Influenceri

Využitie influencerov v podnikaní sa považuje za moderný marketingový nástroj, ktorý si dokáže získať najmä mladú a strednú generáciu. Ako dokáže využitie influencera pomôcť vašej značke a aké podmienky by mal spĺňať? Podľa čoho hľadať influencera a na akú dobu sa s ním oplatí uzatvárať spoluprácu?

Zápis do RPVS: povinnosť poskytovateľov audiovizuálnej mediálnej služby

Ako postupovať, na koho sa obrátiť a s akými nákladmi počítať pri zápise do registra partnerov verejného sektora, ak ide o poskytovateľa audiovizuálnej mediálnej služby?

Mediálny zákon a zákon o publikáciách: aké povinnosti majú firmy?

Aj podnikatelia sú súčasťou mediálneho sveta. Aké povinnosti majú, ak píšu blog na svoju stránku, vydávajú podcasty alebo natáčajú videá na sociálne siete?

Nový mediálny zákon: aké povinnosti z neho vyplývajú podnikateľom?

Kto je poskytovateľom audiovizuálnej mediálnej služby? Kedy žiadať o udelenie autorizácie na jej poskytovanie? Kedy stačí podať oznámenie? Postup aj príklady situácií.

Influencer marketing v praxi: na čo myslieť?

Vplyv influencerov ešte stále stúpa. Na čo by mali firmy dbať pri spolupráci so známymi tvárami?

Virtuálny influencer ako nový trend v marketingu

Aj keď nie sú skutoční, sú obľúbenou súčasťou reklamných kampaní. V čom spočívajú výhody virtuálnych influencerov, ako s nimi spolupracovať a pre koho sú vhodným riešením?


Reklama na TikToku

Sociálnu sieť TikTok čoraz viac používajú najmä mladšie generácie, ale aj influenceri. Vďaka čomu je TikTok obľúbený a aké reklamné príležitosti a formáty ponúka inzerentom?

Ako influenceri prezentujú produkty a služby?

Ak už máte vybratého influencera, je čas sa rozhodnúť, ako chcete produkt alebo službu cez neho prezentovať. Aké formy promovania sa využívajú najčastejšie?

Kto je influencer a ako môže pomôcť vašej značke alebo produktu?

Výber influencera môže pre váš biznis znamenať raketový rast, ale aj prepad a zbytočne minuté prostriedky. Ako nájsť toho správneho?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky