Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

Viac než 3000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.

Minulý rok sa do kampane zapojilo takmer 2400 podnikateľov, tento rok pribudlo viac než 600. Súčasný ročník bol výnimočný zvýšeným záujmom podnikateľov naprieč celým Slovenskom. Narástol samozrejme aj počet zákazníkov, ktorí si tento sviatok všimli. Navštívili tak svoje obľúbené, ale aj nové prevádzky a využili špeciálne ponuky, ktoré si pre nich podnikatelia pripravili.

„Myšlienkou Dňa súkromného podnikania je osláviť podnikanie a podporiť ľudí v ich každodenných výzvach. Okrem Slovenska sa oslavuje vo všetkých krajinách, kde METRO pôsobí. Naše výsledky však v ničom nezaostávajú a opäť prekonali naše očakávania,“ hodnotí riaditeľ predajne METRO v Nitre Igor Losman.

Podnikatelia sa v rámci osláv mohli zaregistrovať na stránke Dňa súkromného podnikania a zverejniť tam špeciálnu ponuku, ktorú mohli zákazníci práve 8. októbra využiť. Všetky ponuky sa zobrazili na prehľadnej mape, takže podniky dostali možnosť prilákať aj nových zákazníkov.

Darček pre ľudí si pripravil Peter Terneny, majiteľ siete reštaurácií v Bratislave. „Tento rok sme Deň súkromného podnikania oslávili dezertom Panna Cotta v hodnote jedného eura, ktorý bol zadarmo súčasťou každého obedového menu. Dezert k obedovému menu dostali zákazníci na každej našej prevádzke,“ dodáva Terneny.

Deň súkromného podnikania sa aj tento rok konal v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Spolu zorganizovali aj niekoľko sprievodných aktivít, zameraných na vzdelávanie podnikateľov. Krátko pred Dňom súkromného podnikania sa v Bratislave konala napríklad Podnikateľská fiesta, kde odborníci diskutovali o úlohe inovácií v podnikaní.

„Deň súkromného podnikania, ale aj ostatné súvisiace podujatia mali veľmi pozitívne ohlasy. Som rád, že môžeme podnikateľov podporiť aj takouto formou a verím, že v budúcom roku sa budeme tešiť ešte väčšiemu počtu zapojených,“ dodáva Losman.    

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako začať podnikať: recept Jara Zacka z reklamnej agentúry TRIAD

Ako si „uvariť“ firmu radil na štvrtom ročníku Podnikateľskej fiesty spoluzakladateľ Agentúry roka 2018 - TRIAD Advertising.

Dotácie na elektromobily a iné automobily s alternatívnym pohonom 2019

Od 1. novembra 2019 budú môcť občania aj podnikatelia získať pomerne vysokú dotáciu na kúpu nového motorového vozidla s pohonom na alternatívne palivo.

Standup komik Szatmary zvažuje kariéru podnikateľa - presvedčte sa, ako mu to ide

Známy stand-up komik Michael Szatmary je súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania (DSP), ktorý sa tento rok koná 8. októbra.

Pridajte sa ku stovkám podnikateľov a oslávte Deň súkromného podnikania aj tento rok

Takmer 400 podnikateľov sa už prihlásilo a ďalší rýchlo pribúdajú. Taká je súčasná bilancia Dňa súkromného podnikania, ktorý sa uskutoční 8. októbra 2019, na celom Slovensku. Spoločnosť METRO tak prostredníctvom iniciatívy každý rok prináša zákazníkom unikátne prekvapenia a podnikateľom nových klientov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky