Medzinárodná výstava pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Na konci októbra (30-31.10.) 2013 sa uskutoční v priestoroch Pálffyho paláca prvá slovenská výstava venovaná podnikaniu a franchisingu. Výstava prinesie podnetné informácie na témy financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania, odbornej prípravy, koučovania pre začínajúcich, alebo malých podnikateľov. Táto prezentácia firiem a osobností franchisingu bude sústredená do dvoch výstavných dní (stredy a štvrtka) a sľubuje priniesť podnetné skúsenosti a rady ako skrátiť cestu od rozhodnutia podnikať k vlastnému podnikaniu. Výstava je organizovaná za významnej podpory Slovenskej franchisingovej asociácie, ktorá sa stala hlavným odborným parterom výstavy. Podujatie podporujú tiež Združenie mladých podnikateľov Slovenska a Združenie podnikateľov Slovenska.

Výstava, ktorá bude prebiehať v spojení s obsahovo bohatou konferenciou zameranou na marketing, podnikanie, financovanie a predstavenie franchisingových systémov, je určená všetkým záujemcom o tento obor podnikania. „Našim cieľom je priniesť na slovenský trh kvalitné stretnutie odborníkov a firiem z oblasti franchisingu. Prajeme si, aby táto špecializovaná výstava spojená s konferenciou a prezentáciou firiem posilnila a skultivovala slovenský trh a tiež podporila obor ako celok“, uviedol prezident Slovenskej franchisingovej asociácie Jozef Šétaffy. Výstava bude miestom ponuky nielen pre franchisingové podnikanie, ale aj pre tých, ktorý ponúkajú svoje služby a výrobky, predovšetkým pre oblasť malého a stredného podnikania. Bude bodom komunikácie so zákazníkom a prezentácie nových nápadov, trendov a podnikateľských inovácií.

Výstava určená pre tých, ktorí pôsobia v oblasti malého a stredného podnikania a franchisingu

Je to miesto komunikácie zo zákazníkom a záujemcom o nákup franchisingovej licencie, miestom pre prezentáciu nových nápadov a trendov v podnikaní a zároveň predstavuje miesto stretávania odborníkov a podnikateľov so záujmom o franchisingový spôsob podnikania a ponuku franchisingových licencií.

Výstava a konferencia prinesie:

  • rozšírenie možností, smerov a ukážky nových ciest vo Vašom podnikaní
  • kompletné informácie na téma vzniku, financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania
  • širokú škálu ponúk začínajúcim podnikateľom
  • zaujímavé kontakty
  • podnetné rady a skúsenosti od podnikateľov etablovaných na českom a slovenskom trhu.

Čím chce Výstava pre podnikanie a franchising zaujať návštevníka?

Rôznorodosťou franchisingových konceptov, prednáškovým programom, kde okrem iného bude možné vypočuť užitočné rady a prezentácie tradičných i nových firiem. Tiež bude možné viesť dialóg s odborníkmi a podnikateľmi, získať zaujímavé kontakty v rámci neoficiálnych a spoločenských častí.

Registrácia na Výstavu pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Pre firmy, ktoré majú záujem vystavovať priniesli organizátori zaujímavé ceny. Špeciálne ceny sú tiež pripravené pre členov Slovenskej franchisingovej asociácie, členovia SFA získajú 25% zľavu z cenníkovej ceny účasti na výstave. Podrobné informácie na stránkach výstavy (www.vystavafranchisingu.sk).

Návštevníci budú mať bezplatný vstup na výstavu po predbežnej registrácií na webových stránakch podujatia www.vystavafranchisingu.sk

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Expert na e-shopy Ivan Cingel: Jednokrokový nákupný proces je najefektívnejšie riešenie

Počet ľudí, ktorí nakupujú online, sa každým rokom zvyšuje. Rastie preto aj dopyt na čo najjednoduchšie proklientské e-shopy s príjemným nákupným prostredím. Čo by na e-shope nemalo chýbať a aké sú trendy budúcnosti nám priblížil Ivan Cingel z firmy CERATIVE sites.

Slovák absolvoval prestížny podnikateľský kurz MIT Bootcamp. Nebojte sa chýb a zlyhania, odkazuje

Má len 23 rokov, no už stihol založiť vlastnú firmu, absolvovať jeden z najprestížnejších podnikateľských programov na Massachusetts Institute of Technology a dostať sa na Harvard University.

Poznáme top 7 tém tohtoročnej e-shop konferencie CREATIVE summit & EXPO

Od objednávky k objednávke či od produktu k zákazníkovi. Aj tak by sme mohli charakterizovať bežný deň majiteľov e-shopov. Chod internetového obchodu si vyžaduje veľa času a energie a na sledovanie trendov či noviniek z tejto sféry tak nezostáva veľa času. Ako to dobehnúť?

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.