Medzinárodná výstava pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Na konci októbra (30-31.10.) 2013 sa uskutoční v priestoroch Pálffyho paláca prvá slovenská výstava venovaná podnikaniu a franchisingu. Výstava prinesie podnetné informácie na témy financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania, odbornej prípravy, koučovania pre začínajúcich, alebo malých podnikateľov. Táto prezentácia firiem a osobností franchisingu bude sústredená do dvoch výstavných dní (stredy a štvrtka) a sľubuje priniesť podnetné skúsenosti a rady ako skrátiť cestu od rozhodnutia podnikať k vlastnému podnikaniu. Výstava je organizovaná za významnej podpory Slovenskej franchisingovej asociácie, ktorá sa stala hlavným odborným parterom výstavy. Podujatie podporujú tiež Združenie mladých podnikateľov Slovenska a Združenie podnikateľov Slovenska.

Výstava, ktorá bude prebiehať v spojení s obsahovo bohatou konferenciou zameranou na marketing, podnikanie, financovanie a predstavenie franchisingových systémov, je určená všetkým záujemcom o tento obor podnikania. „Našim cieľom je priniesť na slovenský trh kvalitné stretnutie odborníkov a firiem z oblasti franchisingu. Prajeme si, aby táto špecializovaná výstava spojená s konferenciou a prezentáciou firiem posilnila a skultivovala slovenský trh a tiež podporila obor ako celok“, uviedol prezident Slovenskej franchisingovej asociácie Jozef Šétaffy. Výstava bude miestom ponuky nielen pre franchisingové podnikanie, ale aj pre tých, ktorý ponúkajú svoje služby a výrobky, predovšetkým pre oblasť malého a stredného podnikania. Bude bodom komunikácie so zákazníkom a prezentácie nových nápadov, trendov a podnikateľských inovácií.

Výstava určená pre tých, ktorí pôsobia v oblasti malého a stredného podnikania a franchisingu

Je to miesto komunikácie zo zákazníkom a záujemcom o nákup franchisingovej licencie, miestom pre prezentáciu nových nápadov a trendov v podnikaní a zároveň predstavuje miesto stretávania odborníkov a podnikateľov so záujmom o franchisingový spôsob podnikania a ponuku franchisingových licencií.

Výstava a konferencia prinesie:

  • rozšírenie možností, smerov a ukážky nových ciest vo Vašom podnikaní
  • kompletné informácie na téma vzniku, financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania
  • širokú škálu ponúk začínajúcim podnikateľom
  • zaujímavé kontakty
  • podnetné rady a skúsenosti od podnikateľov etablovaných na českom a slovenskom trhu.

Čím chce Výstava pre podnikanie a franchising zaujať návštevníka?

Rôznorodosťou franchisingových konceptov, prednáškovým programom, kde okrem iného bude možné vypočuť užitočné rady a prezentácie tradičných i nových firiem. Tiež bude možné viesť dialóg s odborníkmi a podnikateľmi, získať zaujímavé kontakty v rámci neoficiálnych a spoločenských častí.

Registrácia na Výstavu pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Pre firmy, ktoré majú záujem vystavovať priniesli organizátori zaujímavé ceny. Špeciálne ceny sú tiež pripravené pre členov Slovenskej franchisingovej asociácie, členovia SFA získajú 25% zľavu z cenníkovej ceny účasti na výstave. Podrobné informácie na stránkach výstavy (www.vystavafranchisingu.sk).

Návštevníci budú mať bezplatný vstup na výstavu po predbežnej registrácií na webových stránakch podujatia www.vystavafranchisingu.sk

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako vybudovať silnú rodinnú firmu? Zistíte na unikátnom podujatí

Inšpiráciu či vedomosti od skúsených expertov ponúkne Medzinárodný kongres rodinných firiem. Už o pár dní sa o skúsenosti podelí aj 46. nástupca najstaršieho rodinného hotela na svete.

Druhý ročník Online festivalu vzdelávania je „za rohom“. Na aké témy sa môžete tešiť?

Ako si zjednodušiť evidenciu príspevkov na stravovanie? Ako vo firme využiť dobu e-shopovú? Bezplatný sedemdňový program nabitý informáciami, ktoré pomôžu nielen v podnikaní.

Rekordná účasť na prvom slovenskom festivale vzdelávania

Ani korona neodradila ekonómov, účtovníkov a stavbárov od účasti na najväčšom festivale vzdelávania na Slovensku. Webináre si pozrelo takmer 8 000 podnikateľov.

Znakovanie si zamilovala, dnes vedie franšízu Baby Signs® na Slovensku

Anna Beňadiková počas materskej zistila, že so svojím dieťaťom môže komunikovať skôr ako začne rozprávať, a to použitím jednoduchých gest. Metódu znakovania si obľúbila natoľko, že vedie slovenskú pobočku americkej značky Baby Signs®. Ako sa projektová manažérka v oblasti IT dostala k vedeniu kurzov pre deti a ich rodičov?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky