Podnikateľské minimum v troch hodinách videoprezentácií

Podnikateľské minimum v troch hodinách videoprezentácií

Portál podnikajte.sk pre Vás pripravil stručné podnikateľské minimum (séria on-line webinárov) a to formou videoprezentácií obsahujúcich informácie o štarte biznisu. Za takmer 3 hodiny sa pútavou formou dozviete kľúčové témy, ktorých znalosť Vám uľahčí štart Vášho podnikania. Podnikateľské minimum je rozdelené do šiestich blokov: Predpoklady na úspech v podnikaní, Štart podnikania, Podnikateľský plán a financovanie podnikania, Riadenie podniku, Účtovníctvo a dane. Toto sú témy vzdelávacích webinárov pre tých z vás, ktorí začínajú podnikať.

Každý z uvedených blokov sa skladá zo série videoprezentácií. Úvod podnikateľského minima obsahuje videoprezentáciu Ako vytvoriť úspešné podnikanie, ktorá je akýmsi vodítkom na ceste úspešného podnikania. Obsahom prezentácie je definovanie úspešného podnikania, vzťahu podniku a podnikateľa, ale aj rozoberanie prístupov k vytvoreniu úspešného podnikania. Štruktúra jednotlivých blokov týchto krátkych videokruzov podnikateľského minima je nasledovná

Kľúčové predpoklady na úspech v podnikaní:

Štart podnikania:

Podnikateľský plán a financovanie podnikania:

Riadenie podniku:

Dane a účtovníctvo:

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Zavádzajúca ponuka na registráciu domény chce z podnikateľov vytiahnuť peniaze

Špekulanti sa snažia využiť nevedomosť podnikateľov aj pri registrácii domén pre webstránky. Poplašnou správou chcú od firiem vymámiť stovky eur.

Používanie cookies v súlade s GDPR

Pojem cookies sa pri používaní internetu stal úplne bežným. Čo sú cookies a kedy sa podľa GDPR považujú za osobný údaj? V ktorých prípadoch je na ich použitie potrebný súhlas?

8 najčastejších mýtov, ktoré sprevádzajú tvorbu web stránok

Tvorba web stránky je náročným a komplexným procesom, ktorý si vyžaduje nielen dostatočné množstvo času, ale predovšetkým profesionálny prístup, dostatočné vedomosti a nevyhnutnú prax. Napriek tomu, že osveta o tejto oblasti sa šíri čoraz viac, množstvo tvorcov webov by vám vedelo stále rozprávať o bizarných či nesplniteľných požiadavkách, s ktorými sa denne stretávajú. Aj táto oblasť je totižto poprepletaná množstvom mýtov, ktoré nemajú s realitou nič spoločné.

Ako zistiť majiteľa domény?

S podnikaním sa neodmysliteľne spájajú aj mnohé reklamné či marketingové aktivity. Tým najzákladnejším prvkom, ktorý by nemal chýbať žiadnej firme, je webová stránka.