Nový aplikačný obchod pre biznis. Angry Birds v ňom nenájdete

Do čoho investovať ak potrebujete stabilizovať svoju zákaznícku bázu a zabezpečiť rast trhového podielu?

Manažéri a zamestnanci zodpovední za prácu so zákazníckou bázou sú v takýchto prípadoch motivovaní hľadať podnety a nástroje, ktoré prinesú vyššiu lojalitu a spokojnosť existujúcich zákazníkov ako aj nové príležitosti pre predaj produktov a služieb. Jedným z takýchto nástrojov sú riešenia pre efektívnejšiu komunikáciu a prácu so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi. Sú to napríklad aplikácie typu CRM (Customer Relationship Management), nástroje pre video konferencie, direct maily, on-line podporu, zasielanie pripomienok či stavu objednávky, zdieľanie dokumentov a pod.

Z rôznych dôvodov však interné IT oddelenie často nedokáže dostatočne rýchlo reagovať na požiadavky biznisu. Zamestnanci preto hľadajú spôsob ako obísť interné IT a jednou z možností je používanie verejných služieb. Ich objednanie býva zväčša jednoduché, avšak prináša so sebou riziká v podobe úniku citlivých informácií alebo otvorenia dverí pre ďalšie útoky zvonku. Zároveň je tu aj aktuálna otázka súladu týchto služieb so Zákonom o ochrane osobných údajov platným na Slovensku, kde je vysoko pravdepodobné, že verejné služby od zahraničného poskytovateľa sa týmto určite nezaoberajú. V prípade ak sa firma rozhodne investovať napríklad do komplexného CRM riešenia, je otázne, či sa vložené investície dokážu vrátiť v rozumnom čase späť. Pritom takmer všetky menšie firmy si takéto riziko jednoducho nemôžu dovoliť.

Riešením je overený a stabilný dodávateľ, ktorý je schopný poskytnúť tieto aplikácie na skúšku, bez potreby investície a dlhodobého záväzku odoberania služby. Telekom prednedávnom otvoril aplikačný obchod, v ktorom je k dispozícii niekoľko nástrojov pre zlepšenie komunikácie a práce so zákazníkmi, ale aj kancelársky balík Microsoft Office 365. Tieto služby zlepšujú obsluhu a zvyšujú komfort zákazníkov, čo vedie k ich vyššej spokojnosti a lojalite.

Cez jediné webové rozhranie dokáže administrátor firmy objednať aplikácie a prideliť ich jednotlivým zamestnancom na používanie. To všetko rýchlo bez potreby rozsiahlej implementácie. Administrátor tak má dokonalý prehľad o tom, koľko aplikácií práve firma využíva, pričom v prípade potreby dokáže nepoužívané aplikácie zrušiť. Jednotlivé aplikácie je možné si vopred bezplatne vyskúšať alebo zakúpiť na kratšie obdobie. Spoločnosť tak neriskuje investíciu veľkých finančných prostriedkov do niečoho, čo jej nemusí priniesť úžitok. Neodmysliteľnou súčasťou aplikácií poskytovaných cez www.aplikacnyobchod.sk je súlad so slovenskou legislatívou a „obávaným“ Zákonom o ochrane osobných údajov.

 

Registrácia do aplikačného obchodu je jednoduchá a zvládne ju každý. Platba za aplikácie je okrem faktúry Slovak Telekomu možná aj prostredníctvom karty alebo prevodom v prípade klientov Tatra banky a VUB. Už dnes si tak môžete bezplatne vyskúšať CRM systém (Drivebizz), zasielanie SMS správ (SMSmarketing), videokonferencie (Spontania), rezervačný systém (CalenBook) a ďalšie - stačí sa zaregistrovať na www.aplikacnyobchod.sk.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Zabudnutý alebo zablokovaný BOK/KEP kód: čo robiť?

Ako si odblokovať prístupové/podpisové kódy na občianskom preukaze? Kedy ich možno odblokovať online a kedy je potrebné zájsť na políciu osobne?

Regulácia umelej inteligencie v EÚ: aké budú pravidlá?

Na regulácii používania umelej inteligencie sa inštitúcie EÚ zhodli a jej schválenie sa blíži do „finále“. Čo to bude v praxi znamenať pre podnikateľov na Slovensku?

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Podvody s použitím umelej inteligencie: pozor na deepfake

Podvodníci vedia pomocou AI vytvoriť uveriteľnú kópiu nadriadeného a zneužiť dôverčivosť zamestnancov. Na čo dať pozor a ako postupovať, ak sa stanete obeťou?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky