Ako uspieť so známou značkou na Slovensku. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a ďalšími.
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád a skúseností slovenských podnikateľov, ktorí podnikajú pod známou značkou alebo využili franchising na rast siete svojich prevádzok. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher a mnohými ďalšími.
Lucia Stefansky, Veronika Rezáková
Pevná väzba
224 strán
240x170 mm
Stiahnite si bezplatne vzorové podnikateľské plány, ktorými sa môžete inšpirovať pri príprave vlastného podnikateľského plánu. Súčasťou dokumentov sú editovateľné finančné modely pripravené v Exceli.
Pochopte súvislosti v podnikaní vďaka učebniciam, ktoré vznikli v rámci projektu „Kvalitní v škole – úspešní v živote“. Ide o elektronickú verziu sady šiestich učebníc určených pre učiteľov stredných škôl, ktoré slúžia v pedagogickom procese pri výučbe podnikateľsky orientovaných predmetov. K dispozícii sú na stiahnutie bezplatne.
Kniha plná inšpiratívnych nápadov z celého sveta, ktoré sú príkladom toho, že podnikateľskú príležitosť možno nájsť kedykoľvek a kdekoľvek. Nemusí ísť o prevratný vynález, inovatívny môže byť biznis model či prístup k zákazníkom. No keďže mať dobrý nápad na podnikanie nestačí, autorky v knihe približujú aj to, ako boli projekty financované, čím si podnikatelia získali zákazníkov a ako sa niektorí popasovali s nedôverou okolia.