Príďte diskutovať so Sajfom a ďalšími, ako uspieť v biznise

Podnikateľov čaká nálož informácií o tom, ako nájsť zamestnancov, prečo sa zero waste oplatí a čo je nové v online biznise.

Najprv moderoval v rádiu, potom zahviezdil v televízii a v súčasnosti je populárnou značkou na sociálnych sieťach. Matej „Sajfa“ Cifra pravidelne točí videá, ktoré odoberá takmer 160-tisíc ľudí.

„Najväčšia výzva bola začať a vytrvať. Žijem s videami každý jeden deň už skoro dva roky. Niekedy to nie je jednoduché, ale baví ma to,“ vraví Sajfa.

O budovaní svojej značky porozpráva aj na podujatí Podnikateľská fiesta, ktoré sa uskutoční 3. októbra 2018 od 13:00 hodiny v sídle Slovak Business Agency v Bratislave. Sajfa bude mať úvodnú prednášku a event bude aj moderovať.

Súčasťou fiesty budú dva panely, na ktorých budú odborníci a podnikatelia diskutovať o výzvach v biznise. Vstup je bezplatný.

Prvý panel bude zameraný na to, ako nájsť zamestnancov, či pomôže najímanie cudzincov a ako zmenilo trh práce zverejňovanie platov. O skúsenosti sa podelí marketingový manažér Profesia.sk Martin Menšík, leadership konzultantka Vladimíra Neuschlová, šéf marketingovej firmy Visibility Juraj Sasko či riaditeľ Pekárne Paciga Ján Paciga.

Druhý panel ukáže, ako sa dá v biznise využiť filozofia zero waste a prilákať zákazníkov. V tomto paneli vystúpia majitelia zero waste pekárne a obchodu U Dobrožrúta Dada a Matúš, hovorca METRO Martin Krajčovič, Karin Šandorová z občianskeho združenia Cultura a autorka blogu Do poslednej omrvinky Lucia Grigová. Počas prestávok bude podľa princípov zero waste variť Lucia Grigová a šéfkuchár METRO Vojto Artz.

Podnikateľskú fiestu organizuje Slovak Business Agency (SBA) spolu s AMI Communications Slovakia, a v spolupráci so Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a spoločnosťou METRO. Program nájdete TU. Zároveň si tam môžete rezervovať miesto, keďže kapacita je obmedzená. Diskusie si môžete pozrieť aj online na FB METRO SK.

„Je skvelé, že popri kampani Deň súkromného podnikania vznikajú aj eventy, ktoré podporujú podnikateľov. U nás v METRO sa veľmi intenzívne venujeme téme zero waste, a preto sme radi, že môžeme zdieľať naše skúsenosti a inšpirovať ľudí. Pre viacerých podnikateľov nielen v gastro biznise môže totiž zero waste predstavovať zaujímavú biznis príležitosť,“ vraví hovorca METRO Martin Krajčovič, ktorý bude jedným zo spíkrov podujatia.

Okrem Podnikateľskej fiesty v Bratislave môžu záujemcovia navštíviť aj vzdelávacie podujatia vo Zvolene, Žiline a Košiciach. „Prípravou týchto aktivít sme chceli myšlienku oslavy súkromného podnikania preniesť aj do ostatných regiónov Slovenska a zároveň podporiť podnikateľov v ich náročnej práci. Podujatia predstavujú pre podnikateľov príležitosť, kde môžu získať praktické know-how a budúce kontakty pre svoju podnikateľskú kariéru,“ dodáva Marián Letovanec, riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Slováci patria k technologickej špičke, môžu byť ešte lepší

Na konferencii Metro ON Line 2019 odborníci prezradia, ako dokážeme svoje technologické možnosti rozšíriť a posunúť - predovšetkým otvorenosťou a spoluprácou.

Expert na e-shopy Ivan Cingel: Jednokrokový nákupný proces je najefektívnejšie riešenie

Počet ľudí, ktorí nakupujú online, sa každým rokom zvyšuje. Rastie preto aj dopyt na čo najjednoduchšie proklientské e-shopy s príjemným nákupným prostredím. Čo by na e-shope nemalo chýbať a aké sú trendy budúcnosti nám priblížil Ivan Cingel z firmy CREATIVE sites.

Slovák absolvoval prestížny podnikateľský kurz MIT Bootcamp. Nebojte sa chýb a zlyhania, odkazuje

Má len 23 rokov, no už stihol založiť vlastnú firmu, absolvovať jeden z najprestížnejších podnikateľských programov na Massachusetts Institute of Technology a dostať sa na Harvard University.

Poznáme top 7 tém tohtoročnej e-shop konferencie CREATIVE summit & EXPO

Od objednávky k objednávke či od produktu k zákazníkovi. Aj tak by sme mohli charakterizovať bežný deň majiteľov e-shopov. Chod internetového obchodu si vyžaduje veľa času a energie a na sledovanie trendov či noviniek z tejto sféry tak nezostáva veľa času. Ako to dobehnúť?