Jednoduché tipy, ktoré okamžite zvýšia produktivitu celej firmy

Jednoduché tipy, ktoré okamžite zvýšia produktivitu celej firmy

Vzdelávajte a informujte svojich potenciálnych zákazníkov prostredníctvom praktických článkov a PR správ na podnikajte.sk - najväčšom špecializovanom podnikateľskom portáli v SR. Prečítajte si bližšie informácie o podmienkach textovej inzercie u nás.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Existuje mnoho tipov či odporúčaní, ako zlepšiť svoj time manažment. Čo však robiť, ak ide o produktivitu celej firmy? Aj napriek tomu, že vy aj vaši zamestnanci ste v samostatnej práci efektívny, ako tím môžete strácať kopec času. Pozrite si 3 overené tipy, ktoré okamžite zvýšia efektivitu vašej firmy.

1. Zjednodušte si prístup k informáciám

Poznáte to. Zákazníci, objednávky, financie, úlohy... Neustále sa vyvíjajú. Aby ste vo firme mohli pracovať efektívne, potrebujete mať o určitých veciach prehľad. Ak si ho udržiavate len vďaka lístočkom, osobnému diáru, kalendáru, excel tabuľkám či pomocou neustáleho pýtania sa kolegov, spozornite. Existuje spôsob, ako ušetriť niekoľko hodín týždenne.

Riešením je spoločný zdroj informácií. Najlepšie, prístupný online. Dnes existuje mnoho online nástrojov, ktoré vám umožnia všetky informácie o projektoch a zákazníkoch prehľadne zdieľať. Sú jednoduché na používanie a efektívne aj po finančnej stránke. Vďaka takémuto nástroju zavediete do firmy “systém fungovania”, ktorý so sebou prináša množstvo ďalších výhod.

2. Povedzte jasne, kto, čo a kedy má spraviť

Ďalší spôsob, ako ušetriť niekoľko hodín práce, je pravidelne svoje aktivity plánovať. Sadnite si a venujte 30 minút tomu, kto, čo a kedy má spraviť. Či už na najbližší týždeň alebo dva. Jasná zodpovednosť a plán priorít je prvým krokom k efektívnosti a k úspešnému dokončeniu úloh. Ak totiž úlohám chýba termín, zodpovedná osoba či zadanie, nečudujte sa, že upadnú do zabudnutia. S plánom si zároveň udržíte prehľad nad tým, čo sa má spraviť a čo bolo naozaj spravené.

Ukočírovať organizáciu úloh, najmä ak vás je vo firme viac, nie je jednoduchou záležitosťou. Aj v tomto smere si viete pomôcť modernou technológiou, ktorá veľa vecí spraví za vás. Ak chcete mať vo firme naozaj prehľad o tom, čo sa deje, odporúčam vám skúsiť online nástroj na správu úloh.

Ilustratívne obrázky prostredia na správu úloh, zákaziek a zákazníkov systému Flowii.com

 

3. Zaveďte si do pracovného dňa „nevyrušovací čas“

Hoci aktívna komunikácia v pracovnom tíme môže urýchliť riešenie mnohých situácií, dajte si pozor, aby jej nebolo priveľa. Každá otázka predsa znamená vyrušenie. Overenou technikou, ktorá neobmedzuje tímovú prácu a zároveň umožní každému sústrediť sa na svoje úlohy je tzv. „nevyrušovací čas.“ Napríklad od 09:00 do 11:00. Žiadne reakcie na nové emaily, žiadne otázky na kolegov... Na to je priestor neskôr. Dve hodinky koncentrácie na vaše priority a uvidíte, ako spokojnejší budete so svojím pracovným dňom.

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

PR článok

Vzdelávajte a informujte svojich potenciálnych zákazníkov prostredníctvom praktických článkov a PR správ na podnikajte.sk - najväčšom špecializovanom podnikateľskom portáli v SR. Prečítajte si bližšie informácie o podmienkach textovej inzercie u nás.


Stres na pracovisku. Ako s ním bojovať?

Stres na pracovisku môže významne ovplyvniť produktivitu a v konečnom dôsledku celý tím. So správnym prístupom však firmy môžu stres riadiť a vytvárať pre zamestnancov lepšie pracovné prostredie.

Osobné hodnoty – na čom ľuďom skutočne záleží?

Snažiť sa lepšie pochopiť správanie zákazníka, je základom marketingu. Vycítiť, čo motivuje zamestnanca k lepším výkonom, je jedným z najdôležitejších prvkov líderšipu. Človek, ktorý nepozná sám seba, ale ťažko porozumie konaniu iných. Čo osobné hodnoty sú, ako ich identifikovať, a čo by sme sa pomocou nich mohli o sebe alebo iných ľuďoch dozvedieť, si rozoberieme v tomto článku.

5 zásad efektívnej spätnej väzby

Dostali ste už niekedy spätnú väzbu, ktorú ste si zobrali k srdcu a boli ochotní ju prijať? Pokiaľ sa tak stalo, pravdepodobne bolo dodržaných 5 zásad, ktoré ovplyvňujú či a ako prijmeme spätnú väzbu. Zistite, či tieto zásady dodržujete, keď dávate spätnú väzbu vy. Ich účinok vás môže prekvapiť.

Ako dávať spätnú väzbu (feedback)?

Nedostatok spätnej väzby je najčastejší dôvod, prečo ľudia z firiem odchádzajú. Ako podať spätnú väzbu tak, aby pomáhala zlepšovať produktivitu a vzťahy v tíme, aby posúvala dopredu a nebola považovaná za útok?