V Bratislave sa predstavilo 26 franchisingových konceptov

V dňoch 30. až 31. októbra sa v Bratislave uskutočnila po prvý raz výstava pre podnikanie a franchising, ktorá priniesla 26 franchisingových konceptov a vzdelávanie v obore v rámci sprievodného programu Škola franchisingu.

Výstavu po dobu dvoch dní navštívilo celkom 423 návštevníkov, ktorí prejavili záujem o vzdelávanie a informácie v obore franchisingu. Podľa ankety, ktorú organizátori uskutočnili v rámci výstavy, 68% zúčastnených uvažuje o kúpe franchisingovej licencie a zhruba 89% respondentov uviedlo, že výstavu navštívilo z dôvodu oboznámia sa s novinkami a možnosťami, ktoré franchising prináša. Ďalším dôvodom boli osobné stretnutia s jednotlivými franchisingovými firmami. (Zdroj: Anketa návštevníkov registrovaných na výstavu, 2013)

Hlavným partnerom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia, ktorá prostredníctvom svojho prezidenta Jozefa Šétaffyho ocenila realizáciu takejto akcie v Bratislave. „Každá aktivita, ktorá podporuje podnikanie a franchising je vítaná“, uviedol Šétaffy. „ Realizujú sa na nej nielen obchodné spolupráce ale aj partnerské vzťahy medzi subjektami, ktoré pracujú pre rozvoj franchisingového podnikania. Ako dobrým príkladom môže slúžiť plánovaná užšia spolupráca medzi slovenskou a českou franchisingovou asociáciou, o ktorej sme práve počas výstavy hovorili s českým prezidentom ČAF Jánom Gondom“, dodáva Šétaffy. Organizátor výstavy verí, že obidve akcie v Prahe aj Bratislave budú rásť a prinášať potrebnú osvetu franchisingu. Umožnia stretávanie medzi franchisormi, franchisantami, poskytovateľmi konceptov a záujemcami o franšízové licencie. Pozitívne sú tiež aj ďalšie efekty, ktoré majú spoločenský a vzdelávací rozmer.

„Koncepcia výstav konaných v Prahe a Bratislave sa ukazuje ako životaschopná, prináša nielen efekty pre zúčastnené subjekty, ale tiež vytvára možnosti dopredu informovať, vzdelávať a dozvedieť sa autentické informácie v osobných rozhovoroch so zástupcami franchisingových konceptov",spoluorganizátorka výstavy Monika Hrubalová.

Zdroj: SFA

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Znakovanie si zamilovala, dnes vedie franšízu Baby Signs® na Slovensku

Anna Beňadiková počas materskej zistila, že so svojím dieťaťom môže komunikovať skôr ako začne rozprávať, a to použitím jednoduchých gest. Metódu znakovania si obľúbila natoľko, že vedie slovenskú pobočku americkej značky Baby Signs®. Ako sa projektová manažérka v oblasti IT dostala k vedeniu kurzov pre deti a ich rodičov?

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.

Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky