlastných zdrojov. Druhý rok podnikania priniesol celkové tržby v hodnote 25 000 kanadských dolárov a spoluprácu s 67 obchodmi v Kanade. Hlavná časť príjmov prichádza zo sprostredkovaného predaja. Priamy predaj cez webstránku je podstatne nižší.

Počiatočná investícia predstavovala predovšetkým čas. Prvá webstránka bola veľmi jednoduchá, vyrobená vo vlastnej réžii. Marketing bol vykrytý hlavne ústnym podaním a odporúčaniami. Nápad pre magnetický kalendár s dennou rutinou pre deti bol natoľko zaujímavý, že napriek nulovej investícii do marketingu povedomie o značke narástlo.

Článok pokračuje pod reklamou

Tento offline Outlook pre deti sa predáva za základnú cenu 13 kanadských dolárov. Ponúka viacero variantov, pričom cena produktu rastie spolu s počtom pridaných tabuliek s aktivitami. Vzhľadom na použitý materiál ide o produkt s vyššou maržou, čo je veľmi zaujímavé pre investorov. V treťom roku podnikania do Easy Daysies vstúpili dvaja investori výmenou za 30% spoločnosti.

Zlomovým bodom pre nárast predaja bolo, keď si Easy Daysies všimol Parents Magazine, ktorý ich zaradil do rubriky “Back to School Must Have”. Elaine stále vybavovala všetky objednávky z kuchyne svojho domu a po prvýkrát pocítila zvýšenie dopytu v krátkom období. Podobné scenáre sa opakovali po každom výstupe v TV a iných médiách. Dnes je výroba Easy Daysies presťahovaná do Číny. O distribúciu sa starajú zamestnanci a Elaine sa venuje hlavne rozvíjaniu vzťahov s predajcami Easy Daysies. Okrem Easy Daysies má svoj vlastný podcast s názvom Elaine’s Kitchen Table, v ktorom motivuje ostatné mamičky k podnikaniu.

V tomto roku Easy Daysies expanduje do Portugalska, Austrálie a Írska. Okrem rozširovania biznisu za hranice Severnej Ameriky Elaine píše knihu o tom, ako byť podnikateľka a matka v jednej osobe.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Subscription boxes: dobré „schránkové“ podnikanie

Tak, ako sa dá predplatiť časopis, tak sa dá predplatiť aj akýkoľvek iný druh tovaru. Takzvané „subscription boxes“ sa objavili na trhu, aby nám priniesli to, po čom pištia naše srdcia. Pravidelne každý mesiac a priamo až do našich schránok. Káva, kozmetika či knihy. Stačí si vybrať...

Bezkonkurenčné biznis nápady zo školských lavíc

Štyridsaťsedem firiem študentov stredných škôl z celého Slovenska predstavilo svoje ambiciózne podnikateľské plány na 23. ročníku súťaže JA Veľtrh podnikateľských talentov v bratislavskom Avione. Tu je výber tých najoriginálnejších so šancou preraziť.

SPECTER TAPE - revolučná inovácia, ktorá zmení svetový hokej

Sú inovatívni, skúsení a neustále hľadajú spôsoby, ako sa zdokonaliť. Dva roky vyvíjali revolučný typ hokejovej pásky, ktorá z hráčov urobí lepších hokejistov. Novodobé riešenie v podobe špeciálnej nálepky testujú profesionálni hráči z NHL a tvárou značky SPECTER TAPE je Zdeno Chára.

Ručne vylisoval tisíce jabĺk, kým pochopil, že výroba poctivého cideru si vyžaduje opateru ako u malého dieťaťa

Richard Domaniža sa výrobe domáceho poctivého cideru venuje už viac ako štyri roky. Za ten čas sa jeho hobby zmenilo na trvalý biznis a od konca leta minulého roka 2016 predáva pod značkou Kastler. Začínal doma v garáži s ručným lisom na jablká a dnes vyrába na po domácky zhotovených prístrojoch tie najkvalitnejšie slovenské cidery bez cukru a umelých prísad.