Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

Viac než 3000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.

Minulý rok sa do kampane zapojilo takmer 2400 podnikateľov, tento rok pribudlo viac než 600. Súčasný ročník bol výnimočný zvýšeným záujmom podnikateľov naprieč celým Slovenskom. Narástol samozrejme aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Navštívili tak svoje obľúbené, ale aj nové prevádzky a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.

„Myšlienkou Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a podporiť ľudí v ich každodenných výzvach. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí. Naše výsledky však v ničom nezaostávajú a opäť prekonali naše očakávania,“ hodnotí riaditeľ predajne METRO v Nitre Igor Losman.

Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa súkromného podnikania a zverejniť tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 8. októbra využiť. Všetky ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, takže podniky dostali možnosť prilákať aj nových zákazníkov.

Darček pre ľudí si pripravil Peter Terneny, majiteľ siete reštaurácií v Bratislave. „Tento rok sme Deň súkromného podnikania oslávili dezertom Panna Cotta v hodnote jedného eura, ktorý bol zadarmo súčasťou každého obedového menu. Dezert k obedovému menu dostali zákazníci na každej našej prevádzke,“ dodáva Terneny.

Deň súkromného podnikania sa aj tento rok konal v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde odborníci diskutovali o úlohe inovácií v podnikaní.

„Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace podujatia mali veľmi pozitívne ohlasy. Som rád, že môžeme podnikateľov podporiť aj takouto formou a verím, že v budúcom roku sa budeme tešiť ešte väčšiemu počtu zapojených,“ dodáva Losman.    

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Dve tretiny malých firiem vydržia bez prijatia opatrení najviac mesiac

30 % podnikateľov hovorí, že zatvorili prevádzku a prišli o jediný zdroj príjmov, 59 % hovorí, že mzdy a faktúry zvládnu platiť v splatnosti najviac mesiac a 37 % firiem hovorí, že už dnes vedia, že budú musieť prepúšťať alebo skracovať úväzky. Tieto zistenia vyplývajú z prieskumu Združenia mladých podnikateľov Slovenska.

Príspevok na podporu udržania pracovných miest v roku 2020

Príspevok pre zamestnávateľa, ktorý má zabrániť prepúšťaniu zamestnancov, by mal mať kvôli situácii s koronavírusom široké využitie. Aké sú podmienky a výška tohto príspevku?

Náhrada škôd spôsobených koronavírusom (COVID-19) a karanténnymi opatreniami – Česko a Slovensko

Aké možnosti náhrady škody a kompenzácie finančných strát v dôsledku karanténnych opatrení kvôli koronavírusu majú podnikatelia na Slovensku a v Česku?

Ekonomický balíček proti koronavírusu: 13 opatrení, ktoré plánuje vláda

Odložené splátky úverov, odpustenie odvodov, rýchlejšie odpočty daňových strát či zmena v podmienkach OČR. Minister hospodárstva navrhol prvú sériu protikrízových ekonomických opatrení, ktoré majú pomôcť živnostníkom a zamestnávateľom.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky