Mobilný marketing - dynamický marketingový nástroj súčasnosti

S Pavlom Magicom - freelancerom v oblasti marketingu sa dnes prenesieme do sveta mobilného marketingu prostredníctvom videoprezentácie, ktorú Vám dnes ponúkame.

Obsahom tejto videoprezentácie je mobilný marketing, ktorý sa rýchlo rozvíja vďaka mobilným telefónom, smartfónom a tabletom. Jednou z najväčších výhod tohto druhu marketingu je skutočnosť, že je v kontakte s klientmi a používateľmi tohto druhu marketingu v súčasnom okamihu a nie je viazaný na konkrétne miesto. Súčasne Vás Pavol Magic vo videoprezentácii oboznámi so stavom mobilného marketingu na Slovensku a či sa vôbec oplatí zaoberať sa mobilným marketingom práve u nás. Dozviete sa tiež, čo sa pod pojmom mobilný marketing rozumie, aké technológie sa dajú využiť pre tento druh marketingu a ďalšie užitočné tipy pre túto oblasť marketingu. V prípade, že sa chcete dozvedieť viac, pozrite si celú videoprezentáciu.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Tvorte kvalitný obsah a váš biznis sa vám poďakuje

Doba sa posúva veľmi rýchlo dopredu a aj marketing sa presunul z offline priestoru do vôd internetu. Latka sa neustále zvyšuje a dnes už nestačí iba „byť“ online.

Ako tvorba obsahu nahradí prieskum trhu

Či už rozbiehate novú firmu alebo nový projekt, potrebujete si urobiť prieskum trhu. Na tieto účely môže poslúžiť aj natívny obsah. Ukážeme vám ako.

O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?