Čo viete o tvorbe cien? Otestujte sa...

Prinášame Vám test, ktorý preverí Vaše znalosti z oblasti tvorby cien. Cena je určujúcim faktorom pre tvorbu firemného zisku, jednopercentné navýšenie ceny totiž často znamená aj viac ako 10% navýšenie zisku firmy. Napriek tomu mnohé firmy nevedia, ako stanoviť optimálnu cenu. Často krát cenu preženú, čím sa oberajú o zákazníkov, resp. cenu podhodnotia, čím sa oberajú o vlastný zisk. Samostatnou kapitolou sú v tomto kontexte zľavy, zľavové portály a podobne. Tak čo, ste pripravení otestovať vlastné schopnosti?

Test pozostáva z 20 otázok, pričom nie vždy je správna len jedna odpoveď. Zvládnete ho za približne 10 minút.

Poteší nás, ak budete test zdieľať prostredníctvom facebooku. V závislosti od odozvy pre Vás pripravíme aj ďalšie testy:-)

Absolvovať test o cenotvorbe

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


See think do care model v marketingu: čo to je a ako ho využiť v praxi?

Model SEE-THINK-DO-CARE pomáha firmám zvoliť vhodnú komunikáciu, vytvoriť efektívnu kampaň a získať zákazníkov. O čo ide a ho začať využívať?

Reklama orientovaná na deti

Čo je reklama zameraná na deti a aké podmienky musí spĺňať? Ktoré reklamy sa nesmú orientovať na maloletých?

Deti v reklame

Čo treba dodržať pri reklame, v ktorej účinkujú deti? Môžu sa samé hrať na ulici, sedieť nepripútané v aute alebo propagovať bankové produkty? Súhrn zákonných pravidiel.

Marketing vo filmovom priemysle: spôsob propagácie sa prispôsobuje aj divákom

Vylepiť plagát o premietaní filmu v kine už v súčasnosti nestačí. Ako v iných odvetviach, aj v tom filmovom sa treba prispôsobiť trendom. Čím sa snažia tvorcovia divákov zaujať a vyniknúť medzi konkurenciou?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky